پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / همايش سمينار          18 امرداد 1391 - 08 August 2012



بر پایی همايش بزرگ "راز زن بودن " در منطقه 13


پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاري موج - در راستاي آشنايي با سيره حضرت زهرا (س)و به منظور نهادينه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب در محيط‌ هاي اداري،معاونت برنامه ريزي و توسعه شهري با همکاري اداره بانوان منطقه 13 اقدام به برپايي همايش بزرگ عفاف و حجاب در مجتمع روح الله کرد.

به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 13 ، در اين همايش که با حضور قائم مقام منطقه 13، معاونين، شهرداران نواحي و جمعي از بانوان پرسنل منطقه برگزار شد بر توجه به فرهنگ عفاف و حجاب از منظر کرامت‌بخشي و ارزش آفريني به بشر به عنوان يکي از مباني ديني تاکيد شد.
در ابتداي همايش، امير شهرابي، معاون برنامه ريزي و توسعه شهري ضمن خير مقدم به حضار نکاتي پيرامون لزوم نهادينه سازي عفاف و حجاب مطرح کرد و گفت: در بحث عفاف و حجاب آموزش نقش پر رنگي داشته به طوري که با ارائه مباني و اصول عفاف و حجاب به افراد، هر يک از آنها به عنوان مبلغ مي توانند مباحث را به ديگران انتقال داده و در فرهنگ سازي عفاف و حجاب سهيم باشند.
از ديگر سخنرانان اين همايش مهندس کرشيار، قائم مقام منطقه که به بيان لزوم رعايت الگوي عفاف و حجاب در محيط اداري پرداخته و گفت: با توجه به اهميت حجاب و عفاف در جامعه ، شهرداري تهران تلاش هاي قابل توجهي در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب انجام داده که در اين راستا شهرداري منطقه 13 نظارت بر محيط هاي اداري داشته و سعي شده با اقدامات فرهنگي گام هاي مثبتي در راستاي آگاهي بانوان نسبت به تاثير حجاب در زندگي و رعايت عفاف و حجاب بردارد.
وي اضافه کرد: حجاب به‌عنوان عامل ايجاد امنيت در محيط اداري باعث پيشرفت روند کاري و سلامت محيط اداري و به تبع آن محيط خانه و خانواده مي شود.
در اين همايش حجت الاسلام والمسلمين محمد برمايي، استاد دانشگاه طي سخناني پيرامون مساله حجاب و بي حجابي در جامعه و ديدگاه هاي گوناگون در اين زمينه صحبت کرد و گفت: توجه به حفظ عفاف وحجاب بايد بصورت مستمر مورد تاکيد قرار گرفته واز برخوردهاي محقر آميز در اين زمينه بايد به جد پرهيز شودونبايد فراموش کرد که حجاب عفاف نماد زن مسلمان است وطرح حجاب وعفاف همت همگاني را مي طلبد.
وي در بخشي از صحبت هايش اظهار داشت: عفاف و پاکدامني تنها مختص بانوان نيست بلکه آقايان نيز مي بايست به اين امر مهم توجه داشته باشند.
توجه به گوهر ارزشمند حجاب و عفاف در راستاي انسجام کانون خانواده ، نگاهي به مباني حجاب در قرآن و احاديث اهل بيت، و تبيين آموزه هاي ديني جهت شناخت حدود و اهداف حجاب و.. از ديگر مباحثي که در اين همايش مطرح شد.
پخش کليپي با موضوع حجاب از منظر مقام معظم رهبري، توزيع پکيج هاي عفاف و حجاب و.. از ديگر بخش هاي اين مراسم بود.








تگ ها همايش راز زن بودن همایش

پر بازدیدترین همايش سمينار

خبرنامه - شبکه های اجتماعی