پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          31 اردیبهشت 1402 - 21 May 2023


سامانه همسان گزینی همرسان در چهار ماه گذشته، موفق به پیوند ۲۰ جوان دانشجو در سراسر کشور شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل ازنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام مصطفی فرح بخش با اشاره به اینکه بهترین سن ازدواج، دوران شور و نشاط جوانی است و بسیاری از جوانان در سن ۱۸ تا ۲۳ سالگی در دوران تحصیل در دانشگاه ها هستند، گفت: در نگاه اول همزمانی تحصیل و ازدواج سخت است ولی مدیریت آن توسط جوانان با راهنمایی مشاوران می تواند زمینه رشد و تعالی همه جانبه را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه بر طرف شدن نیازهای جنسی- عاطفی از راه حلال به ادامه‌ تحصیل با تمرکز بالا و قوت بیشتر کمک می‌کند، بیان کرد: احساس لذت و کامیابی حلال باعث افزایش موفقیت و پیشرفت علمی و مانع از انحرافات اخلاقی در جوانان می شود. مسئول مرکز همسان گزینی همرسان تصریح کرد: همسرانی که درک متقابلی از شرایط تحصیلی، فرهنگی و اقتصادی هم دارند، برای آینده و شیوه زندگی مشترک خود، بهتر هدف گذاری و برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی اظهار داشت: در این راستا مرکز همرسان از آذر سال گذشته در چارچوب فرهنگ اصیل خانواده‌ی ایرانی- اسلامی فعالیت خود را در دانشگاه های کشور با راه‌اندازی سامانه‌ هوشمند با محوریت واسط ازدواج و مشاور آغاز کرد.

رئیس اداره آموزش و مشاوره مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار متقاضی ازدواج در این سامانه ثبت نام کردند و توسط کارشناسان آموزش دیده مراکز همرسان دانشگاه ها در مرحله راستی آزمایی هستند.

حجت الاسلام فرح بخش افزود: تاکنون بیش از ۲۵۰ وساطت ازدواج و جلسه آشنایی در سطح کشور برگزار شده و ۲۰ نفر از متقاضیان به مرحله ی ازدواج رسیدند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشن ازدواج همرسانی ادامه داد به زودی برای زوج های دانشجو و متقاضیانی که از سامانه همرسان مراحل ازدواج را پیمودند، جشن ازدواج برگزار می شود.

مسئول مرکز همرسان در پایان یادآور شد: سفر به مشهد مقدس در قالب کاروان های همسفر تا بهشت، کمک جهیزیه، تسهیلات خرید کالا، تسهیلات خیرین، اردوی هم مسیر زندگی و غیره از خدمات در نظر گرفته برای ازدواج های همرسانی است.

گفتنی است، مسئولان دانشگاه هایی که علاقمند به فعالسازی دفاتر همرسان در سطح دانشگاه هستند، می توانند با معرفی واسط های ازدواج و مشاوران قبل از ازدواج و فراهم سازی فضای فیزیکی جهت تاسیس مرکز همرسان و امضای پیمان محرمانگی اطلاعات متقاضیان به سامانه همرسان در دانشگاه خود دسترسی داشته باشند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی