پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          16 آبان 1402 - 07 November 2023


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر حمایت از دستیاران گروه‌های پزشکی از راه‌اندازی ساختمان جدید این دانشگاه برای آموزش دانشجویان خبر داد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم‌ پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در دیدار با دستیاران گروه‌های پزشکی در بیمارستان فیروزگر عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران براساس رتبه بندی‌های معتبر بین المللی در جایگاه ۶۰۰ تا ۸۰۰ قرار دارد و در سال ۲۰۲۲ نیز براساس رتبه بندی تایمز در حوزه ارائه خدمات بهداشت در جایگاه نخست جهان قرار گرفت.

وی با تاکید بر تمرکز دستیاران گروه‌های پزشکی بر محورهای پژوهشی که می‌تواند برای آنان و همچنین جایگاه ایران در دنیا تاثیر به‌سزایی ایفا کند، به تشریح برخی اولویت‌های این دانشگاه در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت، مسئولیت اجتماعی پزشکان، خلق ثروت، هوش مصنوعی، ارتقای نگاه پیشگیرانه در حوزه بهداشت و درمان و در نهایت اهمیت دادن به مقولات جمعیتی از سوی کادر درمان زنان پرداخت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه به مقوله مهم تربیت متخصص متعهد که دارای بصیرت تشخیص حق و باطل باشد به عنوان یکی از مهمترین اهداف هفت گانه این دانشگاه اشاره کرد.

وی به اهمیت خلق ثروت به عنوان یکی از مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی ایران اشاره کرد و گفت: در این دو سال اخیر جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه سه برابر شده است و با درآمد این جذب‌ها، سه طبقه از ساختمان دانشگاه برای ترم دوم دانشجویان، امسال آماده می‌شود، همچنین تامین ساخت دانشکده دندانپزشکی در بیمارستان فیروزآبادی نیز با همین درآمد جذب دانشجوی خارجی محقق شده است و این ساخت و سازها بدون دریافت یک ریال از بودجه دولتی در حال تحقق است.

پازوکی در ادامه پرسش و پاسخ دانشجویان در زمینه تعهد دانشگاه در زمینه پرداخت دیه برای دستیاران گروه‌های پزشکی عنوان کرد: چتر حمایتی دانشگاه در این زمینه برای دستیاران گروه‌های پزشکی وجود دارد و جای نگرانی نیست.

وی در ادامه درخصوص برخی دغدغه‌های دستیاران گروه‌های پزشکی به ویژه در زمینه افزایش کارانه آنان، اسکان دانشجویی و متاهلی و موارد دیگر به توضیحات پرداخت.

در ادامه این نشست دکتر خلیل قاسمی فلاورجانی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با اشاره به اینکه مهمترین انتظار مدیران دانشگاه از دستیاران گروه‌های پزشکی درس خواندن‌ است، گفت: در زمینه افزایش کارانه نیز اقداماتی انجام شده است با این وجود نیز دستیاران می توانند پیشنهادات خود را ارائه دهند تا عملیاتی شود. همچنین یکی از مهمترین دغدغه‌های رییس و مدیران دانشگاه این است که دانشجو دغدغه معیشتی نداشته باشد.

در ادامه این نشست، تعدادی از دستیاران گروه‌های پزشکی نیز به برخی مسائل از جمله استفاده از رزیدنت‌ها برای غربالگری‌ در مناطق مختلف حوزه بهداشت، شناخته شدن رزیدنتی به عنوان یک شغل، پرداخت حق اشعه، دسترس پذیر شدن مجلات خارجی برای دانشجویان از طریق کتابخانه مرکزی دانشگاه، تامین تجهیزات برای مداخلات درمانی و ضرورت افزایش حضور متخصصین ترومای اطفال پرداختند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

تگ ها دانشگاه علوم پزشکی ایران

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی