پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1400 نتایج ارشد 1400 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1400 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          04 اردیبهشت 1401 - 24 April 2022


گزارش نتایج مقایسه ای وضعیت آموزش مجازی در طی بحران کووید-۱۹ از نقطه نظر اساتید و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد و گزارش نتایج مقایسه‌ای وضعیت آموزش مجازی در طی بحران کووید -۱۹ از نقطه نظر اساتید و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه شد.

دکتر محبوبه مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزشی علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارشی از وضعیت آموزش مجازی در طی بحران کووید -۱۹ از نقطه نظر اساتید و دانشجویان دانشگاه ارائه کرد.

وی گفت این گزارش ارزشیابی مقایسه‌ای از وضعیت آموزش مجازی در ابتدا (نیمسال دوم ۱۳۹۹-۱۳۹۸) و بعد از گذشت دو سال (نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰) در طی بحران کووید -۱۹ که با استفاده از ابزارهای استاندارد «پرسشنامه نظرخواهی از دانشجویان در خصوص کیفیت تدریس مجازی» و «پرسشنامه نظرخواهی از اساتید در خصوص تدریس مجازی» انجام شده است.

مافی نژاد درباره نتایج نظرخواهی از اساتید و دانشجویان در خصوص تدریس مجازی یادآور شد: در ارزشیابی اول در نیمسال دوم ۱۳۹۹-۱۳۹۸، ۶۷.۰۳ درصد از اساتید تمایل داشتند که در ترم‌های آتی هم از بستر مجازی استفاده کنند و این تجربه را خوشایند می‌دانستند و ۵۶.۵ درصد دانشجویان اذعان داشتند که جلسات آنلاین در یادگیری درس برایشان کمک کننده بوده و به طور کلی ۶۲.۹۷ درصد از دانشجویان از تدریس مجازی درس رضایت داشتند.

وی افزود: در ارزشیابی دوم در نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ۷۵.۶۹ درصد از اساتید تمایل داشتند که در ترم‌های آتی هم از بستر مجازی استفاده کنند همچنین ۵۲.۷ درصد دانشجویان اذعان داشتند که جلسات آنلاین در یادگیری درس برایشان کمک کننده بوده و به طور کلی ۴۸.۰۴ درصد از دانشجویان از تدریس مجازی درس رضایت داشتند.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزشی علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد که این گزارش بر اساس نتایج نظرسنجی از اساتید و دانشجویان تهیه شده است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی