پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          20 تیر 1398 - 11 July 2019


رئیس دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) گفت: ۳۰ درصد از ورودی هایمان دانشجویان نخبه از ۱۰ کشور اسلامی که غیرفارسی زبان هستند و این مسیر همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع)، مراسم جشن دانش آموختگی صد و دوازده نفر از دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۶، در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور حجت الاسلام اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و حجت الاسلام نواب؛ دبیر و عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم منصور میراحمدی؛ رئیس دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع)؛ ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) گفت: این مراسم بیش از هر چیز یاد آور یک دوره موفق برای عزیزانیست که در یک مقطع تحصیلی تحصیل کرده‌اند و این جشن دانش آموختگی را بدین منظور برگزار می‌کنیم و امیدواریم این عزیزان در زندگی علمی و شخصی و در آینده در جامعه خود موفق و موید باشند.

وی افزود: اگر رابطه دانشگاه و جامعه را رابطه دو سویه‌ای تعریف کنیم و نوعی تعامل بر رابطه دانشگاه و جامعه حاکم باشد قطعاً دانشگاه‌ها، پرسش‌ها و نیازهای خود را از جامعه دریافت می‌کنند و بر اساس مبانی علمی خود به این پرسش‌ها و نیازها پاسخ می‌دهند. اما در این رابطه چنانچه دانشگاهی بتواند افزون بر برنامه‌ها و فعالیت‌های جامع، ساختارها و زیر ساخت‌ها و نیروهای کار آمد را در اختیار بگیرد، می‌تواند این رسالت اساسی خود را تحقق ببخشد.

دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع)، اظهار داشت: دانشگاه بین المللی اهل بیت علیهم السّلام سه فعالیت اساسی را در برنامه‌های خود در دستور کار دارد و از این طریق تلاش می‌کند برای دانشجویانی که تشریف می‌آورند و ما با افتخار از آنها میزبانی می‌کنیم برنامه‌های موفق داشته باشیم. قطعاً انتظار اول از دانشگاه آموزش است اما اگر این آموزش همراه نباشد با یک جهت گیری سالم و جهت گیری فرهنگی مناسب و همراه نباشد با عمق علمی و پژوهش نمی‌تواند موفق باشد به همین دلیل سه رکن اساسی فعالیت دانشگاه آموزش پژوهش و فرهنگ است. این سه ضلع اصلی در فعالیت‌های دانشگاه اگر به خوبی انجام شود می‌تواند به موفقیت در راستای نیل به اهداف و رسالت‌ها قدم بردارد. ما تلاش کردیم در ادامه مسیری که عزیزان ما، بزرگوارانی که در سال‌های گذشته هدایت و مدیریت این دانشگاه را برعهده داشتند قدم برداریم و با توجه به اساس نامه بسیار مهم این دانشگاه و اسناد بالادستی بتوانیم در مسیری که دانشگاه قرار داده شده حرکت کنیم و چند گام این دانشگاه را به جلوتر ببریم.

میر احمدی با اشاره به دو سال فعالیت خود در دانشگاه گفت: در ۲ سال اخیری که بنده توفیق خدمت در این دانشگاه را داشتم تلاش کردیم در این سه ضلع اساسی اقداماتی انجام بدهیم. تنوع بخشی و جذب دانشجویان نخبه یکی از مهمترین برنامه‌های ما در دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) بوده و امروز می‌توانیم اعلام کنیم که ۳۰ درصد از ورودی‌هایمان دانشجویان نخبه از ۱۰ کشور اسلامی که غیرفارسی زبان هستند و این مسیر همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. تلاش کردیم کادر هیأت علمی دانشگاه را تقویت کنیم در این ۲ سال جمع هیأت علمی دانشگاه از ۶ نفر به ۱۹ نفر هیأت علمی تمام وقت رسیده که سرمایه بسیار ارزشمندی در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

وی افزود: تلاش شده کیفیت آموزش را ارتقا دهیم و ضوابط و مقررات آموزشی را به شکل جدی رعایت کنیم چرا که بر این باوریم که اگر این ضوابط و مقررات بر ما حاکم شود می‌تواند موجب ارتقا فعالیت دانشگاه گردد. در حد توان و بضاعت سعی کردیم در جهت امکانات رفاهی برای دانشجویان قدم برداریم. سعی کردیم دانشگاه را به زیر ساخت‌های مورد نیاز در جهت ارتقا فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی تجهیز کنیم و نکته آخر راه اندازی کانون دانش آموختگان دانشگاه هست که خوشبختانه زیر ساخت‌های آن فراهم شده و دانش آموختگان می‌توانند از این طریق با دانشگاه در ارتباط باشند. تمام تلاش همکاران بنده در این دانشگاه بر این است که بتوانند از طریق خدماتی که ارائه می‌دهند زمینه ارتقا علمی و فرهنگی دانشجویان عزیز را فراهم کنند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی