پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          05 خرداد 1400 - 26 May 2021


رئیس دانشگاه آزاد جزئیات طرح پویش را تشریح کرد و گفت: به موجب این طرح دغدغه اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد رفع شده و دانشجویان می توانند همزمان با تحصیل در صنایع مختلف حضور داشته باشند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی با اشاره جزئیات ایجاد طرح پویش در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مردم برای مهارت آموزی فرزندان خود هزینه می‌کنند، اشکال از ما است که مدرکی را در اختیار آنها قرار می‌دهیم که خاصیتی ندارد.

طهرانچی خاطرنشان کرد: فکر کنید این دانشجویان، فرزندان خود ما هستند، پدری که هزینه ۳ دانشجوی دانشگاه آزاد را پرداخت کرده و هر سه فرزند وی مدرک دریافت کرده و در خانه نشسته و بیکار هستند، به ما چه می‌گوید؟

رئیس دانشگاه آزاد افزود: می‌گوید، پدر مرا درآوردید، پول من را گرفتید به جای آنچه دادید؟ فکر کنید چگونه این فرایند را عوض کنیم؟ می‌شود و شده، برای همین آمدیم و یک طرحی را اجرا کردیم، اوایل که به دانشگاه آزاد آمده بودم به اتاق بازرگانی اصفهان مراجعه کردم پرسیدم آقایان چرا دانشجوی ما را پذیرش نمی‌کنید، گفتند دانشجوی ۲۴ و ۲۶ ساله دانشگاه آزاد که به کارخانه مراجعه می‌کند می‌گوئیم آچار بیاورد، یک آچار دیگر می‌آورد برای همین کارگرهای کارخانه می‌خندند و دانشجو شما قهر کرده و از روز بعد مراجعه نمی‌کند.

وی ادامه داد: و یا به دانشجو می‌گوئیم وسیله‌ای را بردارد وقتی دستش روغنی شده و فشار سنگینی به وی وارد می‌شود با خود فکر می‌کند که با این کار کمر درد می‌گیرد و بهتر است در جایی مشغول به کار شود که درآمد سهل‌الوصول تری دارد.

طهرانچی تاکید کرد: در این نشست عنوان شد دانشجویان در کارخانه نمی‌ماندند، گفتیم چه کار کنیم؟ برای همین پیشنهاد دادیم صنایع مختلف همزمان با تحصیل این دانشجویان را پذیرش کنند که این پیشنهاد پذیرفته شد و اسم طرح مذکور را «طرح پویش» گذاشتیم.

وی افزود: دانشجوی ۱۸ ساله‌ای که وارد دانشگاه و این طرح می‌شود توسط دانشگاه آزاد و کارخانه‌های مجری مصاحبه می‌شود به عنوان دانشجو در دانشگاه تحصیل کرده و به عنوان کارگر کارخانه فعالیت می‌کند.

طهرانچی افزود: همه شرکت‌ها، تأمین اجتماعی و وزارت کار را نیز پای این طرح آوردیم در همه شهرها حدود ۲۵۰۰ دانشجو را تحت پوشش طرح پویش پذیرش کرده‌ایم به طوری که خود صنایع شروع به تبلیغ این طرح کرده و از دانشجویان خواستند در قالب طرح پویش، دانشجوی دانشگاه آزاد شوند و اخیراً طرح پویش از سوی دانشگاه آزاد ابلاغ شده است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی