جشنواره عیدانه گروه مدیریت و بازاریابی ایران
کسب و کار و تجارت در سال های اخیر در تمام دنیا و به طبع آن در کشور ایران دچار تحولاتی شده است .
عوامل سیاسی،اجتماعی و...همگی در فضای کسب و کار ها تاثیر گذار بوده اند. بحران مالی امریکا و دیگر کشور های غربی،بهار عربی ،تحریم های یک جانبه و ظالمانه علیه کشور عزیزمان ایران و ... تهدید ها و فرصت هایی را در فضای کسب و کار ایجاد نموده اند .ورود اینترنت از سال 1996 تا کنون انقلاب تجارت الکترونیک را به .جود آورده است .
اما سوال اساسی اینجا مطرح میشود که آیا ما نیز در کسب و کار هایمان تغییراتی داشته ایم؟!
آیا ما از تهدید ها و فرصت های ایجاد شده استفاده لازم را برده ایم؟!
آیا برای دپارتمان های مختلف سازمانمان از جمله دپارتمان بازاریابی و فروش هدفمند عمل می نماییم؟!
میزان ارتباط کسب و کار ما در قرن اینترنت با فضای مجازی چقدر بوده است؟!
چگونه بعضی شرکت ها در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل منابع و امکانات توانسته اند در سال های اخیر حداکثر بازدهی را داشته باشند؟!
کلید تحولات هر کسب و کار افزایش رشد فکری مدیران آن کسب و کار است.
هر کسب و کار به اندازه دامنه فکری مدیران آن رشد خواهد نمود .
بر این اساس و با توجه به شرایط زمانی محدود که مدیران کشور عزیزمان ایران دارند،برآن شدیم تا بسته های آموزشی جامع
Sales & Marketing Mini MBA را در حدود 35 ساعت آموزشی آماده نماییم تا مدیران در کمترین زمان ممکن در منزل،محیط کار و حتی در اتومبیل خود بتوانند از آن ها استفاده نمایند.
در نهایت مدیران می توانند با ارسال مقاله ،مدارک معتبر خود را نیز دریافت نمایند.
هم چنین به پاس قدر دانی از مدیران عزیز در روز جمعه مورخ 1395/02/24 سمینار آموزشی به همراه جشن فارغ التحصیلی با حضور سخنرانی علمی بزرگترین اساتید و کارآفرینان کشور تدارک دیده ایم تا موفقیت شما عزیزان را جشن بگیریم .
حضور گرم تک تک شما مدیران کسب و کار را ارج می نهیم و صبورانه انتظار دیدار شما را خواهیم داشت.
اطلاعات بیشتر بسته آموزشی