پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          10 امرداد 1400 - 01 August 2021


معاون اداری، مالی وزارت علوم از پرداخت مطالبات معوقه ناشی از ۵۰ درصد افزایش حقوق کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری از تاریخ اول اسفند ۱۳۹۸ خبرداد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور، در پاسخ به این سوال که برای پرداخت مطالبات معوقه کارکنان شاغل در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری چه اقدامی انجام شده است، اظهار داشت: در سال گذشته (۱۳۹۹) به دلیل محدودیت منابع مالی و نگرانی از عدم تخصیص کامل اعتبارات عمومی و نیز عدم اطمینان از تحقق درآمدهای اختصاصی، افزایش ۵۰ درصد کامل از بهمن‌ماه اجرا و پرداخت آن صورت گرفت.

وی افزود: در متن مصوبه هیئت امنا نیز ذکر شد که چنانچه منابع مالی آن تأمین شود تاریخ اجرا قابل تجدیدنظر است و در سال جاری با توجه به رشد بودجه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از محل درآمدهای عمومی در جلسه هم‌زمان هیئت‌های امنا که در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد، با تغییر تاریخ اجرای کامل ۵۰ درصد از اول بهمن ۱۳۹۹ به اول اسفند ۱۳۹۸ مشروط به کسب موافقت‌های لازم و تأمین اعتبار از محل مانده سنواتی و درآمد اختصاصی سال ۱۴۰۰ موافقت شد.

وی ادامه داد: پس از آن مجوزهای لازم از سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شد و منابع پرداخت آن نیز که در بودجه‌های تفصیلی سال جاری در حال بررسی و تصویب در هیئت‌های امنا مؤسسات است، لحاظ شد. بنابراین دانشگاه‌هایی که منابع را در اختیار داشتند و مصوبه هیئت امنا را هم گرفته‌اند اقدام به اصلاح تاریخ احکام کرده و حتی بخشی از مطالبات و یا در مواردی بطور کامل آن را پرداخت کرده و یا در حال پرداخت هستند.

نظرپور افزود: موسساتی که مانده کافی سنواتی نداشته‌اند منتظر کسب درآمدهای سال جاری هستند که ان شاء ا… به مرور زمان درآمد اختصاصی مورد نیازشان تأمین و نسبت به پرداخت معوقات اقدام خواهند کرد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم همچنین در پاسخ به اینکه آیا کارکنان ستاد وزارت و مؤسسات تابعه هم مشمول این پرداخت‌ها می‌شوند؟ گفت: در این زمینه نیز تدابیر لازم برای پرداخت اندیشیده شده و در دست انجام است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی