رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از پذیرش بیش از ۳۰۰ هزار داوطلب در مقاطع کاردانی وکارشناسی رشته‌های با آزمون و سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در اعلام نتایج رشته‌های با آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی بیش از ۱۱۳ هزار داوطلب پذیرش کرده است.

وی همچنین به آمار پذیرفته شدگان در سوابق تحصیلی اشاره کرد و گفت: در مقطع کارشناسی پیوسته ۲۱۱ هزار و ۲۳۹ داوطلب، در مقطع کارشناسی ناپیوسته ۲۶ هزار ۶۲۹ داوطلب، در مقطع کاردانی پیوسته ۲۸ هزار و ۶۵۹ نفر و در مقطع کاردانی ناپیوسته ۱۸ هزار و ۶۸ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده‌اند.

طباطبایی اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نتیجه انتخاب رشته‌های با آزمون سراسری و یا نتیجه ثبت نام سوابق تحصیلی را مشاهده کنند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص زمان ثبت نام داوطلبان گفت: داوطلبان از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۸ مهرماه می‌توانند جهت ثبت نام به سامانه پذبرش دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان در صورت داشتن سوالات احتمالی در خصوص اعلام‌نتایج با شماره ۴۷۴۳ تماس گرفته و یا از طریق سامانه پرسش و پاسخ مجازی به آدرس faq.azmoon.iau.ac.ir سوال خود را مطرح کنند تا کارشناسان پاسخ دهند.

 

منبع

 

دیدگاه ها غیرفعال است