پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          21 اسفند 1400 - 12 March 2022


فاز اول آموزشی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان بشاگرد استان هرمزگان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم افتتاح فاز اول آموزشی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان بشاگرد استان هرمزگان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

دکتر کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این مراسم، گفت: یکی از آرزوهای جوانان استان هرمزگان و مردم بشاگرد، داشتن یک دانشگاه در این منطقه بود که این خواسته با دستور دکتر طهرانچی و پیگیری‌های ایشان، محقق شد و امروز این پردیس دانشگاهی افتتاح شد.

وی افزود: امیدواریم فازهای بعدی این پردیس دانشگاهی نیز با همین سرعت تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

در ادامه این مراسم، یعقوب دادعلی زاده فرماندار بشاگرد، اظهار داشت: شهرستان بشاگرد دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۹ هزار کیلومتر مربع پراکنده هستند. این شهرستان دارای ۹ هزار دانش آموز در حال تحصیل است. افتتاح پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه بشاگرد یکی از اتفاقات خوب برای این شهرستان محروم به حساب می آید.

وی با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در کادرسازی شهرستان بشاگرد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بشاگرد تاکنون ۱۵۰۰ فارغ التحصیل داشته که اکثر این افراد در بخش‌های مختلف استان و شهرستان مشغول کار هستند و دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در کادرسازی این شهرستان داشته است.

فرماندار بشاگرد با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان، خاطرنشان کرد: بشاگرد با قرار گرفتن در نزدیکی خط استوا، تمام طول سال از آفتاب کامل برخوردار است و ظرفیت خوبی برای احداث نیروگاه خورشیدی در این منطقه وجود دارد. بسیار خرسندیم که این موضوع یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در فازهای بعدی است. با توجه به اینکه این منطقه از بارندگی سالانه خوبی برخوردار است، دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در زمینه کشاورزی نیز در این منطقه فعالیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد نیز در ادامه این مراسم، با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی برای احداث ساختمان آموزشی بشاگرد، تصریح کرد: شهرستان بشاگرد دارای نیروی انسانی مستعد و توانمند است و از دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می رود رشته‌های تحصیلی متناسب با پتانسیل‌های این منطقه از جمله کشاورزی، معادن و همجواری بشاگرد با منطقه مکران، برای این پردیس دانشگاهی در نظر بگیرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب با قدردانی از اهتمام دکتر طهرانچی در راه اندازی ساختمان آموزشی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد، گفت: زمانی که با دکتر طهرانچی در این خصوص در جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان صحبت کردم، ایشان از این موضوع استقبال کرد و در مدتی کوتاه کارهای احداث ساختمان آموزشی بشاگرد کلید خورد و بحمدالله امروز شاهد افتتاح این مجموعه هستیم.

فاز اول آموزشی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان به عنوان اولین مجتمع آموزش عالی شهرستان بشاگرد، شامل یک ساختمان ۵ کلاسه با ۳۷۵ مترمربع بناست و فاز دوم آن که در دست احداث است، شامل محوطه‌سازی، نیروگاه خورشیدی، مرکز تحقیقات کشاورزی، دانشکده انرژی‌های پاک و... خواهد بود.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح فاز اول آموزشی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد، از سه نفر از فعالان تأثیرگذار در این پروژه با اهدای لوح، قدردانی کرد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی