مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی و کمیته های راهبری تولید محتوای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری هم ۴۰ نمونه محتوای آموزش الکترونیکی تولید کردند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، میرجمالی سرپرست مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی دانشگاه افزود: در راستای برنامه ریزی راهبردی میان مدت و پیاده سازی برنامه های عملیاتی این مرکز و به منظور استفاده از فناوری های نوین آموزشی، پشتیبانی از آموزش تلفیقی و همچنین درآمدزایی برای دانشگاه؛ تولید محتوای الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: پس از اجرای مراحل اساسی در حوزه پژوهشی و تدوین اصول تولید محتوای چندرسانه ای و ویدئوهای آموزشی، اولین کارگاه آموزشی با عنوان آموزش اصول تولید محتوای چندرسانه ای و ویدئوهای آموزشی به منظور آموزش و پشتیبانی علمی از واحدهای استانی در تولید ویدئوهای آموزشی برگزار شد.

وی افزود: طبق برنامه تحولی ۱۴۰۲ و تحلیل های آماری داده های دریافتی از سامانه آموزشی دانشگاه، ۱۳۴ عنوان درس پر مخاطب برای تولید محتوا انتخاب، اولویت ‌بندی و به استان‌ها ابلاغ شد، در حال حاضر با همکاری واحدهای استانی و مراکز آموزشی، ۴۰ عنوان محتوای آموزشی دارای شناسنامه از دروسی که انتخاب شده بودند به مرحله تولید رسیده و سایر دروس نیز در دست تولید قرار خواهد گرفت.

میرجمالی تصریح کرد: باتوجه به ضرورت ارتقاء کیفیت و استانداردسازی تولیدات آتی و ارزیابی محتواهای تولیدی؛ کمیته اعتبارسنجی محتوای الکترونیکی دانشگاه تشکیل و بازخورد آن در طی برگزاری جلسات ویدئوکنفرانس با واحدهای استانی به اشتراک گذاشته می شود.

سرپرست مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، به منظور الکترونیکی شدن و چابک سازی اجرای فرآیندها، فعالیت های این مرکز اعم از آموزش تولید محتوا، بارگذاری، بررسی و داوری، نظرسنجی و ارائه پیشنهادات، بایگانی نتایج اقدامات واحدهای استانی و فراخوان دعوت به همکاری در این زمینه بصورت الکترونیکی از طریق سایت مرکز به آدرس https://ecc.uast.ac.ir در حال انجام است.

 

منبع

 

دیدگاه ها غیرفعال است