پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          03 مهر 1400 - 25 September 2021


معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار دانشجوی غیر پزشکی و نزدیک‌ به ۲۰ هزار دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد واکسینه شده اند.

پرتال دانشگاهی به نقل از همایون رستگارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه انجام ماموریت‌های اجتماعی خود مدت‌هاست وارد فرایند واکسیناسیون شده است، اظهار کرد: واحدهای دانشگاه آزاد به طور منسجم از عید غدیر خم با اعلام آغاز واکسیناسیون دانشگاهیان کشور از طرف وزارت بهداشت، وارد این فرایند شد و با حدود ۱۰۰ مرکز و بیش از ۶۱۰ کانتر تزریق واکسن، کار را به صورت سازماندهی شده شروع کرد. تاکنون در این مراکز واکسن‌های برکت، سینوفارم و آستارازنکا تزریق شده است.

مشارکت هزار و ۸۰۰ دانشجوی پرستاری و ۲ هزار پزشک و پرستار در واکسیناسیون

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد با اعلام اینکه در یک بازه زمانی ۸۰ روزه در مجموع ۲۵۰ هزار ساعت واکسیناسیون توسط واکسیناتورهای ما صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بیش از یکهزار و ۸۰۰ دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد در فرایند واکسیناسیون حضور داشتند. این در حالی است که از ابتدای آغاز کرونا بیش از ۲ هزار پرستار و پزشک ما در فرایند درمان بیماران کرونایی در بیمارستان و ده‌ها مرکز تشخیصی و پاراکلینیکی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور در کنار وزارت بهداشت خدمت رسانی کردند.

۱۵۰ هزار کارمند و هیات علمی واکسینه شدند / آمار واکسیناسیون دانشجویان پزشکی و غیر پزشکی

وی با ارائه آخرین آمار واکسیناسیون دانشجویان، کارمندان و هیات علمی دانشگاه آزاد گفت: در مجموع در طی این مدت بیش از ۱۵۰ هزار کارمند، عضو هیات علمی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مراکز اختصاصی ما واکسینه شدند و بیش از ۲۵۰ هزار دانشجوی غیر پزشکی و نزدیک به ۲۰ هزار دانشجوی پزشکی واکسیناسیون شان انجام شده است. همچنین حسب اولویتهای اعلام شده از طرف وزارت بهداشت، بیش از ۲۰۰ هزار نفر از اعضای خانواده کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد نیز واکسینه شدند.

رستگارزاده تصریح کرد: قاعدتاً برخی از دانشگاهیان ما در مراکز وزارت بهداشت واکسینه شدند و آمار مذکور، در واقع شامل افرادی است که به مراکز اختصاص دانشگاه آزاد مراجعه کردند.

وی افزود: مراکز ما علاوه بر واکسیناسیون خانواده دانشگاه آزاد، نسبت به انجام واکسیناسیون عموم مردم و گروه‌های شغلی اقدام کرده‌اند؛ به طور مثال در استان‌هایی که شرایط بحرانی داشتند مثل استان خوزستان، سیستان و بلوچستان، قم و … مراکز دانشگاه آزاد وارد عمل شدند. یکی از اولین مراکز واکسیناسیون خودرویی ما در اهواز و دزفول راه اندازی شد و حتی تا نیمه‌های شب توسط همکاران ما خدمت رسانی انجام می‌شد.

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد گفت: در مجموع تاکنون دانشگاه آزاد اسلامی سعی کرده در کنار وزارت بهداشت باشد و الحمدالله با سرعت گرفتن واکسیناسیون و تدابیر خوب دولت تامین واکسن صورت گرفت و ما هم توانستیم به واکسیناسیون شتاب بیشتری دهیم. همچنین از تمامی اعضای خانواده‌های کارکنان و اساتید مان برای انجام واکسیناسیون دعوت کردیم و با گشایش‌هایی که ایجاد شد، این فرایند سرعت بیشتری گرفت.

مراکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد وارد فاز واکسیناسیون عمومی شد

رستگارزاده با اعلام این مطلب که حسب نظر معاون علوم پزشکی دانشگاه و دستور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی از این پس مراکز اختصاصی دانشگاه آزاد وارد واکسیناسیون عمومی خواهد شد، گفت: کمااینکه در همین راستا تاکنون نیز همکاری‌هایی داشتیم اما از این پس کلیه مراکز ما، پذیرای عموم مردم و گروه‌های شغلی خواهند بود.

وی در ادامه توضیح داد: ممکن است برخی از مراکز ما در موقعیتی قرار داشته باشند که تردد برای مردم راحت نباشد به همین دلیل در این مراکز با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی، واکسیناسیون گروه‌های شغلی که معرفی می‌شوند را انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول دانشگاه آزاد از آمادگی مراکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد برای واکسینه کردن گروه‌های جدید از جمله دانش آموزان نیز خبر داد.

رستگارزاده در ادامه این توصیه را به دانشجویان کرد که اگر تاکنون واکسن دریافت نکردند هرچه سریع‌تر مراجعه کنند و منتظر نوع خاصی از واکسن نباشند. به گفته متخصصان امر پیش بینی می‌شود که سویه جدیدی از ویروس و موج دیگری از بیماری در راه است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی