پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          25 اسفند 1397 - 16 March 2019


به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از دانشکده مدیریت، اولین مرحله لیگ بازی‌های کسب و کار، ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
این رویداد در سه مرحله بازی‌های مهارتی- خلاقیتی، شبیه‌سازی و تحلیل داده‌ها برگزار می‌شود که تیم‌هایی از دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت، علامه طباطبایی، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، خوارزمی و بوعلی در این رویداد ثبت نام کرده‌اند و از میان ۴۲ تیم ثبت نام کننده، ۲۱ تیم برای شرکت در مرحله اول انتخاب شدند.
در مرحله اول تیم‌ها در دو بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند که اولین بازی این مرحله «هدایت توپ» نام داشت. در این بازی تیم‌ها باید با استفاده از سیخ‌های چوبی و چند برگ روزنامه، سازه‌ای جهت هدایت توپ روی نقاطی که از قبل مشخص شده‌‏اند، می‌ساختند و توپی را از نقطه شروع به نقطه‏ پایان بدون دخالت دست می‌رساندند.
در دومین بازی این مرحله که «سازه ماکارونی» بود، تیم‌ها با استفاده از ماکارونی و تعدادی پفک توپی باید سازه‌ای به ارتفاع ۶۰ سانتی‌متر که توانایی تحمل وزن یک توپ پلاستیکی را داشته باشد، آماده می‌کردند.
از بین ۲۱ تیم شرکت کننده، ۱۶ تیم پس از بررسی نتایج نهایی و هم‌چنین ارزیابی شایستگی‌هایی که شامل کار تیمی، خلاقیت، ارتباطات و تصمیم‌گیری و حل مسأله بود که توسط ارزیاب‌های مستقر در هر تیم مورد ارزیابی قرار گرفته است، به مرحله دوم راه می‌یابند.
هم‌چنین مرحله‏ دوم این لیگ در اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد که در این مرحله تیم‌ها باید مهارت‌‏های خود در زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای رقابتی، درک و شبیه‌سازی فرآیندهای کسب و کار به رقابت بگذارند و از بین تیم‌های شرکت کننده، هشت تیم به مرحله سوم صعود خواهند کرد.
در نهایت شرکت‌کنندگان در مرحله‏ سوم این لیگ مهارت‏‌های تحلیل داده با نرم افزارهای خاص را جهت پیش‌‏بینی رویدادهای پیش روی کسب و کارها به رقابت خواهند گذاشت. این مرحله در هفته آخر اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد.
تیم‌های راه‌یافته به مرحله‏ نهایی این لیگ با توجه به مجموع امتیازات کسب کرده در سه مرحله رده‏‌بندی خواهند شد و به سه تیم نخست این رقابت‏‌ها، جوایز نقدی و غیر نقدی و به تیم اول، فرصت کارآموزی و استخدام در یکی از شرکت‏‌های حامی این رویداد تعلق خواهد گرفت.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی