پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


آموزش دیجیتال مارکتینگ برای مدیران



درباره دوره

دوره دیجیتال مارکتینگ، نسل جدیدی از بازاریابی و تبلیغات را به صاحبان کسب و کارها، فعالان حوزه بازاریابی و مدیران اجرایی و بازاریابی معرفی می کند.  این دوره به فعالیت هایی در زمینه بازاریابی آنلاین (تبلیغات گوگل، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بهینه سازی وب سایت) و بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی آنلاین (تحلیل وب سایت، بهینه سازی نرخ تبدیل سایت، انتخاب گزینه برتر) می پردازد که می تواند کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار دهد. هدف از انجام دیجیتال مارکتینگ، هزینه کمتر، بازار هدفمند، امکان سنجش دقیق اثر بخشی و ارتباط دو طرفه با مشتریان می باشد.


اهداف دوره

شناخت ویژگی ها و ابعاد وب سایت موثر برای کسب و کار
اهمیت تحلیل و آنالیز کسب و کار
شناخت کانال های مناسب برای جذب مخاطب
راهکارهای جذب مشتریان بالقوه (Lead) برای کسب و کار
آشنایی عملیاتی ایمیل مارکتینگ و ارتباط دو طرفه با مشتریان
استفاده از پتانسیل شبکه های اجتماعی برای آگاهی از برند
راهکارهای استفاده بهینه از موتورهای جستجو (سئو و تبلیغات کلیکی)
آشنایی با تحلیل گر گوگل
مخاطبان دوره

مدیران اجرایی
صاحبان کسب و کار
مدیران بازاریابی
کارشناسان و کارشناسان ارشد

محتویات دوره

 اصول دیجیتال مارکتینگ
 طراحی زیر ساخت ها
 یک وب سایت ایده آل
 بازاریابی محتوا
 بازاریابی موتورهای جستجو
 بازاریابی شبکه های اجتماعی
 تبلیغات آنلاین
 ایمیل مارکتینگ
 تجزیه و تحلیل فرآیند بازاریابی آنلاین
 A/B Testingگزینه برتر
مدت زمان دوره: 30 ساعت



تگ ها دیجیتال مارکتینگ تبلیغات آنلاین تبلیغات گوگل بازاریابی و تبلیغات آنالیز کسب و کار بازاریابی موتورهای جستجو آموزش دیجیتال مارکتینگ بازاریابی محتوا بازاریابی شبکه های اجتماعی

پر بازدیدترین آموزش بازاریابی و فروش

خبرنامه - شبکه های اجتماعی