موسسه توسعه با همکاری موسسه پژوهش برگزار می نماید:
دوره فنون کاربردی مهندسی فروش و بازاریابی
سبقت میزان عرضه بر مقدار تقاضا، پیشرفت روز افزون تکنولوژی، نو شدن سلایق و لازمه تطبیق آن بر ارائه خدمات، تغییر داشتههای فرهنگی به واسطه تأثیرپذیری از فرهنگ سایر ملل، رابطه مستقیم بازار با مناسبات سیاسی، تعاملات اجتماعی و روابط حاکم بر جریانات اقتصادی و دهها عامل خرد و کلان دیگر، این ضرورت را ایجاد کرده تا به منظور کسب توفیق و اقدام به سرمایهگذاری ایمن، پر سود و زود بازده به مقوله "فروش" با دید "مهندسی" نگریسته شود. امروزه، برخوردی سنتی با فروش در فعالیتهای تجاری، به معنای واقعی "بیگدار به آب زدن است" که تبعات ناخوشایند آن قابل جبران نخواهد بود.
دوره اصول و فنون تخصصی مذاکره و ارتباط موثر
بیشتر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاکره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاکره همراه است. موفقیت و اثر بخشی حرفه ای آنان به شدت متأثر از توانایی آنها در هنر و فن مذاکره است.این مهارت یا ناشیگری آنان در مذاکره است که نظر مدیران، همکاران، زیر دستان، مشتریان، رقبا و سایرین را درباره موفقیت کاری شان شکل می دهد. مدیران، زمان و کوشش بسیاری را صرف مذاکره می کنند، اما معدودی از آنان هنر و دانش مذاکره را به درستی می دانند.از این رو، بسیاری از مدیران حرفه ای نیازمند رویکرد بهینه در طرح ریزی و اجرای مذاکرهها هستند. از این رو موسسه توسعه با هدف ارتقاء دانش مذاکره اقدام به برگزاری این دوره می نماید.
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در دوره های فوق از طریق زیر اقدام نمایند:
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 86741-021 (موسسه پژوهش) تماس حاصل فرمائید و یا به سایت Tihe.ac.ir مراجعه نمائید.
شروع،ارزیابی مشتری و خاتمه فروش
Body Language و NLP در فروش
شناخت مصرف کننده و برطرف کردن نیاز های وی
روش های مناسب تبلیغات و برند سازی