پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          21 تیر 1399 - 11 July 2020


مدیر آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: برنامه امتحانات دانشجویان مقطع کارشناسی تغییر کرده است و زمان برگزاری امتحانات دانشجویان ارشد و دکتری به گروه های آموزشی واگذار شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، نشست رئیس، معاونان آموزشی، درمان، فرهنگی – دانشجویی و مدیر آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با جمعی از دانشجویان و نماینده دانشجویان در انجمن صنفی، بصورت ویدئوکنفرانس و با هدف پاسخگویی مسئولان به سئوال های دانشجویان در ارتباط با مسایل آموزشی و دانشجویی برگزار شد.

«چگونگی انجام کارورزی در مقاطع مختلف و چگونگی اجرای برنامه های امتحانی دانشگاه علوم بهزیستی» عمده ترین سئوال های دانشجویان از رئیس و معاونان دانشگاه بود.

دکتر امیرمسعود عرب رئیس دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به اینکه به عنوان رئیس دانشگاه که جایگاه دانشجویان در دانشگاه و پشتیبانی از خواسته های آنان را مهم می دانم، گفت: تمامی اقدامات برای حفظ سلامتی دانشجویان و آسیب کمتر به روند آموزش دانشجویان است و تصمیمات در شرایط فعلی کرونایی کشور، باید با توجه به منافع اکثریت دانشجویان اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: درخواست های دانشجویان اگر با شرایط و قوانین دانشگاه هماهنگ باشد، امکان اجرا دارد.

عرب در پاسخ به سئوالی اظهار داشت: اولویت با حفظ سلامتی دانشجویان است و اگر برای اجرای برنامه ای آموزشی یا پژوهشی، دانشجویان مجبور به تردد در تهران و یا شهرهای محل سکونت شان شوند و چون احتمال ابتلای آنان به بیماری کرونا افزایش می یابد، اصلا موافق آن نیستیم و باید آن برنامه به آینده موکول شود.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی افزود: دانشجویان می توانند سئوال ها و نظرهای خود را از طریق سامانه، تشکل های دانشجویی و یا شورای صنفی مطرح کنند و حتی از همه گروه های آموزشی خواستیم که گروه هایی در فضای مجازی با دانشجویان داشته باشند و مسایل موردی گروه را با هم در میان بگذارند و در مواقع لزوم، مسئولان دانشگاه نیز کمک خواهند کرد.

دکتر آرش میراب زاده معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی در پاسخ به سئوالی از سوی دانشجویان گفت: اساتید که امر آموزش را هدایت می کنند، حق دارند که روش انجام امتحانات را هم تعیین کنند و هر سیستم و روشی که استاد صلاح بداند و به آموزش اعلام کند، مورد تایید بخش آموزش دانشگاه نیز است.

وی در مورد عدم شرکت در امتحانات افزود: دانشجویان برای عدم شرکت در امتحانات، باید مستندات محکمی ارائه بدهند.

دکتر سهیلا شهشهانی پور مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به اینکه سامانه نوید برای اجرای آزمون های پایان ترم قابل استفاده نیست، گفت: از هر سامانه و یا هر روشی که استاد صلاح بداند و به آموزش اعلام کند، برای اجرای آزمون های پایان ترم استفاده خواهیم کرد.

مدیر آموزش دانشگاه علوم بهزیستی یادآور شد: برنامه امتحانات دانشجویان مقطع کارشناسی از ۱۴ تیرماه به ۲۱ تیرماه تغییر کرده است و زمان برگزاری امتحانات دانشجویان ارشد و دکتری نیز به عهده گروه های آموزشی گذاشته شده است تا خودشان هماهنگ کرده و به آموزش اعلام کنند.

وی در مورد مدت زمان دوره های کارورزی گفت: نمی توانیم میزان ساعتی که برای کارورزی ها در آئین نامه های آموزشی ذکر شده، تغییر بدهیم.

دکتر حسن شاکری معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی نیز در پاسخ به سئوالی گفت: سلامتی تک تک دانشجویان برای مسئولان دانشگاه مهم است و در اوایل اسفندماه ۹۸ برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس و انتقال آن به دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه، سریعا نسبت به تعطیلی دانشگاه ها و خوابگاه ها اقدام شد.

دکتر بیژن خراسانی معاون درمان و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی نیز طی سخنانی و در پاسخ به سئوال دانشجویان در مورد کارورزی ها، شرایط بیمارستان ها و کلینیک های تحت پوشش دانشگاه بلحاظ سیاست ها و اقداماتی که برای پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا اعمال شده است را تشریح کرد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی