پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          18 بهمن 1391 - 06 February 2013






تمدید مهلت ثبت نام عمره حوزه‌های علمیه خواهران



مهلت ثبت نام عمره حوزه‌های علمیه خواهران تا 24 بهمن ماه جاری تمدید شد.

پرتال دانشگاهی به نقل از  گزارش خبرنگار مهر، پیش از این یازدهم تا چهاردهم بهمن‌ماه به عنوان زمان ثبت نام متقاضیان تشرف از طریق سهمیه حوزه‌های علمیه خواهران تعیین شده بود که با توجه به اینکه تعدادی از طلاب در این تاریخ و تعطیلات میان ترم به سر می بردند، مهلت ثبت نام تا 24 بهمن ماه تمدید شد.
براین اساس و به به دلیل کاهش سهمیه حوزه‌های علمیه خواهران به 600 نفر، متقاضیان در مدارس ثبت نام و در صورتی که تعداد متقاضیان در هر مدرسه بیش از ظرفیت ثبت نامی باشد لازم است بین متقاضیان در مدرسه قرعه کشی و افراد به تعداد ظرفیت اعلامی به مدرسه به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شوند.

در همین حال پس از وصول مشخصات به معاونت فرهنگی- تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران و بررسی آنها، اسامی در قرعه کشی شرکت داده و پس از آن، نفرات اصلی و ذخیره به مدارس اعلام می‌شود.

از آنجایی که مطابق قوانین عربستان خانم‌های زیر 45 سال نمی‌توانند به تنهایی به عمره مشرف شوند لذا تنها طلاب، اساتید، کادر و دانش‌آموختگان متأهل به اتفاق همسر می‌توانند ثبت نام و معرفی شوند.

اعزام عمره‌گزاران حوزه‌های علمیه خواهران امسال به دو شکل ساماندهی شده است به نحوی که 2 کاروان متمرکز متشکل از عمره‌گزاران حوزه‌های علمیه خواهران تشکیل می‌شود و سایر دارندگان سهمیه عمره به همراه کاروان‌های عادی مشرف خواهند شد.

تاریخ تشرف این دو کاروان اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود و ایستگاه پروازی این دسته از عمره‌گزاران نیز تهران اعلام شده است.

همچنین این دسته از عمره‌گزاران حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند یک فرزند بالای دو سال نیز به همراه ببرند، اما امکان اعطای سهمیه برای فرزندان بالای دو سال در کاروان‌های عادی وجود ندارد. در صورت بالا بودن تقاضای همراهی فرزند بالای دو سال، بین متقاضیان همراهی فرزند نیز قرعه کشی خواهد شد.

در این راستا افرادی که از طریق کاروان‌های عادی به عمره مشرف می‌شوند لازم است در کاروان‌هایی ثبت نام کنند که تا قبل از ماه مبارک رمضان به عمره مشرف می‌شوند.

براساس اعلام مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران هزینه ثبت نام عمره 22 میلیون ریال تا 24 میلیون ریال برآورد شده و تاکنون با اعطای تسهیلات بانکی به عمره‌گزاران موافقت نشده است اما رایزنی‌ها همچنان در حال انجام است و در صورت به نتیجه رسیدن پیگیری‌ها، میزان و نحوه استفاده از آن اعلام خواهد شد.







تگ ها ثبت نام عمره عمره دانشجویی حوزه علمیه خواهران

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی