آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش بازاریابی و فروش 29 فروردین 1395 - 17 April 2016
آموزش دیجیتال مارکتینگ برای مدیران
درباره دوره
دوره دیجیتال مارکتینگ، نسل جدیدی از بازاریابی و تبلیغات را به صاحبان کسب و کارها، فعالان حوزه بازاریابی و مدیران اجرایی و بازاریابی معرفی می کند. این دوره به فعالیت هایی در زمینه بازاریابی آنلاین (تبلیغات گوگل، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بهینه سازی وب سایت) و بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی آنلاین (تحلیل وب سایت، بهینه سازی نرخ تبدیل سایت، انتخاب گزینه برتر) می پردازد که می تواند کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار دهد. هدف از انجام دیجیتال مارکتینگ، هزینه کمتر، بازار هدفمند، امکان سنجش دقیق اثر بخشی و ارتباط دو طرفه با مشتریان می باشد.
اهداف دوره
شناخت ویژگی ها و ابعاد وب سایت موثر برای کسب و کار
اهمیت تحلیل و آنالیز کسب و کار
شناخت کانال های مناسب برای جذب مخاطب
راهکارهای جذب مشتریان بالقوه (Lead) برای کسب و کار
آشنایی عملیاتی ایمیل مارکتینگ و ارتباط دو طرفه با مشتریان
استفاده از پتانسیل شبکه های اجتماعی برای آگاهی از برند
راهکارهای استفاده بهینه از موتورهای جستجو (سئو و تبلیغات کلیکی)
آشنایی با تحلیل گر گوگل
مخاطبان دوره
مدیران اجرایی
صاحبان کسب و کار
مدیران بازاریابی
کارشناسان و کارشناسان ارشد
محتویات دوره
اصول دیجیتال مارکتینگ
طراحی زیر ساخت ها
یک وب سایت ایده آل
بازاریابی محتوا
بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی شبکه های اجتماعی
تبلیغات آنلاین
ایمیل مارکتینگ
تجزیه و تحلیل فرآیند بازاریابی آنلاین
A/B Testingگزینه برتر
مدت زمان دوره: 30 ساعت