پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          08 دی 1401 - 29 December 2022


معاون مرکز جذب وزارت علوم گفت: ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی تا امشب تمدید شد، متقاضیان تا امشب فرصت دارند با مراجعه به سامانه جذب وزارت علوم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پرتال دانشگاهی به نقل از دکتر جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان جذب هیأت علمی آبان ۱۴۰۱ گفت: ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی تا امشب ساعت ۲۳:۵۹ تمدید شد، بر این اساس متقاضیان تا فردا شب فرصت دارند با مراجعه به سامانه جذب وزارت علوم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد: به هیچ عنوان زمان ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دوباره تمدید نخواهد شد و متقاضیان باید در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: تا این ساعت حدود ۹ هزار نفر از متقاضیان جذب هیأت علمی فراخوان جذب هیأت علمی آبان ۱۴۰۱ ثبت نام خود را تأیید نهایی کرده‌اند.

به گزارش مهر، فراخوان جذب اعضای هیأت علمی از شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود و داوطلبان از ۲۶ آذرماه تا ۷ دی ماه ۱۴۰۱ فرصت داشتند برای ثبت‌نام به سامانه جذب وزارت علوم مراجعه کنند.

در این فراخوان حدود ۴ هزار و ۴۸۲ رشته گرایش توسط دانشگاه‌ها اعلام نیاز شده که حدود ۲ هزار و ۸۹۰ اعلام نیاز مربوط به دانشگاه‌های سراسری و یک هزار و ۵۹۲ اعلام نیاز نیز مربوط به دانشگاه و مؤسسات غیر دولتی است از ۲ هزار و ۸۹۰ اعلام نیاز دانشگاه‌های سراسری ۲ هزار و ۷۷۴ اعلام نیاز در دوره دکتری و ۱۱۶ اعلام نیاز در دوره کارشناسی ارشد بوده است.

همچنین از یک هزار و ۵۹۲ اعلام نیاز دانشگاه و مؤسسات غیردولتی یک هزار و ۴۷۵ اعلام نیاز در دوره دکتری و ۱۱۷ اعلام نیاز در دوره کارشناسی ارشد بوده است و این در حالی است سهمیه تخصیصی وزارت علوم برای جذب اعضای هیأت علمی به دانشگاه‌ها ۲ هزار و ۸۳۷ سهمیه است که یک هزار و ۵۹۸ سهمیه ویژه دانشگاه‌های دولتی و سراسری و یک هزار و ۲۳۹ سهمیه ویژه دانشگاه‌های غیر دولتی است از یک هزار و ۵۹۲ سهمیه اختصاصی ویژه دانشگاه‌های سراسری یک هزار و ۵۲۴ سهمیه ویژه دوره دکتری و ۷۴ سهمیه ویژه دوره کارشناسی ارشد است.

همچنین از یک هزار و ۲۳۹ سهمیه تخصیصی دانشگاه‌های غیر دولتی یک هزار و ۱۸۱ سهمیه ویژه دوره دکتری و ۵۸ سهمیه ویژه دوره کارشناسی ارشد است.

امسال برای اولین بار در این فراخوان مجوز شرکت متقاضیان حین خدمت مقدس سربازی نیز صادر شده است، سربازهایی که ۹ ماه از خدمت مقدس سربازی را تا پایان سال ۱۴۰۰ طی کرده باشند، همچنین افرادی که داری مدرک موقت دکتری نیز هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

افرادی که با وضعیت سربازی حین خدمت با گواهی موقت فارغ التحصیلی در فراخوان شرکت می‌کنند باید قبل از طرح پرونده در هیأت مرکزی دانشنامه و کارت پایان خدمت خود را ارائه دهند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی