پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          20 اسفند 1398 - 10 March 2020


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موظف به شروع کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی شده‌اند و دانشگاه فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کرده‌ است.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، جلسه شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با دستور جلسه بررسی وضعیت کلاس‌های غیرحضوری، ارائه گزارش برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی و همچنین گزارش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

طهرانچی با تسلیت درگذشت حسین شیخ‌الاسلام معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد، گفت: هفته گذشته برادر بزرگی را از دست دادیم که برای دانشگاه آزاد اسلامی و نظام جمهوری اسلامی نعمتی ارزشمند بود. مرحوم شیخ‌الاسلام دیپلمات پایبند به اصول و پیشرو در مقاومت بود و در هیچ شرایطی از اصول و آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آمد و همواره از خط مشی مقام معظم رهبری، دیپلماسی مقاومت و اقتدار نظام دفاع می‌‎‌کرد. ایشان زندگی باسعادتی داشت و ان‌شاءالله حضرت اباعبدالله الحسین(ع) میزبان این مرد بزرگ در آن دنیا باشد.

بیمارستان‌ها و کادر درمانی دانشگاه آزاد برای مقابله با کرونا در اختیار وزارت بهداشت قرار دارد

وی ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت و افزود: ویروس کرونا کشور را در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار داده که این شرایط دانشگاه آزاد اسلامی را نیز درگیر کرده است. از آنجا که رسالت و بقای دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خدمت به دانشجویان است، در این وضعیت دو مبحث را پیش روی داشته‌ایم که یک بحث آن مربوط به حوزه علوم پزشکی است و دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا، بیمارستان‌ها و کادر درمانی خود را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد و تمام توان خود را برای ارائه خدمت به مردم به کار گرفت و هنوز هم در این زمینه فعال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بحث دیگر، راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی است. با توجه به شرایطی که در کشور ایجاد شده، بسیج جدی در ارائه آموزش مجازی داشته و سعی کردیم آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شود. بدین منظور از هفته گذشته با بخشنامه‌ای که به تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی و مدارس و آموزشگاه‌های سما ابلاغ شد، این موضوع به صورت جدی در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

واحدهای دانشگاهی موظف به شروع کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی شده‌اند

طهرانچی با تأکید بر اینکه هر یک از واحدهای دانشگاهی باید برای آموزش مجازی یک مسئول تعیین کرده باشند، گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موظف به شروع کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی شده‌اند و مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی از هفته گذشته به صورت شبانه‌روزی با همکاری واحد الکترونیکی و واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی از جمله علوم و تحقیقات، نجف‌آباد و استان تهران فعالیت‌های خود در این زمینه آغاز کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این، برای استفاده از زیرساخت‌ها و بستر شبکه‌های اجتماعی موبایلی، برنامه‌هایی در دستورکار داریم تا بتوانیم ارائه آموزش‌های مجازی را از ۱۵ فروردین از این طریق نیز داشته باشیم. با توجه به اهمیت جریان داشتن آموزش در دانشگاه، نیمسال تحصیلی جاری را در موعد مقرر در تقویم آموزشی به اتمام خواهیم رساند.

برگزاری کلاس‌های آموزشی در دانشگاه تا پایان اسفندماه به صورت مجازی است

در ادامه این جلسه، همتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان «دبیر ستاد مرکزی آموزش غیرحضوری» به ارائه گزارشی از پیشرفت آموزش الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و گفت: تاکنون آموزش‌های مجازی ۱۴۴ واحد دانشگاهی به صورت قطعی آغاز شده و ۷۸ واحد نیز با استفاده از زیرساخت‌های واحد الکترونیکی، کلاس‌های آموزش مجازی خود را شروع کرده‌ و ۱۶۹ واحد دیگر نیز در حال ارسال دیتا هستند.

همتی ادامه داد: به این ترتیب تا پایان اسفندماه برگزاری کلاس‌های آموزشی تمامی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به صورت مجازی قطعی خواهد شد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی