پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          29 بهمن 1397 - 18 February 2019

روشهای بهبود رتبه الکسا در ایران

در جهان امروز با توجه به رشد سریع استفاده از اینترنت و کسب و کار های اینترنتی و رقابتی که بین آن ها است برای اینکه بتوانی سر بلند از این دنیای رقابت بیرون بیای باید به  کسب و کارت رونق ببخشی و برای جذب شدنه مشتری و دیده شدن سایت خود باید تبلیغات کنی. هرچه تبلیغات بیشتر صفحات بازدید شده سایت بیشتر می شود سپس ترافیک سایت بیشتر می شود که نتیجه آن این است که سئو سایت افزایش می یابد و باعث بهبود رتبه ی الکسا سایت می شود. از این رو افزایش بازدید از سایت امر مهمی در جهت بهبود رتبه الکسا سایت محسوب می شود. نمونه سایت هایی هستند که با استفاده از تبلیغات کلیکی – تبلیغات بنری – پاپ آپ – تبلیغ در گوگل و ... باعث افزایش بازدید از سایت و در نتیجه بهبود الکسای سایت می شود.
 اما یکی از بهترین راه کار ها برای رتبه بندی الکسای سایت استفاده از سایت های تخصصی در این حوزه است. بله ؛ سایت هایی وجود دارند که کار اصلی آن ها کاهش رتبه الکسا و بالا بردن ترافیک سایت است. سایت الکسا یار برای راضی نگه داشتن مشتری های خود پارامتر های مختلفی را در اختیار صاحبان سایت قرار داده است که شامل : تنظیم تعداد صفحات بازدید از کاربران وجود دارد که در این بخش میانگین تعداد صفحات بازدید سایت شما را تغییر خواهد داد – تنظیم دیگر مدت زمان ماندگاری کاربر در سایت است که ما بین ۳۰ ثانیه تا ۳۰۰ ثانیه قابل افزایش است به این منظور ایت که حداقل روی ۳۰ ثانیه قرار می گیرد و تا ۳۰۰ ثانیه قایل افزایش است  – تنظیم دیگر نرخ پرش از سایت یا همان خروج ازسایت است که با الکسا یار بهبود خواهد یافت. یکی دیگر از امکانات سایت الکسا یار این است که شما می توانید ترافیک افزایش داده شده ی سایت خود را نیز مشاهده کنید. 
یکی از بهترین سایت هایی که در این حوزه در حال فعالیت است سایت الکسا یار است. وظیفه کلی این سایت ارائه دهنده ی خدمات کاهش رتبه الکسا و افزایش بازدید از سایت است. این سایت با استفاده از به روز ترین تکنیک ها باعث بهبود رتبه الکسا سایت می شود. سایت الکسا یار با بهره گیری از برنامه نویسان متخصص و خبره در حوزه خود روز به روز بر کیفیت بازدهی سایت خود می افزاید و افزایش بازدید سایت شما را به تخصصی ترین شکل انجام میدهد. 
یکی از مزیت های مهم سایت الکسا یار برای رنک  الگسا سایت استفاده از آی پی های ایران می باشد. متخصصان سایت الکسایار تمام تلاش خود را میکنند که تا حد امکان بتوانند از آی پی های خارجی استفاده نکنند زیرا استفاده از آی پی های ابران برای رنک  الکسا  سایت شامل امتیاز بهتری می باشد. و همین مزیت باعث بالا رفتن کیفیت خدمات سایت الکسا یار شده است. 
پس از شما دعوت می کنم حتما یک بار به سایت الکسا یار سر بزنید ثبت نام کنید و از پارامتر ها و امکاناتی که سایت الکسا یار برای شما فراهم کرده برای بهبود کسب و کار خود استفاده بکنید.  

تگ ها رپرتاژ آگهی رپرتاژ خبری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی