پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          25 امرداد 1400 - 16 August 2021


رییس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده در دو هفته گذشته از دانشجویان نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آن ها، تحصیل به‌صورت مجازی را می‌پسندند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، عزیز نجف‌پورآقابیگلو در نشست خبری که امروز به‌صورت آنلاین با اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: افتخار دانشگاه آزاد اسلامی این است که توانسته با واکنش سریع و آماده کردن امکانات از تعطیل شدن کلاس‌ها جلوگیری نماید و آموزش‌ را در مسیر توسعه قرار دهد، دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو آموزش مجازی را ارتقاء داد و امروز تمام فرآیند ثبت‌نام، مدیریت کلاس‌ها، امتحانات و پایان‌نامه‌ها به‌صورت مجازی به دانشجویان ارائه می‌شود، گفتنی است که، در آینده‌ای نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی در دو بعد سایبری و فیزیکی سرویس ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در ترم پیش ۳ میلیون کلاس نفر برگزار شد، افزود: امروز با همت و پشتکار تمام افراد مجموعه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه مجازی دنیا تلقی می‌شود، این ادعا را می‌توان با توجه به عملکرد دانشگاه در ۳ ترم گذشته ثابت کرد.

نجف پور ضمن بیان این مطلب که با تکمیل واکسیناسیون کلاس‌ها حضوری خواهد شد و واحد الکترونیکی به‌عنوان تنها واحدی است که کلاس‌ها را به‌صورت مجازی ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: در ایام کرونا با ارتقاء آموزش مجازی توسط استادان سبب شده تا دانشجویان نسبت به آموزش مجازی علاقمند شوند.

رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: آموزش مجازی نوید یک تحول در آموزش کشور به حساب می‌آید و یادگیری مقدم بر یاددهی شده است، دانشجو محوری و تعامل‌پذیری، از ویژگی‌های آموزش مجازی است. واحد الکترونیکی به‌عنوان مرجع مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در ۲ سال گذشته به‌عنوان بزرگترین پشتیبان در حوزه آموزش مجازی را برعهده داشته و بنا دارد کیفیت آموزش‌های مجازی خود را مورد توسعه و پیشرفت قرار دهد. واحد الکترونیکی تصمیم دارد؛ در گام اول با ارتقاء رشته‌های پرمخاطب پذیرش دانشجو را ارتقاء بدهد. واحد الکترونیکی یک دانشگاه اجتماعی است و سعی می‌کند در حوزه فنی بر مسائل جامعه متمرکز و به حل آن کمک کند.

نجف‌پور با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دانشجویان در خصوص آموزش مجازی گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده در دو هفته گذشته از دانشجویان و اولیاء دانش آموزان نشان می‌دهد، که ۷۰ درصد دانشجویان، تحصیل به‌صورت مجازی را می‌پسندند و ۵۰ درصد از والدین دانشجویان، تمایل دارند فرزندانشان در دانشگاه‌های آنلاین تحصیل کنند.

وی درباره رضایت یا عدم رضایت جامعه نسبت به کلاس‌هاس مجازی گفت: در آموزش مجازی افراد از سلایق مختلفی برخوردار هستند، برخی افراد، برگزاری کلاس‌ها به‌صورت کاملاً مجازی را می‌پسندند و برخی دیگر آموزش حضوری نیز می‌پذیرند. لازم به ذکر است، محتوای آفلاین بحثی است که دانشجو با مراجعه به آن، دوره‌های درسی را مرور و مورد ارتقاء دهد.

نجف‌پور درباره آینده‌نگری واحد در راستای مهارت آموزی به دانشجویان افزود: واحد الکترونیکی در نظر دارد برای دانشجویان در جهت فراگیری آموزش‌های تکمیلی و کسب مهارت بیشتر، فرصتی را ایجاد کند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی