پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / آزمونارسال شده در   24 اسفند 1388 - 15 March 2010

ثبت نام آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور

مقدمه : رهنمود هاي صريح و دور انديشانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله‌العالي) در باب مدارس ايراني خارج از كشور و تاكيد معظم له بر ضرورت توسعه كمي و كيفي آنها و نيز توجه ويژه رياست محترم جمهوری به اين حوزه از وزارت آموزش و پرورش بيانگر اهميت و جايگاه راهبردي اين مدارس در ايجاد و استحكام پيوند هموطنان مقيم خارج از كشور با ميهن عزيز و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حفظ و تعميق هويت ايراني ، اسلامي فرزندان اين مرز و بوم در اقصي نقاط جهان مي‌باشد. در همين راستا نقش و رسالت فرهنگيان اعزامي به عنوان (( سفيران دانايي و فرهنگ )) در تحقق اهداف نظام در اين بخش بسيار تعيين كننده ، اثر گذار و بي بديل است و تنها معلمان آگاه، مومن، انقلابي ، توانمند و دلسوز از عهده انجام شايسته آن بر خواهند آمد . شرايط و مقتضيات كاملاً متفاوت كار و زندگي در غربت ايجاب مي‌نمايد كه فرآيند انتخاب و اعزام نيرو به مدارس خارج از كشور با نگاهي دقيقتر و حساسيتي بيشتر مورد عنايت مسئولين ذيربط قرار گرفته و با تلقي آن به عنوان دغدغه‌اي انقلابي و ملي به نحو مطلوب انجام گيرد . از سوي ديگر همكاران داوطلب اعزام به مدارس خارج از كشور بايد نسبت به تصميم و انتخاب خود كاملاً آگاه و متعهد بوده ،آمادگي لازم فكري، روحي و تخصصی را براي پذيرش اين رسالت سنگين کسب نمايند تا ضمن انجام وظايف سازماني اين ماموريت ، الگو و پيام رسان شايسته ای برای فرهنگ و تمدن ايران سربلند و ارزشهاي مقدس و حيات بخش اسلام عزيز باشند . و در اين خصوص توجه و تأمل داوطلبان عزيز را پيش از هر چيز به اصول زير به عنوان((منشور سفيران دانايي و فرهنگ )) جلب مي‌نمايد : 1- پای بندی به اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی و حفظ و گسترش آنها. 2- مهرورزی و ايجاد آرامش خاطر در دانش‌آموزان، اولياء و همکاران . 3- تلقی ماموريت خارج ازکشور به عنوان امانت ملی و رسالت فرهنگی . 4- آمادگی انجام ماموريت محوله به نحو شايسته، کامل و اثربخش. 5- حفظ شؤون اسلامي و منزلت فرهنگي خود و خانواده بطور كامل و به احسن وجه . 6- اهتمام جدی در ارتقای بيش از پيش و کيفی آموزش و پرورش دانش آموزان . 7- رعايت ضوابط، مقررات مربوط و اجرای برنامه‌ها و سياست های وزارت متبوع . 8- کسب تجربه های علمی و عملی مفيد و انتقال آن به حوزه های کاری در داخل کشور. تذکر : احكام ماموريت نيروهای اعزامی يكساله بوده و با توجه به التزام عملي به اين «منشور» و نيز عملكرد آنان ، قابل تمديد خواهد بود . * نيروهاي مورد نياز مدارس جمهوري اسلامي ايران در خارج از كشور - آموزگار دوره ابتدايي - دبير دوره راهنمايي تحصيلي - دبير دوره متوسطه و پيش دانشگاهي - مربي امور تربيتي - متصدي امور دفتري - مدير آموزشگاه - معاون آموزشگاه - مشاور تحصيلي و تربيتي - کارشناس آموزش، امتحانات و امور پرورشي - کارشناس امور اداری و مالي (عامل ذيحساب) الف) شرايط عمومي 1- استخدام رسمي در وزارت آموزش و پرورش. 2- داشتن حداقل 14 و حداكثر 26 سال سابقه خدمت تا پايان شهريور 1389 (بر اساس آخرين حكم كارگزيني) 3- داشتن حداقل مدرك تحصيلي كارشناسي (ليسانس) براي داوطلبان كليه رشته‌ها و مشاغل در زمان ثبت نام مندرج در حکم کارگزيني . تبصره: ثبت نام متصديان امور دفتري، با مدرك تحصيلي حداقل فوق ديپلم بلامانع است. 4- برخورداري از سلامت كامل جسمي و رواني در زمان اعزام با تاييد پزشك معتمد وزارت آموزش و پرورش. تبصره: ثبت نام جانبازان عزيزي كه نقص عضو آنان مانع از انجام وظايف سازماني و محوله نمي‌باشد، بلامانع است. 5- تأهل تذكر: خواهران فرهنگي كه همسرشان جزو شاغلين رسمي وزارت آموزش و پرورش نيستند، نمي‌توانند در آزمون شركت نمايند. 6- داوطلبان نبايد بيش از 3 فرزند کمتر از 18 سال تا تاريخ 31/6/89 داشته باشند . تذكر: زوج فرهنگي در زمان اعزام و در طول مدت ماموريت فرزند زير 3 سال نداشته باشند در غير اين صورت زوجه بايد از مرخصي بدون حقوق استفاده نمايد. 7- نداشتن سابقه ماموريت ثابت بيش از شش ماه در خارج از كشور 8- تسلط كامل به روخواني و روان خواني قرآن كريم 9- توانايي انجام كار با رايانه در حد استفاده از شبكه جهاني (اينترنت) و پست الكترونيك 10- آشنايي لازم با يك زبان خارجي (عربي، انگليسي، فرانسه يا آلماني ) در حد خواندن، درك مطلب و مكالمات روزمره. * تذكرات ويژه «زوجهاي فرهنگي» براي شركت در آزمون 1- چنانچه زوج واجد شرايط بوده ولي زوجه شرايط نداشته باشد، در اين حالت فقط زوج در آزمون شركت مي‌كند و در صورت پذيرش نهايي و اعزام، زوجه با استفاده از مرخصي بدون حقوق وي را همراهي مي‌كند و چنانچه به رشته و همكاري زوجه نياز باشد، به عنوان نيروي تبعي (با دريافت حقوق و مزاياي کامل ريالي واريز در ايران ) بكار گرفته خواهد شد و ادارات مبداء نسبت به صدور حكم اشتغال در خارج از کشور اقدام خواهند نمود . بديهي است نيروهاي تبعي به عنوان مامور اعزامي تلقي نمي گردند. 2- زوجه واجد شرايط بوده ولي زوج شرايط لازم را نداشته باشد. در اين صورت چنانچه رشته زوج از رشته‌هاي مورد نياز (مندرج در جدول رشته هاي آزمون) باشد، فقط زوجه مي‌تواند در آزمون شركت نمايد و در صورت پذيرش نهايي و اعزام ، اگر به رشته و همكاري زوج نياز باشد، بصورت نيروي تبعي (با دريافت حقوق و مزاياي کامل ريالي واريز در ايران ) بكار گرفته خواهد شد و ادارات مبداء نسبت به صدور حكم اشتغال در خارج از کشور اقدام خواهند نمود . بديهي است نيروهاي تبعي به عنوان مامور اعزامي تلقي نمي گردند. اختصاصي 1- مشاغل سرپرستي‌ها 1/1- کارشناس آموزش، امتحانات و امور پرورشي: اشتغال در پستهاي كارشناس، كارشناس مسئول، رئيس گروه و بالاتر، منحصراً مربوط به حوزه‌هاي آموزشي در سطح منطقه، استان وحوزه ستادي با حداقل 10 سال سابقه اشتغال در پستهاي مذكور كه 3 سال آن از 1385 به بعد باشد . 2/1- کارشناس اموراداری و مالي (عامل ذيحساب): اشتغال در پستهاي كارشناس، كارشناس مسئول، رئيس گروه و بالاتر منحصراً مربوط به حوزه فعاليت‌هاي مالي در سطح منطقه، استان و حوزه ستادي با حداقل 10 سال سابقه اشتغال در پستهاي مذكور كه 3 سال آن از 1385 به بعد باشد 2- مشاغل مدارس 1/2- مدير واحد آموزشي: داشتن حداقل 7 سال سابقه مديريت در واحدهاي آموزشي (ابتدايي، راهنمايي، متوسطه، پيش دانشگاهي يا مراكز تربيت معلم) تا تاريخ 31/6/89، كه 2 سال آن از 1/7/85 به بعد باشد. تبصره: افرادي که استخدام اوليه آنها در مشاغل معلمان بوده است (مشمولين بخشنامه سابق 230/1د مورخ 6/12/58 ) شاغل در سطوح زير به شرط داشتن حداقل 4 سال سابقه مديريت واحد آموزشي مي‌توانند در «رشته مديريت» شركت كنند: الف- کليه شاغلين در حوزه ستادي از سطح کارشناس و بالاتر. ب- روسا، معاونان، مديران، روساي گروه و اداره و كارشناسان مسئول و كارشناسان ادارات کل استان ج- روسا، معاونان، مسئولان دوره‌هاي تحصيلي، كارشناس امور آموزشي مناطق و نواحي (مديريت‌ها). 2/2- معاون واحد آموزشي: داشتن حداقل 5 سال سابقه مديريت يا معاونت واحدهاي آموزشي (ابتدايي، راهنمايي، متوسطه، پيش دانشگاهي يا مراكز تربيت معلم) تا تاريخ 31/6/89 كه حداقل 2 سال آن از تاريخ 1/7/1385 به بعد باشد. تبصره: افرادي که استخدام اوليه آنها در مشاغل معلمان بوده است (مشمولين بخشنامه سابق 230/1د مورخ 6/12/58 ) شاغل در سطوح زيرمي‌توانند در رشته «معاونت واحدهاي آموزشي» شركت كنند: الف- کليه شاغلين در حوزه ستادي از سطح کارشناس و بالاتر. ب- روسا، معاونان، مديران، روساي گروه و اداره و كارشناسان مسئول و كارشناسان ادارات کل استان. ج- روسا، معاونان، مسئولان دوره هاي تحصيلي، كارشناس امور آموزشي مناطق و نواحي (مديريت‌ها). تذكر: راهنمايان آموزشي و معلمان راهنما در صورت داشتن ساير شرايط مي‌توانند در رشته تخصصي تدريس خود داوطلب شوند. 3/2- آموزگار، دبير: داشتن حداقل 7 سال سابقه تدريس موظف و تمام وقت در رشته مورد تقاضا تا تاريخ31/6/89 كه 3 سال آن بصورت متوالي يا متناوب از 1/7/85 به بعد ‌باشد. تذكرات: 1- آموزگاران دوره ابتدايي بايد توانايي و تسلط كافي براي تدريس در كلاسهاي چند پايه را داشته و دوره هاي آشنايي با كتب جديد‌التاليف (بخوانيم و بنويسيم، هديه‌هاي آسماني، آموزش قرآن و...) را گذرانده باشند. ارائه گواهي‌هاي مربوط، در مرحله سنجش و ارزيابي حضوري الزامي است. 2- مدير آموزگاران با داشتن شرايط عمومي مي توانند در رشته «آموزگاري» شركت نمايند. 3- دبيران بايد علاوه بر رشته تخصصي خود، توانايي تدريس دروس مرتبط و نيمه مرتبط را داشته و دوره هاي آشنايي با كتب جديد التاليف رشته تخصصي را گذرانده باشند. (ارائه گواهي دوره ها در مرحله سنجش و ارزيابي حضوري الزامي است) 4- مدرسان مراكز تربيت معلم و آموزشکده های فنی در صورت داشتن ساير شرايط مي‌توانند در آزمون رشته تخصصي تدريس خود كه مورد نياز مدارس خارج از كشور باشد (جدول رشته‌هاي آزمون)، شركت نمايند. ياد آور مي شود در صورت قبولي نهايي اين افراد از هيات علمي خارج و به سمت دبيري مشمول قانون مديريت خدمات کشوري مامور مي گردند . 5- آن دسته از همكاراني كه در هنرستانهاي فني، حرفه‌اي و كاردانش با سمت دبير يا هنر آموز به تدريس اشتغال دارند، در صورت دارا بودن شرايط مي‌توانند در رشته تخصصي خود كه مورد نياز مدارس خارج از كشور باشد (جدول رشته هاي آزمون)، داوطلب شركت در آزمون شوند. 4/2- مشاور تحصيلي و تربيتي: داشتن حداقل 7 سال سابقه كار در رشته مشاوره تحصيلي تا تاريخ 31/6/89، كه 3 سال آن بصورت متوالي يا متناوب از 1/7/1385 به بعد باشد. 5/2- مربي امور تربيتي: داشتن حداقل 7 سال سابقه كار در رشته امور تربيتي مدارس تا تاريخ 31/6/89 كه حداقل 3 سال آن بصورت متوالي يا متناوب از تاريخ 1/7/1385 به بعد باشد. تذكرات: 1- آن دسته از نيروهاي آموزشي كه رشته تدريس و مدرك تحصيلي آنان متفاوت است، چنانچه داراي 7 سال سابقه تدريس موظف و تمام وقت منتهي به تاريخ 31/6/89 باشند، مي‌توانند در رشته تدريس خود شركت نمايند. 2- دبيراني كه يك ماده درسي را همزمان در دوره‌هاي راهنمايي و متوسطه تدريس مي‌كنند و يا در 5 سال گذشته بين دوره‌هاي ياد شده جا به جا شده‌اند، بر اساس دوره تحصيلي مندرج در آخرين حكم كارگزيني خود مجاز به شركت در آزمون آن دوره خواهند بود. 3- آن دسته از آموزگاران، دبيران، مربيان تربيتي و مشاوران تحصيلي كه بر اساس بخشنامه سابق اد/230 مورخ 6/12/58 در ادارات ستادي يا اجرايي اشتغال دارند، به شرط داشتن حداقل 2 سال سابقه تدريس، كار تربيتي يا مشاوره تحصيلي موظف در مدارس، مي‌توانند در آزمون رشته تخصصي خود شركت نمايند. 6/2- دفتر دار: داشتن حداقل 7 سال سابقه كار در امور دفتر داري ( متصدی دفتری ، پايگاه اطلاعات دانش آموزی و کارشناس آموزش و سنجش دوره های مختلف تحصيلی ) كه 2 سال آن منتهي به شهريور 1389 باشد. مدارك لازم و مراحل ثبت نام اينترنتي : الف : ثبت نام در آزمون : 1- فرم تکميل شده « درخواست شرکت در آزمون » (فرم شماره 1) از طريق اينترنت به آدرس : http://aee.medu.ir 2- فايل عکس اسکن شده جديد تمام رخ رنگي با زمينه سفيد با فرمت Jpg حداکثر 400*300 پيکسل ( حجم عکس ذخيره از 70 کيلو بايت بيشتر نباشد ) 2- واريز مبلغ 120000 ريال به حساب شماره ( متعاقباً از طريق سايت www.edosa-ir.com اعلام مي گردد ) ثبت شماره فيش در فرم ثبت نام اينترنتي . تذکر 1 : اصل فيش مبلغ واريزي در روز آزمون کتبي از داوطلبان اخذ خواهد شد . تذکر 2: فيش واريزي در موعد ثبت نام اينترنتي ( 14/1/89 لغايت 17/1/89 ) باشد . تذکر 3: زوجهای فرهنگی داوطلب شرکت در آزمون لازم است کليه مراحل ثبت نام را مستقلاً انجام داده و هزينه مربوطه را بطور جداگانه پرداخت نمايند. تذکر 4: وجه ثبت نام و مدارک دريافتی مسترد نخواهد شد. ب: مدارک مورد نياز در مراحل دوم : ( سنجش و ارزيابي حضوري ) 1- فرم شماره 2 ( تعهد نامه ) 2- فرم شماره 3 ( تائيديه ) 3- ساير مدارک مورد نياز ( آخرين حکم کارگزيني ، فرم 502 ، عکس ، تصوير تمام صفحات شناسنامه و کارت ملي ) تذكرات : 1- زوجهاي فرهنگي هر يك جداگانه فرم ثبت نام را تكميل و ارسال مي‌نمايند . 2- فقط مداركي كه هنگام ثبت نام و در زمان مقرر ارائه مي‌شود، مورد استناد و ملاك عمل خواهدبود . 3-كليه مدارك مورد نياز مربوط به امتيازات، تاييديه پزشكي و ... پس از اعلام نتيجه آزمون كتبي ، از پذيرفته شدگان دريافت خواهد شد . DP يادآوری های مهم: 1- مسئوليت رعايت دقيق مفاد شيوه نامه و حسن اجراي آن در استان برعهده مدير کل و در حوزه ستادی نظارت بر اجرای شیوه نامه برعهده مديرکل اموراداری و تشکيلات می باشد. 2- چنانچه در هريک از مراحل ثبت نام، انتخاب واعزام مشخص شود که شرکت کننده ای فاقد هر يک از شرايط مندرج در شيوه نامه بوده است، نام وی از فهرست داوطلبان حذف می شود و مسئوليت و تبعات آن به عهده شخص داوطلب خواهد بود. مراحل انتخاب و پذيرش نهايي داوطلبان 1- کسب رتبه لازم در آزمون کتبی (به تفكيك رشته و براساس فهرست فضلی و 3 برابر نياز برای شرکت در مرحله سنجش و ارزيابی حضوری). 2- توانايی کامل بر رو خوانی و روان خوانی قرآن . 3- کسب امتياز لازم در مرحله «سنجش و ارزيابی حضوری» که شامل موارد زير می باشد: الف- دانش تخصصي و مهارت های شغلی و حرفه اي متناسب با رشته آزمون و توانايی کار با رايانه . ب- ويژگيهای فردی و شخصيتی متناسب با ماموريت خارج از کشور. ج- آشنايي لازم با يک زبان خارجي (عربي، انگليسي، فرانسه يا آلماني). 4- ارائه گواهی سلامت کامل جسمانی و روانی از پزشك معتمد وزارت آموز ش و پرورش. 5- احراز شرايط عمومي و اختصاصي برابر مفاد شيوه نامه. تذكرات مهم: 1- نمره كل داوطلبان كه تعيين کننده رتبه و ملاک پذيرش نهايي آنان مي باشد بر اساس جدول زير محاسبه می گردد: آزمون كتبي سنجش و ارزيابي حضوري امتياز ايثارگري مجموع نمره و امتياز كل تخصصي ويژگيهاي شخصيتي زبان خارجي 35% 15% 20% 10% 20% 100% 2- اعزام پذيرفته شدگان نهايی منوط به تائيد کتبی هئيت مرکزی گزينش و اداره كل حراست خواهد بود. امتياز ويژه: ايثار گران: آزادگان،جانبازان، رزمندگان (به شرط حضور داوطلبانه در جبهه) و بستگان درجه اول شهدا(پدر، مادر، همسر و فرزند) در صورت موفقيت در آزمون کتبي از امتياز مربوطه برخوردار خواهند شد . تبصره : ياد آور مي شود اختصاص امتياز ايثارگري صرفاً يکي از بندهاي فوق را شامل مي شود . نحوه اعزام - پذيرفته شدگان نهايی از سال تحصيلی 90-89 به بعد ، از سوی مرکز اموربین الملل و مدارس خارج ازکشور سازماندهی و اعزام خواهند شد . - تعيين محل ماموريت پذيرفته شدگان نهايی، زمان اعزام و مدت ماموريت آنان با توجه به نياز مدارس، سياست ها و مصالح کلی وزارت آموزش و پرورش و نيز ضوابط سازماندهی به عهده مرکز اموربین الملل و مدارس خارج ازکشور خواهد بود . - احکام ماموريت نيروها براساس رشته قبولی و به استناد مصوبه شماره 29920/ت 461 هـ مورخ 9/10/71 هيات محترم وزيران و اصلاحيه های بعدی برای يک سال تحصيلی صادر خواهد شد وتمديد آن ، منوط به نياز و رضايت ازنحوه انجام وظيفه و عملکرد افراد خواهد بود . تذكرات مهم : 1 - شرکت در دوره های « آموزشی » و « توجيهی » پيش از اعزام که از سوی مرکز اموربین الملل و مدارس خارج ازکشور اعلام و برگزار می گردد ، الزامی است . 2 - پذيرفته شدگان نهايی بايد گذرنامه و گواهينامه معتبر رانندگی و نيز اصل مدرک تحصيلی خود را دراختيار داشته باشند . 3 - تعيين شيوه وضوابط آزمون کتبی ، سنجش و ارزيابی حضوری ، امتيازات ، حدنصابهاو بـــررسی و تصميم گيری درخصوص مواردپيش بينی نشده به عهده مرکز اموربین الملل و مدارس خارج ازکشور می باشد . 4- ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی و سنجش و ارزيابی حضوری ، هيچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ايجاد نمی کند و پذيرش نهايی و اعزام ،مستلزم وجود نياز ، اخذ رواديــــد کشورها ، انجام مراحل قانونی و اعلام قطعی از سوی مرکز اموربین الملل و مدارس خارج ازکشور خواهد بود . 5- در صورت پذيرش نهايي زوج فرهنگي ، زوج آن به عنوان قبولي اصلي تلقي و زوجه آن به عنوان نيروي به تبعيت از همسر با دريافت حقوق و مزاياي ريالي واريز در ايران در مدارس جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور اشتغال بکار خواهند داشت . مراحل و تقويم اجرايی رديف شرح فعاليت تاريخ اجرا 1 ارسال شيوه نامه به ادارات کل و دفاترستادي و ادارات کل استانها و اطلاع رسانی در موعد مقرر و به نحو مقتضی 17/12/88 2 ابلاغ به ادارات و واحدهای تابعه جهت اطلاع همکاران 19/12/88 3 دريافت و تکميل فرم توسط متقاضيان و ثبت نام از طريق اينترنت به نشاني http://Aee.medu.ir 14/1/89 لغايت 17/1/89 4 مراجعه به سايت و مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامي 18/1/89 لغايت 19/1/89 پرينت کارت شرکت در آزمون با مراجعه به سايت اينترنتي در موعد مقرر http://Aee.medu.ir 4/3/89 لغايت 6/3/89 5 انجام آزمون کتبي سراسري ( عمومي و اختصاصي ) در روز جمعه و در مراکز استانها 7/3/89 5 اعلام اسامی پذيرفته شدگان آزمون کتبي به ميزان 3 برابر تعداد نيروي مورد نياز در هر رشته شغلي بر روي سايت http://www.edosa-ir.com 23/3/89 6 اعلام تاريخ و نحوه انجام مرحله سنجش و ارزيابي حضوري به اداره کل امور اداري و تشکيلات و ادارات کل استان و سايت http://www.edosa-ir.com 24/3/89 استقرار کارنامه آزمون کتبي بر روي سايت http://Aee.medu.ir با استفاده از کد پرسنلي مرداد 1389 7 تکميل فرم تعهد نامه ( شماره 2 ) از سوي داوطلب و تکميل و تائيد فرم تائيد يه از سوي کارگزيني هاي محل خدمت ( شماره 3 ) و ارائه آنها به همراه ساير مدارک در مرحله سنجش و ارزيابي حضوري 25/3/89 8 برگزاري مرحله سنجش و ارزيابي حضوري

اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت