پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          31 تیر 1398 - 22 July 2019


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: باید فارغ از گرایشات سیاسی به عنوان معاون فرهنگی فعالیت کنیم و بی‌طرفی در کارهای ما رایج و حاکم شود و از سیاست‌بازی در فعالیت فرهنگی اجتناب کنیم.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر سیما سادات‌لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در پانزدهمین اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: معاونان فرهنگی و دانشجویی از دغدغه‌مندترین مدیران دانشگاهی هستند که با صداقت فعالیت می‌کنند. در این معاونت زحمات زیادی کشیده شده است و من وارث معاونانی هستم که خون دل خوردند تا این معاونت به جایگاه فعلی‌ رسیده است.

وی افزود: من خودم را نماینده معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می‌دانم و نیاز به همدلی و همراهی شما عزیزان دارم. سیاست‌های ما ادامه همان اصول قبلی است‎. امیدوارم نقش معاونان در دانشگاه‌ها پررنگ‌تر شود چون در جبهه مقدم قرار دارند و با دانشجویان در ارتباط مستقیم هستند.

لاری گفت: معاونان دانشجویی باید با تشکیل کارگروه و جلسات آمایشی بر طبق آیین‌نامه‌ها عمل کرده و دانشجویان را در بستر امور به طور مستقیم قرار داده و از مشارکت آنها بهره ببرند. خوشبختانه در آیین‌نامه‌ها که مبنای عمل ماست این ظرفیت دیده شده است و کافی است اقدام عملی مناسبی انجام پذیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اضافه کرد: هدف ما ساختن آینده بهتر دانشجویان است و باید فارغ از گرایشات سیاسی به عنوان معاون فرهنگی فعالیت کنیم و بی‌طرفی در کارهای ما رایج و حاکم شود و از سیاست‌بازی در فعالیت فرهنگی اجتناب کنیم.

لاری با تأکید بر این‌که کسی که در دولت تدبیر و امید سمتی دارد باید به دموکراسی پایبند باشد و با حداکثر بی‌طرفی رفتار کند، تاکید کرد: یکی از سیاست‌های من فعالیت مشترک و همدلی با دانشجویان و معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: لازمه کار  در معاونت فرهنگی سعه‌صدر و صبوری است چرا که در این مسند با افکار مختلف و دانشجویان متفاوتی سروکار داریم و تنها با پیش گرفتن روش صبوری در مواجه با آن‌ها به نتیجه مطلوب می‌رسیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تعقل‌گرایی، اخلاق و معنویت را لازمه فعالیت در حوزه فرهنگی و دانشجویی دانست و تصریح کرد: امروز  همه به این نتیجه رسیده‌اند که به اخلاق و معنویت بیش از پیش نیاز داریم. معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی متولی اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی دورن دانشگاه است و باید توجه کنیم که ما معاونت فرهنگی و دانشجویی کل دانشگاهیان هستیم.

لاری اظهار داشت: با توجه به بحران‌های پیشامده در جامعه جای پرداختن به سبک زندگی اسلامی در تصمیم‌گیری‌های کلان خالی است. ما در جامعه ایرانی بین مدرنتیه و سنت مرتب دچار چالش هستیم. برای همین لازم است که باتوجه به بیانیه گام دوم رهبری توجه بیشتری به سبک زندگی اسلامی داشته باشیم.

وی گفت: ما باید علی‌رغم تنگناها ناامید نشویم و از دل و جان فعال باشیم. همه باید در  برهه حساس کنونی برای جذب منابع و افزایش بهره‌وری تلاش کنیم. در این مسیر لازم است گذشته را برای پیشرفت نقد کنیم. نقاط قوت را چراغ راه خود کرده و نقاط ضعف را اصلاح کنیم.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی