پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          08 خرداد 1401 - 29 May 2022


معاون فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم با اشاره به پرداخت تسهیلات به دانشجویان کار آفرین گفت: این تسهیلات توسط معاونت فناوری وزارت علوم پرداخت می شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری و علی خیر الدین، معاونان فرهنگی و اجتماعی و فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بازارچه فعالیت‌های کار آفرینی دانشجویان دانشگاه‌های سمنان در دانشگاه سمنان بازدید کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان از حمایت این وزرات خانه از دانشجویان کار آفرین در قالب پرداخت تسهیلات و مهارت افزایی آنان خبر داد.

کلانتری در جریان بازدید از بازارچه کارآفرینی دانشگاه‌های سمنان که در دانشگاه سمنان برگزار شد گفت: این بازارچه تجلی بارز محیط پر نشاط دانشگاهی و ظرفیت عظیم بدنه دانشجویی در حوزه کار آفرینی و اشتغال است که باید برای دانشجویان کار آفرین برنامه ریزی های خوبی داشت تا شکوفا شوند.

وی با اشاره به شعار سال و سیاستگذاری وزارت علوم افزود: با هم افزایی بین معاونت فناوری و نوآوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مجموعه‌های دانشجویی که در حوزه‌های فناوری، علمی و حوزه‌های کار آفرینی و اشتغال مشغول به فعالیت هستند مورد حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: این حمایت‌ها در قالب طرح دستیار فناوری، هسته‌های فناوری و شکل گیری زنجیره اکوسیستم علمی و فناوری در سطح دانشجویی انجام می‌شود تا انجمن‌های علمی سطح فناوری خود را افزایش دهند و وارد اکوسیستم تولید و اشتغال شوند تا هم آینده شغلی باثبات تری داشته باشند و هم نقش دانشگاه در تولید و اشتغال پر رنگ تر شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به دانشجویان کار آفرین تصریح کرد: این تسهیلات توسط معاونت فناوری وزارت علوم پرداخت می‌شود و ماهیانه بر اساس سطح تحصیلات دانشجویان متفاوت است.

وی همچنین اجرای طرح مهارت افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای رشد ایده‌ها و کسب و کارهای دانشجویی و ورود به بازار کار را از دیگر برنامه‌ها به منظور حمایت از دانشجویان کار آفرین برشمرد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی