پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          28 اسفند 1401 - 19 March 2023


رئیس دانشگاه تهران از راه‌اندازی سومین پردیس علم و فناوری در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: پردیس ها به عنوان قرارگاه‌های مهارت‌ورزی دانشجویان و گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت نقش آفرینی می کنند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی در آخرین نشست معاونان و مدیران کل ستادی دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۱ که در تالار شهید سلیمانی برگزار شد، با ابراز خرسندی نسبت به اینکه هیچ کدام از برنامه‌های دانشگاه در زمینه تأمین زیرساخت‌ها و اقدامات تأسیسی که طی ۱.۵ سال گذشته مدنظر بوده، بر روی کاغذ نمانده و عملیات اجرایی آن پیشرفت مناسبی داشته است، گفت: در سال ۱۴۰۲، تمام هم و غم خود را بر روی تکمیل عملیات اجرایی برنامه‌ها خواهیم گذاشت.

مقیمی با اشاره به راه‌اندازی دو پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۱ در اشتهارد و تهران، از راه‌اندازی سومین پردیس علم و فناوری دانشگاه در سال ۱۴۰۲ در گرگان خبر داد و گفت: پردیس‌های علم و فناوری به عنوان قرارگاه‌های مهارت‌ورزی دانشجویان و گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند. هدف اصلی از راه‌اندازی پردیس‌های علم و فناوری این است که در تعامل با همه واحدهای دانشگاه، کارکرد اردوگاه علمی و فرهنگی به خود بگیرند.

رئیس دانشگاه تهران از بهره‌برداری از پردیس بین‌المللی خلیج فارس دانشگاه تهران در جزیره قشم و اقدام به اولین دوره پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این پردیس به عنوان یکی از اقدامات به ثمر نشسته دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۱ نام برد.

وی افزود: از منظر فعالیت‌های مهارت‌ورزی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی، به پردیس بین‌المللی خلیج فارس به عنوان یک مجموعه منحصر به فرد، دارای نگاه استراتژیک و راهبردی هستیم؛ که امیدواریم در شهریور ماه بتوانیم شاهد افتتاح مرحله اول اقامتگاه ویژه اعضای هیأت علمی و دانشجویان در این مجموعه باشیم.

مقیمی با تاکید به معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهت توجه ویژه به اردوهای دانشجویی، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که همه واحدهای دانشگاه اعم از حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، پارک علم و فناوری و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع نیز در بحث رونق گرفتن برگزاری اردوهای دانشجویی و پرمحتوا شدن آن‌ها مشارکت کنند.

وی افزود: اردوهای دانشجویی علاوه بر اینکه فرصتی برای کار فرهنگی و افزایش نشاط در فضای دانشجویی است، به عنوان محملی برای تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد. اعتبار خیلی خوبی هم برای اردوهای دانشجویی که جنبش و تحرک اساسی در دانشجو ایجاد خواهد کرد، تخصیص داده خواهد شد.

رئیس دانشگاه تهران انتخاب مقاصد اردوهای دانشجویی به نقاطی از کشور که دستاوردهای توسعه‌ای بی‌نظیری در آن‌ها اتفاق افتاده است را مایه امیدآفرینی بیشتر در میان جوانان و دانشجویان دانست و گفت: آشنایی با ظرفیت‌های توسعه‌ای که به ویژه در جنوب کشور در حوزه دریایی، فازهای نفتی و گازی و گمرکات اتفاق افتاده است و همچنین آشنایی با ظرفیت‌های اقلیمی و محیطی نقاط مختلف کشور می‌تواند برای دانشجویان جذابیت زیادی داشته باشد.

مقیمی و اعضای هیأت رئیسه در پایان آخرین نشست با مدیران کل ستادی دانشگاه در سال ۱۴۰۱، با اهدای لوح به سجاد خاکساری مشاور رئیس دانشگاه و مدیرکل حراست دانشگاه تهران که به عنوان یکی از واحدهای برگزیده استانی معرفی شده است، از تلاش‌های وی و همکاران حراست و انتظامات دانشگاه قدردانی کرد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی