پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          16 اسفند 1391 - 06 March 2013





دریافت کارت ورود به جلسه حدود 70 درصدی داوطلبان آزمون دکتری


مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 92 تا فردا، 17 اسفندماه ادامه دارد گفت که تاکنون 69 درصد داوطلبان این آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند.


پرتال دانشگاهی به نقل از ˈحسین توکلیˈ روز چهارشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز (PHD) سال 1392 از 14 اسفندماه آغاز شده و تا روز پنج شنبه، 17 اسفندماه 91 از طریق پایگاه اینترنتی سنجش به نشانی www.snajesh.org ادامه دارد.

.ی افزود: تا ساعت هشت صبح امروز، 16 اسفندماه تعداد 150 هزار و 321 نفر با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، از کارت ورود به جلسه آزمون خود پرینت گرفته اند.

توکلی به داوطلبانی که تاکنون کارت ورود به جلسه آزمون دکتری را دریافت نکرده اند توصیه کرد حداکثر تا ظهر فردا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از کارت خود پرینت بگیرند تا درصورت مغایرت و مشکل بتوانند برای رفع نقص کارت خود اقدام کنند.

وی توضیح داد: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری به چهار روش امکان پذیر است که براساس آن، داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام یا مشخصات فردی، یا شماره پرونده و شماره داوطلبی و یا شماره پرونده و شماره شناسنامه در سایت سازمان سنجش، از کارت ورود به جلسه آزمون خود پرینت بگیرند.

توکلی ادامه داد: با توجه به اینکه آزمون دکتری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود هر داوطلب باید هنگام مراجعه به سایت سازمان سنجش، از دو کارت ورود به جلسه پرینت بگیرد و در نوبت صبح، کارت آزمون صبح و در نوبت بعدازظهر، کارت آزمون بعدازظهر ارائه کند.

وی درمورد رفع نقص احتمالی کارت شرکت در جلسه آزمون دکتری نیز گفت: داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی و مشاهده مغایرت در اطلاعات مربوط به نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد، موسسه فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد، هیات علمی (مربی آموزشی رسمی) ، ضرورت دارد برای اصلاح این موارد حداکثر تا روز شنبه، 19 اسفندماه به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت پرینت کارت شرکت در آزمون دکتری(Ph.D ) و ورود به لینک ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح مورد یا موارد اشتباه اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: داوطلبانی که مغایرت کارت ورود به جلسه آنها مربوط به جنس و معلولیت است باید از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 17 یکی از روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، 16 و 17 اسفندماه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و موضوع را تا برطرف شدن مشکل، پیگیری کنند.

وی یادآور شد: چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب، عکس نداشته و یا عکس آن بدون مهر بوده و یا وضوح لازم را نداشته است باید از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 17 یکی از روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، 16 و 17 اسفندماه با همراه داشتن سه قطعه عکس4*3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود.

وی اضافه کرد: چنانچه در اطلاعات مندرج در بند 14(سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی و ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مغایرتی وجود داشته باشد لازم است داوطلبان برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ 21 اسفندماه 91 به ارگان مربوط مراجعه کنند.

توکلی درمورد داوطلبان استفاده کننده از سهمیه های مختلف در آزمون دکتری نیز اظهار داشت: داوطلبانی که ارگان تایید کننده سهمیه آنان بنیاد شهید و امور ایثارگران است باید حداکثر تا تاریخ 19 اسفندماه 91 با مراجعه به قسمت ویرایش کارت شرکت در آزمون دکتری سال 1392 در سایت سازمان سنجش، شماره ایثارگری شامل یکی از موارد کد آزادگی، کد جانبازی، شماره پرونده شهید را وارد کرده تا در صورت تایید سهمیه توسط ارگان ذیربط ، سهمیه برای این دسته از داوطلبان اعمال شود و در غیر این صورت، این داوطلبان با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

به گفته توکلی، تغییر اطلاعات مربوط به کد رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان دکتری امکان پذیر نیست و هیچگونه تقاضایی در این رابطه پذیرفته نخواهد شد.

وی به داوطلبان توصیه کرد هنگام حضور در جلسه آزمون دکتری علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاک کن، مداد تراش و یک سنجاق به همراه داشته باشند و از آوردن وسایل اضافی در جلسه آزمون خودداری کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون دکتری (Ph.D ) سال 1392در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز جمعه، 18 اسفندماه 91 در 37 شهرستان مختلف کشور و 114 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد که فرآیند برگزاری آزمون در نوبت صبح راس ساعت هشت و فرایند برگزاری آزمون در نوبت بعداز ظهر راس ساعت 14 و سی دقیقه آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: درهای حوزه های امتحانی، نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون بسته می شود و از ورود داوطلبان بعد از این ساعت، جلوگیری خواهد شد.

تعداد 217 هزار و 827 نفر برای شرکت در آزمون دکتری سال 92 نام نویسی کرده اند که 89 هزار و 678 نفر آنها زن و 128 هزار و 149 نفر آنان مرد هستند که در 9 گروه آموزشی و 286 کدرشته امتحانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.






تگ ها دکتری دکترا دکترا92 دکتری92 دریافت کارت ورود به جلسه

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی