پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آگهی استخدام سراسری / استخدام دولتی          26 امرداد 1393 - 17 August 2014


استخدام سراسری تامین اجتماعی






بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال 1393 می‌رساند،که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی از روز چهارشنبه مورخ 15 /5 /93 آغاز و لغایت روز شنبه مورخ 25 /5 /93 پایان می‌پذیرد
تاریخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سال 1393

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی استخدام:

1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

2- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.

3- دارا بودن حداقل 20 سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی.

4- دارابودن تحصیلات ودانش تخصصی وتوانایی های لازم برای انجام وظایف ومسئولیتهای شغل موردنظرحداکثر تاتاریخ 25 /5 /93.

5- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم برای مردان حداکثر تا تاریخ (25 /5 /93).

6- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

7- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.

8- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

ب- شرایط اختصاصی استخدام:

1- مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می‌باشد.

2- شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می‌گردد:

1/2- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل کل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 25 سال تمام.

(درعنوان شغلی بهداردارابودن گواهی نامه دوره کمک بهیاری ازمراجع ذیصلاح درصورت پذیرش وقبل ازشروع به کارالزامی می‌باشد).

2/2- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر 30 سال.

3/2- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل 12 و شرط سنی حداکثر30 سال تمام.

4/2- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل 12 و شرط سنی حداکثر30 سال تمام .

5/2-دارندگان مدرک تحصیلی دکتری(عمومی و متخصص) با حداکثر 40 سال تمام .

تذکر:   تاریخ 4 /8 /93 ملاک محاسبه سن داوطلبان می باشد.

توضیح: مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد.

تبصره 1- مدت خدمت سربازی، طرح لایحه نیروی انسانی، انجام خدمات قانونی، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان (باستثناء شرکتها و موسسات تابعه)، شرکت های ماموریتی و تکلیفی، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی  بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر سن مندرج در شرایط فوق مشروط به آن که از حداکثر 35 سال و برای رشته‌های دکتری 40 سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می گردد.

منظور از شرکتهای ماموریتی و تکلیفی شرکتها و موسسات تابعه سازمان به شرح ذیل می باشد:

1-موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی 2- بانک رفاه کارگران 3- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی 4- شرکت گروه هتل های هما 5- موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه 6- رفاه گستر 7-سرمایه گذاری تامین اجتماعی 8- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی 9- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی 10- کار و تامین 11- گروه پزشکی حکمت 12- شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران 13- شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین

توضیح: با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلی که قادر بکار نمی‌باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان 5 سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح به حداکثر شرط سنی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود.

تبصره 2 : جانبازان، آزادگان و فرزندان معزز شاهد، جانبازان 25% و بالاتر و آزادگان متقاضی استخدام از طریق آزمون استخدامی از شرط معدل و سن مشروط به آنکه تا تاریخ 4 /8 /93 از حداکثر 35 سال و برای رشته های دکتری 40  سال تمام تجاوز ننماید، معاف می باشند.

تبصره 3: چنانچه در هریک از مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.

3- معافیت پزشکی داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تأیید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

4- ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام مصاحبه علمی الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

5- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکتهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار درسازمان الزامی می‌باشد.

6-ثبت نام کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی در آزمون استخدامی ممنوع می باشد.

7- متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود.

8- به داوطلبان بومی استان 20 امتیاز پس از اخذ حدنصاب مقرر در آزمون کتبی قابل تخصیص می باشد.

تبصره : بومی استان به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد :

• محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

• حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدائی، راهنمایی یا دبیرستان) بصورت پیوسته در استان مورد تقاضا طی شده و یا محل اخذ دو مقطع از سه مقطع تحصیلی (ابتدائی ، راهنمایی یا دبیرستان) در یکی از شهرستانهای استان مورد تقاضا باشد.

• محل تقاضای عنوان شغلی فرزندان و همسر پرسنل شاغل نیروهای مسلح در استان محل تولد پرسنل مذکور باشد.

• همسروفرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح که محل سکونت کنونی آنان دراستان موردتقاضای شغل باشد.

• فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات "کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران" به استان مورد تقاضا  منتقل شده اند.

• همسر و فرزندان افراد بومی ساکن در استان.

9- فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته سازمان از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد.

10- مصاحبه استخدامی از  داوطلبان در صورت  احراز حدنصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

11- متقاضیان بابت خدمت در سازمان در قالب قراردادهای منعقده باستناد آئین نامه استخدامی سازمان باستثناء نیروهای شاغل براساس تبصره ماده (20) آئین‌نامه مذکور در مرحله مصاحبه از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد.

12- در صورت کسب حد نصاب مقرر، 10 درصد به امتیاز کتبی نیروهای قراردادی ماده 20 آیین نامه استخدامی، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستانهای میلاد و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی (که بصورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می‌نمایند) که در حال حاضر در واحدهای تابعه استان تهران شاغل می باشند در صورت تقاضای استخدام در شهر محل تولد اضافه خواهد شد.

ج- مراحل ثبت نام :

- مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی :  www.tamin.ir

– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.

– ارسال عکس : داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.

• عکس 4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)

• عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.

• اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400×300 پیکسل و حداقل 300×200 پیکسل باشد.

• تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.

• حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.

• حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

• حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.

د – پرداخت وجه ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از روز چهارشنبه مورخ 15 /5 /93 تا پایان روز شنبه 25 /5 /93 پس از مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.ir نسبت به واریز مبلغ 500.000 (پانصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی از درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

توضیح 1: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

توضیح 2: ثبت نام زمانی تکمیل می گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره پیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.)

توضیح 3: ثبت‌نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی و بصورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای سازمان ایجاد نخواهد کرد.

توضیح 4: به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه سازمان نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.

ه‍- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 2 /7 /93 لغایت روز پنجشنبه مورخ 3 /7 /93 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی : www.tamin.ir خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 4 /7 /93 در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

تذکر مهم: رشته‌های شغلی پزشک متخصص ارتوپدی (کد 107)، پزشک متخصص اطفال (کد 108)، پزشک متخصص بیهوشی (کد 109)، پزشک متخصص پاتولوژی (کد 110)، پزشک متخصص جراحی عمومی (کد 111)، پزشک متخصص جراحی مغز و اعصاب (کد 112)، پزشک متخصص چشم (کد 113)، پزشک متخصص داخلی (کد 114)، پزشک متخصص رادیولوژی (کد 115)، پزشک متخصص زنان و زایمان (کد 116)، پزشک متخصص قلب و عروق (کد 117) و پزشک متخصص گوش و حلق و بینی (کد 118) پس از انجام مراحل ثبت نام، صرفاً مصاحبه علمی برابر اعلام سازمان تامین اجتماعی صورت می‌گیرد و نیازی به شرکت در آزمون نمی باشد.

و- مواد آزمون:

آزمون عمومی :

1- ریاضیات وآمار مقدماتی 2- معارف اسلامی 3-زبان و ادبیات فارسی 4- زبان انگلیسی 5- شناخت تأمین اجتماعی  6- اطلاعات عمومی 7- آشنایی مقدماتی با رایانه.

* اقلیت های مذهبی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌گردد.

آزمون تخصصی:

در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار «کد 103»)، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح جداول ذیل پیوست این آگهی بعمل خواهد آمد.

سوالات هر دو آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهارگزینه‌ای می‌باشد.

* از پزشکان متخصص پس از وصول و تائید مدارک و مستندات مندرج در این آگهی، صرفاً آزمون مصاحبه که تاریخ آن متعاقباً از سوی سازمان اعلام می‌گردد، دعوت به عمل خواهد آمد.

* تذکرات:

1- مسؤولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا عمدا اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مذکور لغو و بلااثر می‌شود.

2- تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ ترخیص خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم داوطلبان باید پایان زمان ثبت‌نام (25 /5 /93) باشد و مدارک تحصیلی یا کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم که بعد از تاریخ مذکور اخذ شده باشد مورد قبول نخواهد بود.

3- شرکت در آزمون های کتبی، مصاحبه، گزینش و سایر مراحل جذب بمنزله قبولی در آزمون استخدامی سازمان محسوب نمی‌گردد. بدیهی است  نتیجه نهایی آزمون پس از برگزاری آزمون مصاحبه از دو برابر مجوزهای صادره براساس الویت امتیاز مکتسبه  آزمون کتبی و آزمون مصاحبه و اخذ نظریه هسته گزینش برابر مجوز استخدامی اعلام خواهد شد. ضمناً آزمونهای مذکور دارای حدنصاب مقرر بر اساس ضابطه استخدامی سازمان می باشد.

4- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون صرفا به منزله تائید تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند.

5- ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ ﻧﺎﺷﻲ از ﻋﺪم رﻋﺎﻳﺖ دﻗﻴﻖ ﺿﻮاﺑﻂ و ﺷﺮاﻳﻂ اﻋﻼم ﺷﺪه در ﻣﺘﻦ آﮔﻬﻲ و ﻳﺎ ﺛﺒﺖ اﻃﻼﻋﺎت ﻧﺎﻗﺺ ﺑﺮ ﻋﻬﺪه داوﻃﻠﺐ ﺧﻮاﻫـﺪ ﺑﻮد و ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﭘﺲ از ﺗﻮﻓﻴﻖ ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎن در ﻣﺮﺣﻠﻪ آزﻣﻮن ﻛﺘﺒﻲ و ﺑﺮرﺳﻲ و ﺗﻄﺎﺑﻖ ﻣﺪارک اﺳﺘﺨﺪاﻣﻲ آﻧﺎن ﺑﺎ ﺷﺮاﻳﻂ ﻣﻨـﺪرج در آﮔﻬـﻲ ﺣﺎﺿﺮ و ﻳﺎ در ﻫﺮ ﻣﺮﺣﻠﻪ از ﺑﺮرﺳﻲﻫﺎی ﺑﻌﺪی سازمان (ﻣﺮاﺣﻞ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ، ﮔﺰﻳﻨﺶ، ﻣﻌﺎﻳﻨﺎت ﭘﺰﺷﻜﻲ، دوره آﻣﻮزﺷـﻲ و ... ) ﻣـﺸﺨﺺ ﺷـﻮد، داوﻃﻠﺒﻲ واﺟﺪ ﺷﺮاﻳﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ و اﺧﺘﺼﺎﺻﻲ اﺷﺎره ﺷﺪه در ﻣﺘﻦ آﮔﻬﻲ ﻧﺒﻮده اﺳﺖ، اداﻣﻪ رﺳﻴﺪﮔﻲ ﺑﻪ وﺿـﻌﻴﺖ اﺳـﺘﺨﺪاﻣﻲ و اﺳـﺘﻤﺮار ﺧﺪﻣﺖ وی در سازمان ﻣﻨﺘﻔﻲ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و در اﻳﻦ ﺻﻮرت داوﻃﻠﺐ ﺣﻖ ﻫﻴﭽﮕﻮﻧﻪ اﻋﺘﺮاﺿﻲ را ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.

6 - ﻗﺒﻞ از وارﻳﺰ وﺟﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻻزم اﺳﺖ ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎن از اﺣﺮاز ﺷﺮاﻳﻂ ﺧﻮد ﺑﺎ ﻣﻔﺎد آﮔﻬﻲ اﺳﺘﺨﺪام اﻃﻤﻴﻨﺎن ﺣﺎﺻﻞ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ. ﺑﺪﻳﻬﻲ است ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﻪ ﻫﻴﭻ وﺟﻪ ﻣﺴﺘﺮد ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

7- از آﻧﺠﺎﻳﻲ ﻛﻪ از ﻧﻔﺮات ﺑﺮﺗﺮ در ﻣﺮﺣﻠﻪ آزﻣﻮن ﻋﻤﻮﻣﻲ و ﺗﺨﺼﺼﻲ  ﺑـﺮای ﺷـﺮﻛﺖ در ﻣـﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﻲ دﻋﻮت ﺑﻌﻤﻞ ﻣﻲ‌آﻳﺪ، ﻟﺬا ﻣﻘﺘﻀﻲ اﺳـﺖ داوﻃﻠﺒـﺎن دﻗـﺖ ﻻزم را در ﺧـﺼﻮص درج ﺗﻠﻔـﻦ ﻫـﺎی ﺿـﺮوری ﺗﻤـﺎس (در ﻓـﺮم ﺗﻘﺎﺿﺎﻧﺎﻣﻪ) ﻣﺒﺬول ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

* توضیحات:

آن دسته از متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کتبی به میزان دو برابر ظرفیت مجوزهای صادره در عناوین شغلی مربوطه قرار می‌گیرند می‌بایست نسبت به ارائه مدارک لازم حسب مورد برابر اعلام سازمان در موعد مقرر قبل از برگزاری مصاحبه علمی اقدام نمایند.

پیوستها:


دریافت فایل آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی فایل PDF


دریافت فایل جداول مربوط به عناوین مشاغل مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی فایل PDF


دریافت فایل مواد آزمون عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی فایل PDF

 

درگاه ثبت نام آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین اجتماعی-مرداد ماه 1393




تگ ها استخدام سراسری تامین اجتماعی استخدام تامین اجتماعی استخدام سازمان تامین اجتماعی استخدامی تامین اجتماعی تامین اجتماعی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی