پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          08 اسفند 1401 - 27 February 2023


رئیس سازمان امور دانشجویان گفت:در بحث بخشودگی دانشجویان ما یک جمع بندی ای را داشتیم. براساس آن جمع بندی، سعی خواهیم کرد دراین هفته به یک تصمیم نهایی برسیم و آن را تقدیم مقامات کنیم.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان صبح امروز (یکشنبه ۷ اسفند) در حاشیه نشست خبری که برگزار شد در پاسخ به خبرنگار مهر درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در مورد عفو اخیر مقام معظم رهبری در حوزه دانشجویی گفت: فکر می‌کنم بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم تا دانشجویان از همان منظری که منظومه فکری رهبری در بحث عفو است از این امکان برخوردار شوند.

داداش پور درباره آمار دانشجویانی که مشمول عفو خواهند شد تصریح کرد: در حال حاضر آماری نداریم اما تلاش ما این است که بخشودگی، تعلیق، تخفیف برای دانشجویان لحاظ شود و ممکن است بخش کوچکی از دانشجویان همان شرایط قبلی در مورد آنها تأیید شود. اما تمام تلاش مان این است که بحث بخشودگی، تعلیق و تخفیف را برای تمام دانشجویان داشته باشیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان درباره تأیید شرایط قبلی در مورد بخش کوچکی از دانشجویان یادآور شد: ممکن است درصدی از دانشجویان باشند که آن تخلفات و تنبیهاتی که برای آنها در حوزه انضباطی در نظر گرفته شده است باقی بماند، البته هنوز برای ما روشن نیست. ما سعی کرده ایم همه را دسته بندی کنیم و متناسب با آنها بتوانیم تصمیم بگیریم اما هنوز هیچ داده روشنی نداریم. هنوز برای ما مشخص نیست اساساً این افراد چه کسانی هستند. تمام تلاش ما این است که دقیقاً بتوانیم براساس منظومه فکری مقام معظم رهبری برای دانشجویان عزیزمان این فرصت را فراهم کنیم تا از این بخشودگی استفاده کنند.

وی درباره اینکه آیا کمیته‌های ویژه ای برای این امر تشکیل می‌شود، گفت: خیر؛ همان کمیته‌های انضباطی است و شامل دانشجویان دانشگاه آزاد نیز می‌شود که در چارچوب خود این کار را انجام می‌دهند. عفو رهبری شامل تمام دانشجویان است و ما تمام تلاش مان را می‌کنیم این بحث بخشودگی را دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان درباره اینکه آیا بازه زمانی خاصی برای آن در نظر گرفته شده است، ادامه داد: هنوز چیزی قطعی نیست. ما فعلاً به یک دستورالعمل رسیدیم. تمام تلاشمان آن است که این دستورالعمل را هرچه زودتر آماده کرده تا براساس آن بتوانیم تصمیم بگیریم.

وی درباره اینکه اقدامات درباره دانشجویانی که خارج از دانشگاه برای آنها اتفاقی افتاده بود، نیز پیگیری می‌شود یا خیر؟ اظهار داشت: ما درباره آن چیزی که به دانشجو باز می‌گردد و کمیته انضباطی، می‌توانیم تصمیم بگیریم که شامل آنها هم می‌شود. ولی ممکن است دانشجویی باشد که شامل عفو قوه قضائیه باشد که آنجا دیگر به ما ارتباط پیدا نمی‌کند.

داداش پور خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که از ظرفیت ایجاد شده توسط رهبری برای دانشجویان استفاده کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص اینکه آیا از افرادی که عفو رهبری شامل آنها شده و آزاد شده اند آمار دارید یا خیر؟ گفت: خیر؛ آماری ندارم.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی