پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


کتاب نسل سوم بازاريابی فیلیپ کاتلر

از محصول به مشتری و به روح انسانی بازاریابی 

کتاب نسل سوم بازاريابی از محصول به مشتری و به روح انسانی بازاریابی


فصل اول
با وجود این مسایل و سایر تغییرات، نیازمند تفکری دوباره است. مفهوم بازاریابی را می‌توان مفهومی تعادلی نشات گرفته از متغیرهای اقتصاد کلان دانست. با تغییر محیط اقتصادهای کلان، رفتار مصرف‏کننده تغییر می‌یابد و این امر بازاریابی را نیز به تغییر رهنمون می‌سازد. در 60 سال گذشته، بازاریابی از محصول‏محوری (نسل اول بازاریابی) به مشتری‏مداری (نسل دوم بازاریابی) تغییر پیدا کرده و امروزه شاهد آن هستیم که بار دیگر در پاسخ به تغییرات محیط در حال تحول است.


ما شاهد گسترش تمرکز شرکت‌ها از محصول به مشتری و از مشتری به مسائل انسانی هستیم. نسل سوم بازاریابی، مرحله‏ای است که شرکت‌ها از مرحله مشتری‏مداری به انسان‏محوری رسیده‌اند، مرحله‏ای که در آن سودآوری و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها به تعادل رسیده باشد. امروزه شرکت‌ها صرفاً واحدی عملیاتی و خودکفا در بازار رقابتی نیستند، بلکه شرکت با شبکه‌ای از شرکای وفادار شامل کارکنان، توزیع‏کنندگان، فروشندگان و تامین‏کنندگان در تعامل و همکاری است. اگر شرکت‌ها شبکه شرکای خود را به دقت برگزینند و اهداف آن‌ها باهم همسو شود و منافع هر یک عادلانه و انگیزه‏بخش باشد، مجموعه شرکت و شرکایش به قدرتی بزرگ در عرصه رقابت تبدیل خواهد شد.

برای رسیدن به این هدف، شرکت باید مأموریت‌ها، چشم‏انداز و ارزش‌های سازمان خود را با اعضای گروه به اشتراک گذارد تا همگی بتواند در قالب اتحادی موثر به اهداف خود دست پیدا کنند. در این کتاب به تشریح این مسئله خواهیم پرداخت که چگونه شرکت می‌تواند مأموریت، چشم‏انداز و ارزش‌های خود را برای ذینفعان اصلی خود بازاریابی نماید. شرکت منافع خود را با خلق ارزش برتر برای مشتریان و ذینفعان خود کسب می‌کند. امید است که شرکت‌ها مشتریان خود را نقطه استراتژیک شروع فعالیت دیده و به تمام جنبه‌های انسانی، نیازها و نگرانی‌هایشان توجه داشته باشند.

این کتاب از سه بخش اصلی تشریح شده است. در بخش اول روندهای کلیدی كسب‌وكار که بازاریابی انسان‏محور را شکل می‌دهند به طور خلاصه ذکر شده و اصول نسل سوم بازاریابی، پایه‏ریزی می‏شود. در بخش دوم نشان داده می‌شود که شرکت چگونه می‌تواند چشم‏انداز، مأموریت و ارزش‌های سازمانی خود را برای هر یک از ذینفعان کلیدی خود شامل مصرف‏کنندگان، کارکنان، شرکای توزیع و سهام‏داران بازاریابی کند و در بخش سوم تفکرات شرکت‌ها در پیاده‏سازی نسل سوم بازاریابی در چند موضوع مهم کلیدی برای حل مسائل جهانی همچون سلامتی، فقر و پایداری محیط‏زیست و اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند در اجرای مدل كسب‌وكار انسان محور مشارکت داشته باشند، بیان خواهد شد.

در خاتمه و در فصل پایانی، 10 عقیده کلیدی نسل سوم بازاریابی با ذکر مثال‌های منتخب از شرکت‌هایی که این مفهوم را در مدل كسب‌وكار خود به کار گرفته‌اند به طور خلاصه بیان می‌شود.


شابک : 978-600-6227-20-7
تاریخ انتشار : پاييز 1390
تعداد صفحات : 224
نویسنده : فیلیپ کاتلر،هرماوان کارتاجایا،ایوان ستیاوان
مترجم : حميدرضا ايراني و اصغر رحمتي

قیمت : 5700 تومان





پر بازدیدترین آموزش بازاریابی و فروش

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت

    تندیس جشنواره

    pagerank