پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          24 بهمن 1401 - 13 February 2023


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با اشاره به عفو اخیر مقام معظم رهبری گفت: کلیات عفو عمومی در حوزه دانشجویی و دانشگاه از سوی ریاست جمهوری به وزیر علوم ابلاغ شده است.

پرتال دانشگاهی به نقل از مرتضی فرخی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عفو اخیر مقام معظم رهبری و عفو عمومی در حوزه دانشجویی گفت: کلیات از سوی ریاست جمهوری به وزیر علوم اعلام شده است.

وی ادامه داد: ولی از جزئیات این موضوع و شیوه نامه عفو عمومی در حوزه دانشجویان و اساتید هنوز چیزی به دست من نرسیده است.

معاون وزیر علوم گفت: قطعاً ما نیز از آن استقبال می‌کنیم. با توجه به نگاه حاکمیت و مقام معظم رهبری در عفو عمومی، قطعاً تسری این موضوع به حوزه دانشگاه مورد استقبال مجموعه وزارت علوم است و ما نیز دنبال خواهیم کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: به محض وصول جزئیات و شیوه نامه‌های اجرایی حتماً این مسیر را شروع کرده و اطلاعات آن را در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهیم داد.

وی درباره پیش بینی زمان شروع مسیر مذکور افزود: فکر می‌کنم از همین هفته آغاز شود، برداشت من این است که بعد از اعلامی که ریاست جمهوری داشتند که اعلام درست و به موقعی هم بود، احتمالاً از همین هفته شروع شود به محض اینکه اطلاعات اعلام شود و شیوه نامه و مقرری جدیدی که هست، اعلام شود، ما نیز شروع خواهیم کرد.

فرخی درباره اینکه آیا این قانون شامل دانشگاه آزاد هم می‌شود، افزود: دانشگاه آزادی‌ها به واسطه اساسنامه این دانشگاه، ماهیت خود را داشته ولی تحت نظارت وزارت علوم هستند، ما حتماً به عنوان مجموعه عالی وزارت علوم که بر فرایند کلی آموزش و پژوهش در کشور نظارت داریم، حتماً از آنجا نیز مطالبه خواهیم کرد این یک قانون است و برای همه لازم اجرا است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: ما از دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دیگر هم مطالبه خواهیم کرد و قطعاً استنکافی دراین حوزه نخواهیم داشت، مگرموارد خاصی که آن نیز دوباره توسط قانونگذار مطرح شده باشد، به نظر من فضا برای این عفو عمومی با توجه به نگاه کریمانه مقام معظم رهبری باز شده است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی