آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش بازاریابی و فروش 04 آبان 1395 - 25 October 2016
دوره بازاریابی شبکه های اجتماعی
شبکه اجتماعی یکی از ارکان مهم دیجیتال مارکتینگ است که به دلیل حجم بالای مخاطب و فعالیت روز افزون مخاطبان دارای پتانسیل های بسیار خوبی جهت برندینگ، معرفی محصولات و خدمات، جذب مخاطب برای وبسایت و ارتباط دوطرفه با مخاطبان میباشد. از این رو سازمانها و برند ها برای استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی برنامه ریزی ها و استراتژی های متنوعی را در دستور کار خود دارند. انتخاب استراتژی صحیح در استفاده از شبکه های اجتماعی به منظور دستیابی به اهداف دیجیتال مارکتینگ نیازمند اطلاع از ظرفیت ها، ویژگی ها، کاربرد و روشهای سنجش اثربخشی هریک از شبکه های اجتماعی است که دراین وبینار به آن پرداخته خواهد شد.
سرفصل های مطرح در وبینار :
تعریف شبکه های اجتماعی و تفاوت آن با شبکه های پیام رسان
شناخت شبکه های اجتماعی و کاربرد آنها
روش برند سازی در شبکه های اجتماعی
انتخاب شبکه های اجتماعی متناسب با نوع هدف و فعالیت
بررسی بازخورد و نتایج فعالیت توسط ابزار Insight و محاسبه ER
تعیین استراتژی، تیم سازی و تقسیم مسئولیت
ابزار مدیریت اکانت های شبکه های اجتماعی
مدرس دوره:
مهندس بهادر کاردل
موسس و مدير استارت آپ كافه كاتالوگ ( www.cafecatalog.ir )
كارشناس ارشد طرح وبرنامه در گروه رسانه اي دنياي اقتصاد
وبینارهای گذشته آکادمی دیجیتال مارکتینگ :
وبینار معرفی 20 ابزار مفید تحلیل سایت
وبینار چرا استارت آپ ها شکست می خورند؟
وبینار رایگان کلید طلایی استفاده و اجرای دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار
سومین وبینار رایگان استراتژی های مدرن طراحی و توسعه وب ( با رویکرد دیجیتال مارکتینگ )
وب کنفرانس طراحان سایت و بازاریابان دیجیتال
وبینار رایگان استراتژی های توسعه سایت
وبینار آموزش 24 ابزار، برای بالا بردن نرخ تبدیل مشتری(CRO)
وبینار آموزش گوگل آنالیتیک
مزایای دیجیتال مارکتینگ، ابزار گوگل آنالیتیک و تلگرام مارکتینگ
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های 02188357314 و 09127201090 تماس بگیرید.