پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / mba          17 اردیبهشت 1395 - 06 May 2016


دوره mba مجازی یکساله با گواهینامه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران


( Master of Business Administration )

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اقدام به برگزاری دوره های mba یکساله آنلاین در دو گرایش بازاریابی و مدیریت استراتژیک نموده است.


این دوره برای کارآفرینان، سرمایه گذاران، مشاوران، مدیران شرکتهای خصوصی و حتی فارغ التحصیلانی که بدنبال ارتقای مهارتهای شغلی خود هستند برنامه ریزی و تدوین گردیده و هدف آن ارائه ی مهارت و نه دانش صرف، به مدیران دست اندرکار حوزه های مهم تصمیم گیر در معادلات اقتصادی است. لازم به ذکر است در این دوره ی منحصر به فرد از حضور و استفاده از تجربیات مهم مدیران سازمانهای بزرگ کشور بعنوان "کیس استادی" استفاده شده است و شرکت کنندگان می توانند بطور مستقیم از آخرین تجربیات موفق آنان بهره برداری نمایند.
راز اقبال عمومی دوره مدیریت ارشد کسب و کار
بسیاری از فارغ التحصیلان که با مدرک دانشگاهی وارد بازار کار می شوند شاید بیشترین چیزی که لمس می کنند فقدان مهارت لازم برای انتقال آموخته هایشان باشد، بنابراین مهمترین مزیت دوره ی کاربردی MBA تبدیل کردن مجموعه ای از اطلاعات و دانش به مجموعه ای ارزشمند از مهارتها، تجربیات و جسارت بکار بستن آن در کسب و کارهای بزرگ و کوچک است اما اگر بخواهیم بطور سرفصل وار بگوییم که چرا این دوره در ایران و دنیا با اقبال گسترده ای مواجه شده است می توانیم از مزایای مهم زیر نام ببریم:
•    یادگیری قواعد کسب و کار
•    دستیابی به موقعیت های شغلی بهتر
•    گسترش ارتباطات کاری و شبکه کسب و کار
•    آشنایی با به روزترین مسائل مدیریت کسب و کار
•    کسب مهارت های علمی به همراه آموزه های نظری

دوره نیمه حضوری یکساله MBA دانشکده مدیریت چیست؟

دوره نیمه حضوری MBA کوتاه مدت برای نخستین بار با کمک اساتید به نام و مجرب دانشگاه تهران و با حضور کارآفرینان صنایع مختلف اجرا شده است. در این دوره که بخش عمده آن به صورت غیر حضوری و در پلتفرم آنلاین و پیشرفته برگزار می شود، دانشپذیر ویدئوها، فایل های متنی و پاورپوینت های آموزشی مربوط به دروس خود را از طریق سایت و یا حتی گوشی های هوشمند تلفن همراه مشاهده کرده، تمرین ها و پروژه های تعیین شده را انجام داده، با کیس استادی های ایرانی که توسط مدیران عامل شرکتها و سازمانها ارائه شده آشنا می شود و با کمک سیستم تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین در هر ساعت از شبانه روز پیام یا سوال خود را به اساتید خود می رساند.
همچنین علاوه بر بخش غیرحضوری، برای برخی دروس بین 1 تا 3 جلسه کارگاه مهارتی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود. در کنار این خدمات حامیانی نیز جهت پشتیبانی و رفع اشکال و سوالات پیش آمده در طول دوره با دانشپذیر به صورت دائمی در تماس خواهند بود. ضمن آنکه شهریه این دوره به طرز چشمگیری از دوره های حضوری پایین تر است و در نهایت اینکه پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی، گواهی پایان دوره دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانشپذیر اعطا می شود.


دوره mba گرایش بازاریابی


در گرایش بازاریابی چه می آموزید؟
- اصول بازاریابی
- تدوین استراتژی های بازاریابی
- اصول برندینگ و وفادارسازی مشتریان
- نگارش برنامه بازاریابی

با تحصیل در گرایش بازاریابی و فعالیت در این حوزه، چه آینده شغلی در انتظار شماست؟

- مدیریت بازاریابی و فروش
- مدیریت برندسازی
- مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیریت توسعه محصول/ خدمت
- مشاوره بازاریابی


دروس عمومی



دروس تخصصی گرایش بازاریابی





اساتید گرایش بازاریابی

 دکتر بهزاد ابوالعلایی
 دکتر محمد رحیم اسفیدانی
 دکتر علی اصغر پور عزت 
 دکتر علی تقی زاده هرات 
 دکتر مسعود حیدری      
 دکتر علی فرهنگی 
 دکتر مسعود کیماسی
 دکتر بیتا مشایخی    
 دکتر حسین صفری
 دکتر مهدی شامی زنجانی  
 دکتر سیامک حاجی یخچالی



مزیت های این دوره:
1 گواهی معتبر به دو زبان فارسی و انگلیسی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
2 امکان برگزاری کلیه ساعات کلاس به صورت آنلاین
3 امکان گذراندن کلاس برای کارمندان سازمان در محل کار و بدون ترک محل کار
4 امکان استفاده از دانش اساتید دانشگاه تهران در کلیه نقاط کشور

کلاس ها به صورت آنلاین برگزاری می گردد که جمعا 350 ساعت می باشد و برای هر درس بین یک تا سه جلسه کارگاه مدیریتی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد که حضور در این کارگاه ها بصورت اختیاری می باشد .


* در پایان دوره و پس از کسب نمره قبولی در آزمون پایانی، گواهی نامه پایان دوره نیمه حضوری یکساله  MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانشپذیر اعطا می­شود. این گواهی­نامه از طرف مرکز آموزشهای کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران صادر شده و قابلیت ترجمه به زبان­های دیگر را نیز دارد.


* این گواهی به منزله مدرک کارشناسی ارشد نمی باشد و صرفا گواهی نامه مهارتی mba یکساله می باشد .

سئوالات متداول در مورد دوره MBA مجازی یکساله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران


نقشه راه شما در آموزش مجازی دوره mba یکساله دانشگاه تهران




داوطلبین گرامی جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط پرداخت شهریه ، فرم زیر را تکمیل نمایند .


مشاوره رایگاه


 تلفن های مشاوره و ثبت نام :

02128429022





تگ ها دوره MBA یکساله MBA مجازی MBA وزارت علوم ثبت نام MBA مدرک MBA mba دانشگاه تهران MBA غیر حضوری

پر بازدیدترین mba

خبرنامه - شبکه های اجتماعی