پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / زبان           26 تیر 1392 - 17 July 2013



آموزش تکنیک کدینگ در فراگیری لغات زبان انگلیسی


کد کردن لغات زبان 504 و تافل دوره دوم سال 1392

تکنیک کدینگ در فراگیری لغات زبان انگلیسی

توضیحات

هزینه ساعت
روز
تعداد ساعت

عنوان دوره

در حال ثبت نام

60.000 تومان

16 الی 20

30 تیر، 1 و 6 مردادماه

یکشنبه، سه شنبه و یکشنبه
12
لغات کتاب 504

در حال ثبت نام

60.000 تومان

16:30 الی 20:30

13، 15 و 20مردادماه
یکشنبه، سه شنبه و یکشنبه

12

کتاب لغات ضروری تاقل


مغز انسان عجیب تر از آن است، که دانشمندان بتوانند بگویند، دقیقا در آن چه اتفاقی روی می دهد. ارتباط بین سلول‌های مغز، عملکرد هوشیارانه آنان و توانایی هایی که در اداره این موجود اندیشمند یعنی انسان دارند،  معجزه آسا و حیرت انگیز است. شاید ما با مطالعه برخی صفات رفتاری مغز توانسته باشیم به ذره ای از ساختارهای رازانگیز آن پی ببریم. از آن جمله حفظ مطالب و اطلاعات در دو بخش حافظه بلند مدت و کوتاه مدت است.
تکنیک کدینگ به شما دانشجویان عزیز کمک می کند تا ضمن استفاده از انواع حافظه دیداری و شنیداری و حواس چندگانه خود در حین فعالیت کلاسی بتوانید، بین سلول‌های حافظه ای خود، ارتباط منسجم و مستحکمی ایجاد نمایید و این پیوندها با ایجاد یک ساختار ویژه و منحصر به فرد، به ذخیره عمیق تر کلمات و معانی آن بیانجامد.

تکنیک کدینگ مناسب برای داوطلبان کنکور ارشد کلیه رشته هاست. همچنین در این روش شما می توانید با طی دو تا سه دوره بیش از 2000 لغت را برای همیشه به خاطر بسپارید.

در واقع این روش خلاقانه و رازآمیز، کلمات و معانی آن را تبدیل به تصاویری روشن و خاطره انگیز می کند، که تا سالها در ذهن شما همچون یک نقاشی زیبا یا یک شاهکار هنری حک می گردد و در عمیقترین زوایای ذهن شما جای می گیرد.

امتیاز دیگر بهره گیری از این تکنیک، سرعت جذب بالای اطلاعات و ذخیره آن است. حفظ اجباری لغات سخت، یعنی آنچه برای شما یک چالش سخت یا یک آرزوی دست نیافتنی محسوب می گردید، اکنون به طور معجزه آسایی تبدیل به یک سرگرمی لذت بخش می شود. شما در طی یک روز کلاسی می توانید بیش از 500 لغت دشوار را بدون داشتن هیچ پیش زمینه ای،  به خوبی به ذهن بسپارید.

کلاس های Coding  بدون شک مسیر شما را برای به خاطر سپردن لغات بسیار کوتاه کرده و سبب می شود تا شما بدون نیاز به مطالعه طولانی مدت تعداد قابل توجه ای از لغات را در ساختار حافظه بلند مدت قرار دهید.

با توجه به اینکه هر کاندید آزمون کارشناسی ارشد در بخش زبان انگلیسی ملزم به کسب درصدی قابل قبول برای کسب رتبه بالاست، پیشنهاد می شود تا با شرکت در کلاس های کدینگ که برای کتب ضروری 504 واژه، لغات تافل، 1100 واژه و لغات High School طراحی گشته، ذخیره لغات خود را در زمان کوتاهی افزایش داده وفاصله خود را درزمینه دانش لغوی زبان از رقبای خود بیشتر کند.

جهت مشاهده برنامه دقیق تر، ثبت نام و نتایج نظرسنجی دوره های کدینگ برگزار شده در موسسه پژوهش به آدرس زیر رجوع نمایید:

جهت ثبت نام یا با شماره 02186741 و یا از طریق سایت iedep.com اقدام فرمایید.



تگ ها آموزش تکنیک کدینگ آموزش تکنیک کدینگ در فراگیری لغات زبان انگلیسی آموزش تکنیک کدینگ زبان

خبرنامه - شبکه های اجتماعی