پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


دوره بازاریابی شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی یکی از ارکان مهم دیجیتال مارکتینگ است که به دلیل حجم بالای مخاطب و فعالیت روز افزون مخاطبان دارای پتانسیل های بسیار خوبی جهت برندینگ، معرفی محصولات و خدمات، جذب مخاطب برای وبسایت و ارتباط دوطرفه با مخاطبان میباشد. از این رو سازمانها و برند ها برای استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی برنامه ریزی ها و استراتژی های متنوعی را در دستور کار خود دارند. انتخاب استراتژی صحیح در استفاده از شبکه های اجتماعی به منظور دستیابی به اهداف دیجیتال مارکتینگ نیازمند اطلاع از ظرفیت ها، ویژگی ها، کاربرد و روشهای سنجش اثربخشی  هریک از شبکه های اجتماعی است که دراین وبینار به آن پرداخته خواهد شد.
 
 سرفصل های مطرح در وبینار :

    تعریف شبکه های اجتماعی و تفاوت آن با شبکه های پیام رسان
    شناخت شبکه های اجتماعی و کاربرد آنها
    روش برند سازی در شبکه های اجتماعی
    انتخاب شبکه های اجتماعی متناسب با نوع هدف و فعالیت
    بررسی بازخورد و نتایج فعالیت توسط ابزار Insight و محاسبه  ER
    تعیین استراتژی، تیم سازی و تقسیم مسئولیت
    ابزار مدیریت اکانت های شبکه های اجتماعی

مدرس دوره:

مهندس بهادر کاردل

    موسس و مدير استارت آپ كافه كاتالوگ ( www.cafecatalog.ir )
    كارشناس ارشد طرح وبرنامه در گروه رسانه اي دنياي اقتصاد

وبینارهای گذشته آکادمی دیجیتال مارکتینگ :

    وبینار معرفی 20 ابزار مفید تحلیل سایت
    وبینار چرا استارت آپ ها شکست می خورند؟
    وبینار رایگان کلید طلایی استفاده و اجرای دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار
    سومین وبینار رایگان استراتژی های مدرن طراحی و توسعه وب ( با رویکرد دیجیتال مارکتینگ )
    وب کنفرانس طراحان سایت و بازاریابان دیجیتال
    وبینار رایگان استراتژی های توسعه سایت
    وبینار آموزش 24 ابزار، برای بالا بردن نرخ تبدیل مشتری(CRO)
    وبینار آموزش گوگل آنالیتیک
    مزایای دیجیتال مارکتینگ، ابزار گوگل آنالیتیک و تلگرام مارکتینگ

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های  02188357314 و 09127201090 تماس بگیرید.


پر بازدیدترین آموزش بازاریابی و فروش

خبرنامه - شبکه های اجتماعی