پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          29 آبان 1400 - 20 November 2021


سرپرست دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی از بازگشایی مجدد پرونده ساماندهی و تجمیع این دانشگاه خبر داد.

پرتال دانشگاهی به نقل از حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت پرونده تجمیع ساختمان های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: داستان ساماندهی و طرح تجمیع از دوره های گذشته تاکنون ادامه دارد و ما نیز این موضوع را دنبال می کنیم. در دوره گذشته مکان هایی برای جایابی در نظر گرفته شده بود که تا به این لحظه به جمع بندی نرسیده است. دوباره تلاش می کنیم آن موارد و فایل مربوط به ساماندهی را با یک برنامه مدون با هماهنگی وزارت علوم و شخص دکتر زلفی گل جلو ببریم تا در نهایت راهکار و تدبیر مورد نظر را پیدا کنیم.

سرپرست دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با اشاره به اینکه تنها چند هفته از بازگشایی مجدد این پرونده می گذرد و فعلا نتیجه خاصی نداشته است، افزود: فایل تجمیع را در حال حاضر باز کرده ایم و با حوزه عمرانی و حقوقی وزارت علوم در حال بررسی هستیم که در شرایط فعلی کدام یک از روش های قبلی امتیاز بهتری می تواند داشته باشد.

وی درباره آموزش حضوری دانشجویان گفت: در حال حاضر آن دسته از دانشجویان کارشناسی که کلاس عملی، آزمایشگاه و یا کارگاه دارند، می توانند در دانشگاه حضور یابند؛ منتها به صورت فشرده یعنی دانشجویان مانند گذشته مجبور نیستند ۱۶ هفته در دانشگاه حضور یابند چرا در شرایط فعلی رفت و آمد دانشجویان غیربومی با مشکلاتی همراه می شود.

کریمی تصریح کرد: همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد که پایان نامه های تجربی و یا دانشجویان دکتری که تز دکتری دارند، امکان حضور دارند و به آن ها نیز خوابگاه تعلق می گیرد. هم اکنون بیش از ۳۰۰ دانشجو با رعایت پروتکل های بهداشتی در خوابگاه های دانشگاه اسکان دارند و خوابگاه تعطیل نیست.

سرپرست دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در پاسخ به این سوال که آیا کارت واکسیناسیون دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه چک می شود، گفت: در همین رابطه با وزارت علوم در حال تعامل هستیم که چه روشی را دنبال کنیم؛ البته خوشبختانه تمام اطلاعات مربوط به واکسیناسیون دانشجویان بر روی سیستم گلستان آپلود شده است. یعنی مشخص است که چه کسانی واکسن زده اند و یا یک دز زده اند.

وی با بیان این مطلب که به صورت هوشمند و آنلاین نمی توانیم اقدام به چک کردن دانشجویان کنیم، گفت: نه تنها دانشگاه خواجه نصیر بلکه سایر دانشگاه ها نیز به این سیستم متصل نیستند. از آنجایی که دانشکده ها متفرق هستند، امکان چک کردن همه دانشجویان وجود ندارد اما به صورت رندم این اقدام صورت می گیرد. هنوز سیستمی که به طور آنلاین همه بچه ها را چک کند نداریم اما جلوی درب ورودی دانشگاه به طور رندم دانشجویان چک می شوند.

کریمی گفت: خوابگاه ها به صورت سخت گیرانه ای به صورت مداوم چک می شوند؛ تب سنجی صورت می گیرد و از نظر بالینی دانشجویان مورد معاینه قرار می گیرند.

سرپرست دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی درباره شرایط بودجه ای دانشگاه گفت: در جلسه روسای دانشگاه ها با وزیر علوم که به تازگی برگزار شد، نماینده سازمان برنامه و بودجه وعده هایی را در خصوص تخصیص بودجه تعمیر و نگهداری دادند.

وی افزود: درصدی به صورت اوراق به ما داده شده و مابقی را باید به صورت نقدی در اختیار دانشگاه ها قرار دهند. براساس وعده ای که داده شد قرار بود در هفته جاری ۸۰ درصد بودجه تعمیر و نگهداری تخصیص یابد که هنوز محقق نشده است. در ارتباط با بودجه تغذیه ای نیز همچنان اعتبارِ کمکی به دانشگاه ها داده نشده است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی