پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          17 فروردین 1399 - 05 April 2020


دانشگاه شریف تاکید کرد: اساتیدی که تاکنون به هر دلیلی دروس خود را با استفاده از روش‌های الکترونیکی ارایه نکرده اند با قید فوریت نسبت به شروع و پیگیری این امر اقدام کنند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص لزوم اهتمام و ادامه ارائه الکترونیکی دروس ترم جاری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزارت متبوع و همچنین تصمیمات هیأت رئیسه دانشگاه و همکاری اکثریت اساتید و دانشجویان، نیمسال جاری از دوره‌های تحصیلی فعال دانشگاه محسوب می‌شود و به دلایل متعدد از جمله لزوم دانش آموختگی عده زیادی از دانشجویان برای ادامه تحصیل در مقاطع بعدی یا برنامه‌ریزی برای آینده خویش، مشکل سنوات معافیت از خدمت سربازی و همچنین امکان پذیرش دانشجوی جدید در سال تحصیلی آینده، به سرانجام رسانیدن درست امور آموزشی و اتمام این نیمسال تحصیلی امری اجتناب ناپذیر است.

ضمناً طبق آخرین استعلام انجام شده خوشبختانه بیش از هشتاد و پنج درصد از دروس نظری دانشگاه در نیمسال جاری توسط اساتید با استفاده از ابزارهای الکترونیکی و غیرحضوری در حال ارائه هستند. همچنین به طور خاص، تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از همکاران دروس خود را بر بستر کلاس‌های مجازی شریف (vclass) به صورت برخط ارائه کرده و می‌کنند. با توجه به موارد فوق توجه و اهتمام به موارد زیر لازم است:

- دانشجویان به طور فعال در کلاس‌های غیرحضوری دانشگاه مشارکت داشته باشند و با استفاده از ابزارهای الکترونیکی حداکثر مساعی خود در آموختن دروس و تعامل با اساتید را داشته باشند.

- اساتید با جدیت ارائه الکترونیکی دروس و تعامل با دانشجویان را ادامه دهند.

- اساتیدی که تاکنون به هر دلیل دروس خود را با استفاده از روش‌های الکترونیکی ارائه ننموده اند با قید فوریت نسبت به شروع و پیگیری این امر اقدام نموده و جلسات تعطیل شده را جبران نمایند.

- رؤسای دانشکده‌ها و مراکز و معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی با جدیت، انجام و ادامه این آموزش‌ها توسط اساتید را پیگیری و نسبت به رفع موانع احتمالی اهتمام داشته باشند.

لازم است مجدداً یادآوری نمایم که با توجه به بازدهی بیشتر کلاس‌های مجازی برخط و ایجاد امکان تعامل بهتر با دانشجویان، از همکاران درخواست می‌شود برای جلوگیری از ایجاد وقفه در امور آموزشی دروس نظری، تمامی دروس نظری خود را ترجیحاً بر بستر کلاس‌های مجازی (vclass) شریف به صورت برخط و در ساعت مقرر و اعلام شده طبق برنامه درسی از سوی آموزش برگزار نمایند.

در صورتی که به دلایل موجه درسی به صورت برخط ارائه نمی‌شود، لازم است استاد درس مربوطه در زمان تعیین شده در برنامه هفتگی دروس حداقل برای رفع اشکال، برخط در سامانه vclaas حضور داشته باشد تا در صورت لزوم دانشجویان مسائل درسی خود را با استاد مطرح نمایند.

ضمناً شیوه نامه دانشگاه در مورد روش اجرایی کردن رهنمودهای ٢٠ گانه معاونت آموزشی وزارت علوم، با در نظر گرفتن شرایط خاص این دانشگاه و با توجه به عملکرد آموزشی به شیوه‌های مجازی دانشگاه به زودی اعلام خواهد شد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی