پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          27 خرداد 1399 - 16 June 2020


رئیس دانشگاه آزاد از تلاش برای طراحی یک اپلیکیشن ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در این اپلیکیشن خدمات آموزشی، فرهنگی و ... ارائه می شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، جلسه امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از بانکهای دولتی در راستای گسترش همکاری دوجانبه و ارائه انواع خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات اعتباری به اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 طهرانچی در ابتدای جلسه با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: امروز نگاه موسساتی که به عنوان بنگاه‌های بزرگ و مجموعه‌های گسترده در حال ارائه خدمت مردم هستند، از نگاه خدمت دهنده و خدمت گیرنده به نگاه متقابل تبدیل و مفهوم پول و نقدینگی پیچیده‌تر از گذشته شده و مدل‌های جدیدی از آن در حال شکل‌گیری است. ‏

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر مشارکت موسسات اجتماعی با یکدیگر در همکاری‌های نوین، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه اجتماعی جهان، با دارا بودن ۶ میلیون فارغ‌التحصیل، یک ‌میلیون و ۱۰۰ هزار دانشجوی در حال تحصیل، بیش از ۲۴ هزار عضو هیات علمی تمام وقت، ۳۴ هزار کارمند، بیش از ۴۰۰ واحد و مرکز دانشگاهی و ۷۰۰ مدرسه سما، بزرگ ترین شبکه حقیقی نسل جوان و نخبگان کشور را در اختیار دارد. این دانشگاه برای آشنا کردن نسل جوان با مفاهیم تجارت، سرمایه‌گذاری و... به دنبال این است که در حوزه خدمات مالی، یک مجموعه توانمند و بزرگ را در کنار خود داشته باشد.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ۴۰ درصد آموزش عالی کشور را دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: سالانه حدود نیم میلیون جوان وارد دانشگاه آزاد اسلامی می‌شوند که بیش از ۸۵ درصد آنها شهریه‌پرداز هستند و می‌توان گفت که دانشگاه آزاد اسلامی اولین محل آشنایی آنها با خدمات و کنش‌های مالی بر محور پرداخت شهریه است که این مجموعه به خودی خود بسیار ارزشمند است. علاوه بر آن، بسیاری از دانشجویان این دانشگاه در رشته‌های مالی و حسابداری تحصیل می‌کنند و از این حیث نیز به صورت تخصصی با مفاهیم مالی و بانکداری آشنا می‌شوند.

طهرانچی گفت: تلاش ما این است که مدل‌هایی را طراحی کنیم که تحصیل دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی تسهیل و هموار شود و مدل‌های حمایتی برای دانشجویان ایجاد کنیم. از این رو، دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت بخش‌های مختلف تلاش دارد تا تمامی خدمات مربوط به امور آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و مالی دانشجویان را در قالب یک اپلیکیشن اختصاصی ارائه کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی این دانشگاه به صورت مجازی در ایام شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بازه زمانی ۱۶ فروردین تا ۱۶ خرداد به صورت مجازی و برخط برگزار و در این مدت بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کلاس آنلاین به صورت متمرکز تشکیل شد. بیش از ۱۷ میلیون حضور دانشجویان در مدت دو ماه در کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی به ثبت رسید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی که عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان را از آن خود کرده است، در ایام شیوع ویروس کرونا و برگزاری مجازی کلاس‌های آموزشی توانست رکورد حضور ۷۰۰ هزار دانشجو در بستر کلاس‌های آموزش مجازی و به صورت متمرکز را از آن خود کند.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در فضای مجازی، سازمان‌ها و نهادهایی موفق و سر پا خواهند بود که تغییرات را درک کرده و به هنگام آن‌ها را اعمال کنند، گفت: برنامه‌ریزی در حوزه فضای مجازی یکی از اولویت‌های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است.

 طهرانچی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود نیروی انسانی خلاق و شبکه گسترده حقیقی و مجازی دانشگاه آزاد اسلامی، این تفاهم‌نامه همکاری می‌تواند فراتر از کنش‌های مالی برای مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان دانشگاه آزاد اسلامی مفید و موثر باشد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی