پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba




پكيج حرفه اي بازاريابي با ايميل





ایمیل مارکتینگ یکی از جدیدترین و کم هزینه ترین روشهای بازاریابی مستقیم است!

ده مزیت بازاریابی با ایمیل:
- استفاده از ایمیل مقرون به صرفه است
-ساختن یک ایمیل زمان زیادی نیاز ندارد
-ایمیل در کوتاه ترین زمان نتایج قابل ملاحظه ای ایجاد میکند
-بکارگیری ایمیل موجب برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان میشود
-ایمیل یک ابزار اطلاع رسانی و خبری است
-داخل ایمیل میتوان به تعداد نامحدود لینک قرار داد
-بازخورد ایمیل شامل جزئیات مختلفی درباره مخاطبان است
-به وسیله ایمیل میتوان گروههای -مختلفی از مخاطبان را هدف قرار دادا
-ایمیل را به خوبی میتوان با سایر روشهای بازاریابی ترکیب کرد
-ایمیل به راحتی بین مردم دست به دست (فوروارد) میشود


سر فصل های دوره:


درس اول: چرا از ایمیل برای بازاریابی استفاده کنیم؟
درس دوم: انواع ایمیل های مناسب برای بازاریابی
درس سوم: روشهای تهیه فهرست ایمیل علاقمندان شما
درس چهارم: روش طراحی ایمیل های تبلیغاتی
درس پنجم: استراتژی های تبلیغاتی موثر

در این دوره آموزشی میخواهیم به شما نشان دهیم چگونه میتوانید از ایمیل به عنوان ابزار بازاریابی استفاده کنید. امروزه بسیاری از شرکتها و سازمانهای کوچک و بزرگ صرف نظر از نوع فعالیتشان برای ارتباط گیری با مشتریان کنونی و علاقه مندان شان به استفاده از ایمیل متکی هستند چون هم ساده است، هم مقرون به صرفه و هم واقعا جواب میدهد.

ایمیل هم برای شرکتهای بزرگ چند ملیتی که محصولاتشان را از طریق اینترنت میفروشند جواب میدهد و هم برای یک کتابفروشی که مشتریانش میتوانند حضورا مراجعه کنند و کتابهای مورد نظرشان را از نزدیک ببینند. ایمیل برای همه نوع کسب و کاری کارساز است. شما نیز میتوانید از روشهای ساده و کارامد بازاریابی با ایمیل استفاده کنید و بهترین نتایج را بگیرید.

این محصول در وحله اول به کسانی توصیه می شود که وب سایت دارند و می خواهند از طریق سایت فروش بیشتری داشته باشند.

 

این پکیج شامل 3 محصول می باشد:


محصول اول:بازاریابی با ایمیل(روشی نوین برای تبلیغات رایگان)

محصول دوم:جلسه فوق سری بازاریابی با ایمیل

محصول سوم:کارگاه آموزشی بازاریابی با ایمیل(استفاده از ایمیل برای توسعه کسب و کار)


قیمت:72800 تومان

 


 

 

 

 

تگ ها بازاريابي با ايميل ايميل ماركتينگ
موسسه پژوهش MBA
ترجمه تخصصی دانشگاهی
موسسه پژوهش مدیریت
مقاله نویسی ISI

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت