پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          24 اسفند 1395 - 14 March 2017


 برگزاری جلسه ستاد نوروزی ۹۶ در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی شادنوش، رئیس دانشگاه ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و تقدیر از خدمات خادمان حوزه سلامت دانشگاه در یک سال گذشته بیان داشت: تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی استان در مدت تعطیلات نوروز در حال آماده باش کامل خواهند بود.

وی افزود: در بیمارستان ها و کلینیک های ویژه تحت پوشش این دانشگاه پزشکان در ایام تعطیلات حضور خواهند داشت و مردم از این بابت دغدغه ای نداشته باشند.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه در این ایام هیچ بیمارستان و مرکز درمانی با کمبود پزشک و پرسنل مواجه نخواهد بود، تصریح کرد: قبل از شروع ایام تعطیلات با هماهنگی و همفکری تمامی مسئولان و مدیران ستادی و کارشناسان در رابطه با حضور فیزیکی هیات رئیسه دانشگاه، پزشکان و پرسنل اقدامات لازم انجام شده و تا ۲۰ اسفندماه ۹۵ برنامه های آنکالی مشخص شد.

گوهری، معاون درمان دانشگاه ضمن بیان گزارشی از روند فعالیت های سنوات گذشته و بیان مهمترین نقاط ضعف و قوت به تبیین راهکارهای لازم به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوبتر به شهروندان و مسافران نوروزی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی پرداخت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: یکی از مهمترین اقدامات این معاونت در ستاد نوروزی اعزام اکیپ های بازرسان بهداشت محیط از اول اسفند تا پانزدهم فروردین برای نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها، هتل ها و اماکن عمومی بین راهی است تا سلامت مواد غذایی در سطح استان مورد بررسی قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه ادامه داد: از اول اسفندماه بازرسی ها به طور مداوم آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت و علاوه بر این اقدامات نمونه گیری از مواد غذایی و آب آشامیدنی نیز انجام خواهد گرفت و به آزمایشگاههای مربوطه برای تایید میزان سلامت و بهداشتی بودن آنان ارسال خواهد شد.

زینعلی، معاون غذا و دارو دانشگاه نیز از آمادگی این معاونت برای ارائه خدمات دارویی و آزمایشگاهی در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: این معاونت طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های به عمل آمده نسبت به تهیه داروهای مورد نیاز داروخانه های استان اقدام نموده و خوشبختانه در این راستا هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: همچنین واحد آزمایشگاه این معاونت در ایام تعطیلات برای انجام آزمایشات بر روی نمونه های گرفته شده از مواد غذایی و آب آشامیدنی آمادگی کامل دارد.

در ادامه حاضرین درجلسه در خصوص برنامه های ایام تعطیلات نوروزی به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم پیرامون حوزه های ستادی دانشگاه، بهداشتی، درمانی، غذا و دارو، اورژانس ۱۱۵ اتخاذ شد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی