پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          06 اسفند 1399 - 24 February 2021


معاون آموزشی وزارت علوم گفت: در صورت کنترل بیماری کرونا، از سال آینده آموزش‌های حضوری دنبال می‌شود و بحث آموزش‌های ترکیبی نیز مطرح خواهد بود.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر علی خاکی صدیق صبح امروز در برنامه‌ای ضمن تبریک روز مهندس به مهندسان کشور، با بیان اینکه عمده تأکید این معاونت بر ارائه آموزش در دانشگاه‌ها ست، اظهار داشت: ما سال گذشته به دلیل شیوع کرونا بیشترین تمرکز را بر ارائه آموزش‌های الکترونیکی معطوف کردیم و هدف مان هم این بود که آموزش حتی برای یک روز هم در کشور تعطیل نشود.

وی افزود: اسفند سال گذشته آمادگی چندانی برای ارائه آموزش‌های غیرحضوری به ویژه آموزش الکترونیکی نداشتیم؛ بر همین اساس فرهنگ سازی و هماهنگی در سطح ملی و دانشگاهی را برای پشتیبانی از این نوع آموزش در دستور کار قرار دادیم.

خاکی صدیق، عملکرد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در این حوزه را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه‌های ما اجازه ندادند که آموزش در کشور تعطیل شود.

معاون آموزشی وزارت علوم یادآور شد: طرح «اخلاق آموزش» سال گذشته برای اولین بار در وزارت علوم تحقیقات و فناوری به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت و نظام نامه‌ای هم برای آن توسط متخصصان این فن تدوین شد.

خاکی صدیق با بیان اینکه ما در بسیاری از دانشگاه‌ها از بهترین آموزش‌ها در سطح بین المللی برخورداریم، گفت: دانش آموختگان دانشگاه‌های ما در بهترین دانشگاه‌های دنیا مشغول به کار می‌شوند و تحصیل و پژوهش می‌کنند و اگر آموزش خوبی ندیده بودند قطعاً نمی‌توانستند در دانشگاه‌های تراز اول دنیا مشغول شوند.

وی در ادامه، وضعیت کلی دانشگاه‌ها را از نظر استانداردهای بین المللی در سطح مطلوبی ارزیابی کرد و گفت: ما در حال حاضر برای هیچ تخصصی، نیازی به مهندس از خارج کشور نداریم و همه نیازها توسط کارشناسان و مهندسان و دانشمندان داخلی برآورده می شو و این یعنی دانش‌آموختگان ما از حدأقل آموزش‌های خوبی برخوردار هستند.

خاکی صدیق ارتقای کیفیت آموزش الکترونیکی را از برنامه‌های وزارت علوم برای سال آینده عنوان کرد و گفت: در صورت کنترل بیماری کرونا، آموزش‌های حضوری دنبال می‌شود و بحث آموزش‌های ترکیبی نیز مطرح خواهد بود.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی