پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          18 بهمن 1390 - 07 February 2012



مهلت مجدد سازمان سنجش به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد برای اعلام معدل واقعی
پرتال دانشگاهی به نقل ازخبرگزاری فارس: سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که اگر داوطلبی در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 91 معدل واقعی خود را ثبت نکرده است، در زمان توزیع کارت، نسبت به اصلاح معدل اقدام کند.
سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد که معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 91، براساس اطلاعاتی که توسط شخص داوطلب به هنگام ثبت‌نام اینترنتی ارائه شده، درج شده ‌است. داوطلبان باید معدل مندرج در کارت ورودی خود را بررسی کنند و اگر داوطلبی در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد موفق نشده است که معدل واقعی خود را بنا به دلایلی در فرم‌های اینترنتی ثبت‌نام ثبت کند، در این مرحله می‌تواند با مراجعه به سایت این سازمان و ورود به مرحله ویرایش نسبت به اصلاح معدل واقعی خود اقدام کند. بدیهی است در غیر این صورت ضمن لغو قبولی آن دسته از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار بگیرند، مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نخواهد شد.


فارغ التحصیلانی که قبل از ثبت‌نام در این آزمون موفق به اخذ مدرک لیسانس (کارشناسی) شده‌اند باید معدل مندرج در مدرک لیسانس (کارشناسی) آنان با معدل مندرج در کارت ورودی یکسان باشد.


داوطلبانی که به هنگام ثبت‌نام و شرکت در این آزمون شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی بوده و حداکثر تا 31 شهریورماه 91 فارغ التحصیل خواهند شد، لازم است میانگین (معدل) واحدهای گذرانیده شده آنان تا 31 شهریور 90 با معدل مندرج در کارت ورودی یکسان باشد و در صورت قبولی همین میانگین (معدل) را به مؤسسه محل قبولی ارائه دهند.


فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته باید معدل واقعی کاردانی (فوق دیپلم) و مقطع کارشناسی (لیسانس) آنان با معدل مندرج در کارت ورودی یکسان باشد.


داوطلبانی که به هنگام ثبت‌نام و شرکت در این آزمون شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته بوده و حداکثر تا 31 شهریورماه 91 فارغ التحصیل خواهند شد و پس از اخذ مدرک کاردانی (فوق دیپلم) در مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرفته شده‌اند، باید معدل مقطع کاردانی و همچنین میانگین (معدل) واحدهای گذرانیده شده آنان در مقطع کارشناسی ناپیوسته تا 31 شهریورماه 90 با معدل مندرج در کارت ورودی یکسان باشد و در صورت قبولی همین میانگین را به همراه معدل مقطع کاردانی به مؤسسه محل قبولی ارائه دهند.


براساس این گزارش داوطلبان باید با توجه به رشته امتحانی و موادی که امتحان خواهند داد لوازم مورد نیاز از قبیل مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاکن، مداد تراش و سنجاق را به همراه داشته باشند.



تگ ها مهلت مجدد سازمان سنجش داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد برای اعلام معدل واقعی

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی