سمینار و برنامه فرهنگی / مدیریت 25 دی 1392 - 15 January 2014
دومین اجلاس مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور با رویکرد نسل چهارم تحقیق و توسعه (R&D)
برگزارکننده : همایش تجارت پارسیان
مسئول : مهندس محمد تاج بخش
تلفن : 021-88544235-6,88538654-5,88544232,88545331,88536121,88532968
مشاهده وب سایت : http://www.rdconf.com/
محورهای اجلاس :
نقش و جایگاه تحقیق، توسعه و نوآوری در تحقق حماسه اقتصادی ملی
سیاست ها و برنامه های دولت «تدبیر و امید» در گسترش نوآوری و دستیابی به ارتقاء جایگاه جهانی کشور
بومی سازی تحقیق، توسعه و نوآوری با نگاهی بر معیارهای ایرانی- اسلامی
ایجاد اقتصاد دانش بنیان در راستای حمایت از نخبگان و نوآوران کشور
مبانی و مراحل فرهنگ سازی نوآوری در سازمان
بررسی ابعاد مدیریت نوآوری در سطوح مختلف سازمان
استراتژی ها، ابزارها و مکانیزم های نوآوری
پیاده سازی و استقرار نظام نوآوری و نقش آن در تعالی سازمانی
جایگاه نوآوری در طراحی و خلق مدل های کسب و کار
مدیریت راهبردی منابع انسانی خلّاق، نوآور و دانش آفرین
راهکارهای مدیریت تحقیق و توسعه در ایجاد و پیشبرد فرآیندهای نوآوری
مدیریت ریسک در فرآیندهای تحقیق، توسعه و نوآوری
مدیریت کاربردی تحقیق، توسعه و نوآوری با هدف ایجاد و ارتقاء مزیت رقابتی
ویژگی ها و قابلیت های مورد نیاز در تجاری سازی نوآوری
شیوه های ارزیابی و معیارهای سنجش نوآوری
بررسی موانع و چالشها در فرآیند نوآوری
برگزارکننده : همایش تجارت پارسیان
مسئول : مهندس محمد تاج بخش
تلفن : 021-88544235-6,88538654-5,88544232,88545331,88536121,88532968
28 تا 29 بهمن ماه 1392
مشاهده وب سایت : http://www.rdconf.com/
محورهای اجلاس :
نقش و جایگاه تحقیق، توسعه و نوآوری در تحقق حماسه اقتصادی ملی
سیاست ها و برنامه های دولت «تدبیر و امید» در گسترش نوآوری و دستیابی به ارتقاء جایگاه جهانی کشور
بومی سازی تحقیق، توسعه و نوآوری با نگاهی بر معیارهای ایرانی- اسلامی
ایجاد اقتصاد دانش بنیان در راستای حمایت از نخبگان و نوآوران کشور
مبانی و مراحل فرهنگ سازی نوآوری در سازمان
بررسی ابعاد مدیریت نوآوری در سطوح مختلف سازمان
استراتژی ها، ابزارها و مکانیزم های نوآوری
پیاده سازی و استقرار نظام نوآوری و نقش آن در تعالی سازمانی
جایگاه نوآوری در طراحی و خلق مدل های کسب و کار
مدیریت راهبردی منابع انسانی خلّاق، نوآور و دانش آفرین
راهکارهای مدیریت تحقیق و توسعه در ایجاد و پیشبرد فرآیندهای نوآوری
مدیریت ریسک در فرآیندهای تحقیق، توسعه و نوآوری
مدیریت کاربردی تحقیق، توسعه و نوآوری با هدف ایجاد و ارتقاء مزیت رقابتی
ویژگی ها و قابلیت های مورد نیاز در تجاری سازی نوآوری
شیوه های ارزیابی و معیارهای سنجش نوآوری
بررسی موانع و چالشها در فرآیند نوآوری