پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آگهی استخدام سراسری / استخدام سراسر کشور          06 آبان 1391 - 27 October 2012




استخدام وزارت نیرو در سطح کشور

استخدام وزارت نیرو


اطلاعیه استخدام در وزارت نیرو پایان مهر ماه ۹۱
کلیه جزئیات مربوط از همین تاریخ اطلاع رسانی خواهد گردید.
آزمون استخدامی وزارت نیرو در تاریخ ۲۶/۸/۹۱ برگزار خواهد شد.


شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکت های وابسته (غیر دولتی)، نیروی جدید استخدام می کند.


به گزارش پیام نفت، براساس اطلاعیه استخدامی این دو شرکت، از بین فارغ التحصیلان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب (حداقل 50٪ امتیاز آزمون کتبی) در شرکت های وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه خود به صورت قراردادی استخدام می کنند.


الف) جدول نیازهای استخدامی که از طریق آزمون کتبی جذب خواهند شد.
(مراجعه به www.azmoon-niroo.ir )

ب) شرایط عمومی:

1- داشتن تابعیت ایران

2- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان

3- عدم اعتیاد به مواد مخدرو دخانیات

4- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند

6- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

7- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

8- دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جدول نیازهای استخدامی موضوع بند الف

9- عدم منع قانونی برای استخدام و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها
10- اخذ تأیید هسته گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

ج) شرایط اختصاصی:

داشتن شرایط سنی به شرح زیر :

· حداکثر26 سال برای مقطع کاردانی (متولدین بعد از تاریخ 26/08/1365 )

· حداکثر 30 سال برای مقطع کارشناسی (متولدین بعد از تاریخ 26/08/1361 )‌

· حداکثر32 سال برای مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر (متولدین بعد از تاریخ 26/08/1359 )‌

تذکر1: موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:

- افراد خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و مفقودالاثرها (همسر، فرزندان، پدر ،مادر، برادر شهید و خواهر شهید) و فرزندان رزمندگانی که 6 ماه متوالی یا 9 ماه متناوب به طور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل خدمت نموده اند به میزان پنج سال.

- مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر به مدت 24 ماه.

سابقه کار مفید و مرتبط در داخل صنعت آب و برق حداکثر 8 سال (96 ماه ) و خارج از صنعت آب و برق حداکثر 4 سال ( 48 ماه ) ، مشروط به پرداخت حق بیمه به سازمان های بیمه معتبر.

تذکر2: کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان بایستی در تاریخ 26/08/91 آماده و صادر شده باشد فلذا داوطلبان بایستی اصل و 2 نسخه تصویر از مدارک مذکور، تصویر کلیه صفحات شناسنامه. کارت ملی و تأییدیه پرداخت حق بیمه را 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون به منظور تطبیق مدارک و تکمیل پرونده برای انجام مصاحبه به شرکت برگزار کننده آزمون ارائه نمایند. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و به سبب این اطلاعات پذیرفته شود، هر زمان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی او ملغی بوده و به لحاظ طولانی نمودن فرآیند استخدام، اقدام لازم طبق قوانین ومقررات به عمل خواهد آمد.



د) چگونگی ثبت نام:

داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می توانند از صبح روز شنبه مورخ 29/07/1391 حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 14/08/1391 از طریق همین سایت اینترنتی (در انتهای صفحه اطلاعیه)اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.

1- داوطلبان محترم جهت پرداخت هزینه شرکت در آزمون، باید نسبت به واریز مبلغ( 000ر200) دویست هزار ریال به حساب سیبا شماره 2175199003008 به نام حساب رابط درآمد اختصاصی مؤسسه آموزش عالی صنعت آب و برق نزد بانک ملی ایران شعبه فلسطین شمالی تهران کد 604 (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران) اقدام و شماره پیگیری فیش بانکی(14 رقمی) را با دقت و به طور کامل در فرم ثبت نام درج نمایند. از واریز اینترنتی مبلغ ثبت نام در این نوبت از آزمون خودداری شود.

توضیح: مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

2- به داوطلبان محترم توصیه می شود که رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، جدول نیازهای استخدامی (جدول الف)، راهنما، نحوه ثبت نام و مدرک تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی مربوط را کاملاً‌ مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بند ” ه” آماده نمایند. مسؤولیت پیگیری مراحل بعدی ثبت نام مانند آگاهی از وضعیت پذیرش، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و به عهده داوطلب می باشد.

3- ثبت نام در ساعات کم ترافیک، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت. بدیهی است جهت داشتن فرصت کافی برای مشاهده وضعیت پذیرش و ویرایش اطلاعات، بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود. شایان ذکر است که ویرایش اطلاعات علاوه بر طول مدت ثبت نام، تا ساعت 11 روز دو شنبه مورخ 15/08/91 نیز امکان پذیر خواهد بود.

4- مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.

تذکر: نکته مهم، آگاهی از وضعیت تأیید یا عدم تأیید شرایط داوطلبان پس از انجام بررسی های لازم جهت حضور در جلسه آزمون می باشد. بنابراین توصیه می شود در مهلت مناسب پس از انجام ثبت نام با مراجعه به گزینه «وضعیت پذیرش»، از وضعیت خود اطلاع حاصل نموده و در صورت نیاز و امکان، با استفاده از گزینه «ویرایش اطلاعات ثبت شده» نسبت به رفع مشکل یا تصحیح اطلاعات اقدام نمایند. داوطلبان محترم در صورت ضرورت می توانند با شماره تلفن مجری آزمون ، مربوط به شرکت انتخابی خود ، مندرج در «جدول ز» (در انتهای صفحه اطلاعیه) تماس حاصل نمایند .

ه) راهنما و نحوه ثبت نام :

1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
2- هنگام درج اطلاعات، کلید Caps Lock صفحه کلید خاموش باشد.
3- از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله(Space) استفاده نمایید.
4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5- کد ملی خود را به صورت کامل ( با درج صفر) ‌و بدون خط تیره وارد نمایید.
6- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)‌، با فرمت JPG و با حجم حداکثر40 کیلوبایت استفاده نمایید.
7- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره پیگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً‌ امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.
8- شماره پیگیری فیش بانکی شامل حروف، اعداد و علائم می باشد (14 رقم )، فیلد مربوطه را در فرم ثبت نام به همان شکل و ترتیب مندرج در فیش بانکی تکمیل نمایید.

و) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:

1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق همین سایت از تاریخ 23/08/91 انجام خواهد پذیرفت.

2- آزمون در روز جمعه مورخ 26/08/91 در آدرس هایی که در زمان ارائه کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد (شهر محل برگزاری آزمون مربوط به هر شرکت در جدول ” ز ” (در انتهای همین صفحه) ذکر شده است).

3 – ارائه کارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روی کاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه جلوگیری بعمل خواهد آمد.

موارد قابل توجه:

1- در شرایط مساوی اولویت استخدام با داوطلبان بومی می باشدو در صورت قبولی در آزمون کتبی، پنجاه (50)امتیاز در امتیازات مصاحبه آنان لحاظ می شود. داوطلب بومی به داوطلبی گفته می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:الف)محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد. ب) حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدائی،راهنمایی و متوسطه)را در محل مورد تقاضا ی استخدام طی کرده باشد. ج)فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل (3) سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدائی،راهنمایی ویا دبیرستان) با محل مورد تقاضای استخدام یکی باشد نیز بومی آن محل تلقی می گردد. د) در صورتی که در شهرستان محل استخدام، داوطلب استخدام وجود نداشته باشد بومی استان با شرایط فوق، بومی تلقی می گردد.

2- در هر یک از رشته‌های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول نیازهای استخدامی) صرفاً فارغ‌التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع می‌توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته‌ها یا گرایش‌هایا مقطع بالاتر امکان‌پذیر نمی باشد. افرادی که دارای مدرک تحصیلی نا پیوسته در مقطع کارشناسی و بالاتر می باشند، اجازه شرکت در آزمون رشته های شغلی تکنسینی و کمک کارشناسی را ندارند و در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.

3- پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع، رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد. مسؤولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.

4 – دارندگان مدرک تحصیلی معادل، صادره از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و سازمان مذکور برای آنان گواهینامه مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تحصیلی با ارزش علمی صادر نموده، به شرط رعایت کلیه شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه مجاز به ثبت نام در آزمون می باشند.

5 - قبولی در آزمون به منزله استخدام قطعی نمی‌باشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه‌، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینـه از مراکز ذیصـلاح نیز الزامی می‌باشـد.

6 - پذیرفته‌شدگان نهایی می‌بایستی آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهر‌های استان حوزه فعالیت شرکت که در جدول نیاز های استخدامی تعیین شده است را داشتـه باشند و موظف به سپردن پانزده (15) سال تعهد خدمتی به صورت محضری در رشته شغلی و محل خدمت تعیین شده به شرکت می باشند.

7 - در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً برای یک رشته شغلی در شرکت مورد نظر خود ثبت نام نماید.


ز)‌ جدول مشخصات شرکت ها و مجریان آزمون



www.azmoon-niroo.ir





تگ ها استخدام وزارت نیرو استخدام کشوری استخدام سراسر کشور استخدام نیرو

خبرنامه - شبکه های اجتماعی