پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          11 بهمن 1397 - 31 January 2019


بسیج دانشجویی ۱۱ دانشگاه البرز در نامه‌ای در مخالفت با سخنرانی لاریجانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرج نوشتند: امروز کشور درگیر خسارت‌های محض برجام است و نقش لاریجانی در حمایت و تصویب آن بر کسی پوشیده نیست!

به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  بسیج دانشجویی 11 دانشگاه استان البرز در مخالفت با سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی در کرج به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب نامه ای خطاب به مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نوشتند؛ که در بخشی از آن آمده است:
 
جناب آقای حجت الاسلام روحی یزدی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز؛
خدا را شاکریم که به رغم چهل سال خصومت و خدعه دشمنان و تجربه فتنه‌ها و بحران‌ها امروز در آستانه جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی قرار داریم، لذا بر همگان و به خصوص شورای متبوع جنابتان واجب است تا به شکرانه این موهبت الهی ۲۲ بهمن امسال پرشورتر و با شکوه‌تر از هر سال برگزار گردد. مضافا این که حوزه فعالیت شما استان البرز و شهر کرجی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب "در طول انقلاب امتحان بسیار خوبی داده است. این را ما شاهد بوده‌ایم و از نزدیک مشاهده کرده‌ایم.از همان لحظات حسّاسی که انقلاب اسلامی پیروز میشد و دشمن با چنگ و دندان سعی میکرد در مقابل انقلاب، موجودی خود را حفظ کند، شهر کرج و مردم کرج و جوانانِ آن روز کرج، نقش خود را ایفا کردند. 
 
جناب آقای حجت الاسلام روحی یزدی، در خبر‌ها خواندیم و شنیدیم که به نقل از جنابتان مرقوم نموده اند که سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن ۴۰ سالگی انقلاب علی لاریجانی، رئیس مجلس هستند، حال آن که  انتخاب وی  برای این منظور سوال و ابهاماتی را در ذهن مردم و دلسوزان و دغدغه‌مندان نسبت به نظام و انقلاب اسلامی متبادر کرده است. سوال اصلی اینجاست با توجه به رسالتی که رهبر معظم انقلاب بر دوش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاده است که نیاز واقعی و صادقانه در کشور با تحولات گوناگون مورد نظر داشته باشد و حق اقدام و عمل را به جا آورد، بر اساس کدام نگاه و تحلیل شخصیتی بهتر از رئیس محترم مجلس را برای سخنرانی سالروز "یوم الله" ۲۲ بهمن نیافتید؟!
 
در حالی که  امروز کشور درگیر خسارت‌های محض برجام است و نقش لاریجانی در حمایت و تصویب آن بر کسی پوشیده نیست! در حالی که امروز نظام به لطف حضراتی که از درس‌های برجام هم عبرت نگرفته اند درگیر چالش لوایح استعماری cft و پالرمو است باز هم نقش آقای لاریجانی بر کسی پوشیده نیست! حال چگونه است که جنابتان و شورای متبوع کسی را برای سخنرانی راه پیمایی ۲۲ بهمن کرج برگزیده اید که حتی در حوزه انتخابیه خود قم هم رتبه‌ای بهتر از نفر دوم کسب نکرده است و به سبب مواضع اخیرشان در حمایت از نماینده هتاک به مردم، پرده از روحیه اشرافی و بیگانه از مردم برداشت!
 
آیا شایسته است چنین شخصیتی را به مظهر حضور مردمى و اراده و عزم ملى ملت ایران تحمیل و برچسب کنید؟! شاید بی راه نباشد بگوییم سخنرانی لاریجانی برای راه پیمایی مردم بصیر و انقلابی کرج مصداق تمام " وصله ناجور" است.
 
رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز  بدین وسیله از جنابتان که الحمدلله در بین اصحاب انقلاب در کرج موجه هستید  درخواست می‌گردد تا در یک اقدام انقلابی نسبت به لغو حضور آقای لاریجانی به عنوان سخنران راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کرج اقدام و نسبت به هماهنگی شخصیتی انقلابی، محبوب، مردمی و شایسته مردم حزب الله و انقلابی کرج برای راه پیمایی ۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب اقدام فرمایید.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج 
بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی 
بسیج دانشجویی دانشگاه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی 
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز 
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان البرز
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی کرج
بسیج دانشجویی  دانشگاه پیام نور استان البرز
  بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان البرز 
بسیج دانشجویی دانشگاه سماء
  بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران کرج 
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی هنر رسام



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی