پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / تحصیل در خارج          20 شهریور 1393 - 11 September 2014


پنجمین کارگاه تخصصی  HOW TO APPLY


امروزه دغدغه  ی بسیاری از فارغ  التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در کشور عزیزمان ایران این است که برای داشتن آینده ای بهتر و آرمانی تر باید چه مسیری را انتخاب کنند؟! آیا باید برای ادامه  ی تحصیل در مقطع ارشد و به ویژه دکتری به دانشگاه های خارج از کشور بروم؟، آیا باید در ایران بمانم و دیگر درس را ادامه ندهم و به سراغ بازار کار بروم؟، اگر بخواهم کار کنم،  از کجا باید شروع کنم؟، آیا باید تحصیلاتم را در مقاطع عالیه در ایران دنبال کنم؟، آیا هر کسی که به دانشگاه های خارج از کشور رفته است، موفق شده است؟! و بسیار سوالات دیگری که دانشجویان عزیز در این برهه از زندگی از خودشان می پرسند، و حتی معمولاً زمان این تصمیم گیری ها به چندسال نیز می رسد، و دانشجو به دلیل نداشتن یک راهنمای آگاه که به ذهنش خط دهد، فقط و فقط زمان را از دست می دهد، تا آنجا که حتی به بی انگیزگی می رسد. شاید شما خود زمانیکه این متن را می خوانید دچار این سردرگمی در انتخاب مسیرتان شده باشید. بله، بدون شک هر فردی که در ذهن خود برای خویش آینده ی خوبی را تصور می کند، دچار این سردرگمی می شود؛ اما، زمان تصمیم گیری می تواند با مشاوره و استفاده از تجربه ی افراد آگاه کوتاه تر شود. لطفاً زمان با ارزش زندگی خود را به سعی و خطا کردن و تازه به تجربه ی دیگران رسیدن تلف نکنید.

پروسه ی خروج از کشور و ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر جهان، یک نسخه ی از پیش تعیین شده نیست که بخواهیم برای هر فرد آن را تجویز کنیم و به او بگوییم که با این فرمول به موفقیت می رسید. فرآیند اپلای کردن یک فرآیند کاملاً شخصی است و تنها یک سری از پیش نیازهای اولیه آن برای همه ی افراد شرایط مشابهی دارد. اولین گواه بر این ادعا آن است که قدم صفر اپلای کردن، "تصمیم گیری" است. معیارهای اپلای کردن برای هر فرد می تواند کاملا متفاوت باشد، تا آنجا که خروج از کشور برای یک شخص می تواند کاملاً مفید و برای فرد دیگر می تواند کاملاً برعکس آن باشد. شما زمانی می توانید یک مسیر اپلای خوب را به مقصد برسانید، که با تمام وجودتان به شما اثبات شده باشد که باید به این مقصد برسید. متاسفانه آفت بزرگ در پروسه ی اپلای کردن این جمله است که " چون همه ی دوستان و نزدیکان، و به طورکلی بسیاری از دانشجویان دارند برای خروج از کشور اقدام می کنند، پس من هم باید بروم!!!!".

اگر شما می خواهید با هدف مذکور اقدام به اپلای بکنید، از همین الان بدانید که شکست خورده اید. زیرا شما باید متناسب با شخصیت، خواسته ها و اهداف خودتان این مسیر را طی نمایید. توصیه می شود در مرحله ی تصمیم گیری سئوالات زیر را از خود بپرسید و سعی کنید که به آنها پاسخ دهید:

1)چرا بايد براي ادامه ي تحصيل به خارج از کشور بروم؟
2) چه کساني بايد به فکر اخذ پذيرش از دانشگاه هاي خارج از کشور باشند؟
2) تصميم گيري براي گرفتن پذيرش چه معيار هايي دارد؟
3) بهتر است براي مقطع ارشد بروم يا دکتري؟
4) با رفتن به خارج از کشور چه موقعيت هايي را در ايران از دست مي دهم؟ و چه موقعيتهايي را در خارج از کشور بدست مي آورم؟
5) آيا همه ي دانشجويان بايد براي ادامه ي تحصيل به خارج از کشور بروند؟
6) آيا ادامه تحصيل در مقطع دکتري در خارج از کشور صرفاً يک وسيله براي رفتن از ايران است؟
7) آيا بايد به هر قيمتي از کشور رفت؟
8) آيا بايد با  هر رشته اي براي خارج از کشور اقدام کرد؟
9) هزينه فرصت هاي رفتن به خارج از کشور براي ادامه ي تحصيل چيست؟
در کارگاه تخصصی How to Apply? که برای اولین بار به صورت تخصصی و به صورت گسترده در دانشگاه های معتبر تهران و شهرستان ها برگزار می شود، به صورت دقیق و جز به جز با مراحل فرآیند اپلای آشنا خواهید شد و تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ داده خواهد شد.

موسسه آموزش عالی آزاد نوآوران با همکاری  سایت پرتال جامع دانشگاهی کشور برگزار می نماید:

پنجمین کارگاه تخصصی

HOW TO APPLY

با مشاوران برتر کشوری و پذیرش شده از دانشگاه های معتبر جهان
سرفصل های کارگاه :
•    انتخاب کشور و دانشگاه مقصد
•    آشنایی و آگاهی کامل جهت کسب نمرات بالاتر در آزمون های TOEFL,IELTS,GRE
•    نحوه نگارش رزومه (CV) و SOP
•    نحوه نگارش و نشر مقالات بین¬المللی ISI (Publication of ISI)
•    نحوه مکاتبه با اساتید (Finding of Supervisor)
•    انواع روش های موجود جهت اخذ پذیرش با بورسیه تحصیلی (How to get fund/scholarship)
•    آشنایی با روند اداری داخل و خارج از کشور جهت ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا
•    بروآردهای مالی ادامه تحصیل در خارج از کشور
و همچنین ارائه رایگان
•     ارائه DVD منابع کامل آزمون های تافل-  آیلتس و GRE
•    چندین نمونه CV ، SOP موفق ، Recommendation letter و ..

هزینه کارگاه 40000 هزار تومان
زمان : یکشنبه 6 مهر ماه – ساعت 13-17
مکان: دانشگاه علم و صنعت ایران


برای ثبت نام فرم زیر را تکمیل نمایید :

ثبت نام





گزارش اولین کارگاه در دانشگاه علم و صنعت ایران
اولین کارگاه تخصصی HOW TO APPLY? در دانشگاه علم وصنعت ایران در روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه با استقبال گرم 200 نفر از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد. سخنران این کارگاه تخصصی جناب آقای مهندسی بهلولی بود که از فارغ التحصیلان مهندسی مکانیک دانشگاه علم وصنعت و پذیرش شده از دانشگاه های معتبر آمریکا، کانادا و انگلستان با بورسیه چند ده هزار دلاری می باشد.



بدون شک کارگاه هایی با چنین عنوانی در انجمن های مختلف دانشگاه ها برگزار می شود اما متاسفانه با استقبال چندانی رو به رو نمی شود زیرا  در متن این کارگاه ها به صورت حرفه ای و بر اساس تجربیات اساتید و مشاوران عمل نمی شود. به جرئت می توان گفت که مهم ترین فاکتور در موثر بودن چنین کارگاه هایی به روز بودن اطلاعات می باشد تا دانشجو بتواند مسیر زندگی خود را منطبق بر این اطلاعات تصویر سازد.




خوشبختانه در کارگاه دانشگاه علم و صنعت، آقای مهندس بهلولی که خود به تازگی از آخرین مرحله ی پذیرش یعنی اخذ ویزا سرآمد بیرون آمده اند، توانستند تمامی مطالب apply کردن را از انتخاب کشور مقصد تا برآوردهای مالی (که احتمالاً یکی از مهم ترین و جذاب ترین مراحل پذیرش گرفتن است) با اطلاعات به روز خدمت دانشجویان عزیز ارائه دادند.
همچنین خروجی این کارگاه  علاوه بر اطلاعات کامل، ارائه تخفیف در ثبت نام کارگاه های مقاله نویسی، کلاس های تافل-آیلتس-GRE و همچنین دریافت تخفیف در کارگاه های نگارش CV-SOP-Recommendation letter و.... سایر خدماتی است که دانشجویان از خروجی این همایش دریافت خواهند کرد.
به امید دیدار شما 
  
کارگاه های مرتبط با موضوع پذیرش :

کارگاه تخصصی نگارشات apply

کارگاه میانبرهای Speaking و Writing آزمون TOEFL




پر بازدیدترین تحصیل در خارج

خبرنامه - شبکه های اجتماعی