پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          26 امرداد 1400 - 17 August 2021


عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود گفت: در جلسه با وزیر پیشنهادی علوم اعضا بر این نکته تاکید داشتند که سند اسلامی شدن دانشگاه باید به درستی اجرایی شود.

پرتال دانشگاهی به نقل از علی خضریان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جلسه با محمدعلی زلفی گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: محمدعلی زلفی‌گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در کمیسیون اصل نود به بیان برنامه‌ها و اهداف خود در کمیسیون پرداخت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدیران و آینده‌سازان انقلاب و کشور از دانشگاه خارج می‌شوند اعضا بر این نکته تاکید داشتند که سند اسلامی شدن دانشگاه باید به درستی اجرایی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تحول در علوم انسانی و بازنگری در این زمینه مطالبه دیگر نمایندگان بود و مقرر شد وزیر پیشنهادی برنامه‌های خود را در این خصوص به کمیسیون ارائه کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود با اشاره به پرونده شکایات دانشجویان بورسیه در کمیسیون که از مجلس دهم تشکیل شده و پروسه رفع مشکل این دانشجویان در وزارت علوم دولت دوازدهم و جبران ظلم بزرگی که در حق جمع قابل توجهی از نخبگان علمی کشور به بهانه سیاسی کاری‌ها رقم خورده است، ادامه مسیر همکاری وزارت علوم جهت رفع مشکل جوانان نخبه علمی در دولت سیزدهم را از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه دانست که با تاکید وزیر پیشنهادی علوم همراه شد.

وی با بیان اینکه وزیر علوم عضو حقوقی بسیاری از مجامع دانشگاهی و علمی نظیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد و … خواهد بود، گفت: اعضا بر این موضوع تاکید داشتند که برنامه‌ها و اسناد تحولی وزیر برای این نهادها و مجامع باید تدوین شده و عضویت وی در این مجامع باید به شکلی مثبت و سازنده صورت بگیرد. همچنین بحث حمایت از ازدواج دانشجویی و تسهیل این امر و ایجاد شرایط برای خوابگاه‌های متاهلی جهت رفع مشکل مسکن جوانان دانشجو نیز موضوعی بود که اعضا بر آن تاکید کردند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ خاطرنشان کرد: ارتباط مؤثر بین صنعت و دانشگاه و تبدیل علم به محصول و تکنولوژی و توجه به اقتصاد دانش بنیان نیز موضوع دیگری بود که در جلسه به آن پرداخته شد.

وی افزود: این انتظار از وزیر وجود دارد که در برنامه‌های خود به این موضوع توجه جدی داشته باشد و مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ نیز برای تحول در دانشگاه و همچنین حرکت در مسیر اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها و ایجاد ارتباط بین دانشجویان، نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف و اصلاح قوانین و یا تنقیح و حذف قوانین زائد در مسیر تحول دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کرد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی