پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          16 آذر 1399 - 06 December 2020



آیلتس (IELTS) برگرفته از واژگان (International English Language Testing System) به معنای نظام بین‌المللی ارزش‌یابی زبان انگلیسی است. این آزمون یکی از معتبرترین آزمون‌‌های زبان انگلیسی حال حاضر در سراسر دنیاست. ایلتس یک آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر هم‌ ردیف با تافل که آزمون آمریکاییست، قرار می‌گیرد.
چطور در اولین آزمون آیلتس میتوان موفق شد؟
موفقیت در اولین آزمون و کسب نمره هدف تبدیل به یکی از چیزهای دست نیافتنی برای برخی داوطلبان شده است. قبل از اینکه بدون برنامه ریزی و هدف گذاری شروع به یادگیری کنید و شانس موفقیت‌تان را در اولین آزمون کاهش دهید، نکات زیر را مطالعه کنید.  
اول اینکه فراموش نکنید، بهترین نمره آیلتس برای هر فردی متناسب با هدف او (تحصیل، کار یا مهاجرت) کاملا متفاوت است. ممکن است برای برخی نمره 7 بالاترین نمره اما برای برخی دیگر نمره 8 بهترین نمره محسوب شود پس به هیچ وجه خود را با دیگران مقایسه نکرده و صرفا روی هدف و توانایی‌های خودتان متمرکز شوید.
دوم، اطلاعاتتان درباره نحوه برگزاری آزمون را کامل کنید تا در صورت مواجه با منابع ناقص یا گنگ بتوانید آنها را تشخیص دهید و مطالب جسته و گریخته در سطح وب شما را سردرگم نکند.
سوم اینکه بدانید قرار است چطور مراحل یادگیری آیلتس را طی کنید (همه چیز را به دقیقه 90 واگذار نکنید). متاسفانه برخی زبان آموزان به خاطر بی برنامگی ابتدا یادگیری را به صورت خودآموز شروع کرده و وقتی نمی‌توانند در زمان مقرر یادگیری را تکمیل کنند به دنبال گرفتن نتیجه در کلاس‌ها هستند و دائما در حال جابجایی بین کلاسهای مختلف هستند. پس مسیر یادگیری خود را کامل مشخص کرده و نهایتا با مداومت در مسیر، میزان اضطراب و استرس خود را کاهش دهید.


 
چهارم، برای انتخاب کلاس وسواس به خرج دهید زیرا نوع استاد (اینکه میتوانید با استاد ارتباط برقرار کنید یا خیر)، نحوه تدریس، میزان تجربه و شناخت او نسبت به آزمون نقش مهمی در موفقیت شما دارد. البته شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس یا یادگیری به صورت خودآموز کاملا بستگی به شرایط و زمان بندی خود داوطلب دارد. اما معمولا ترکیبی از هر دو به صورت همزمان میتواند موثر واقع شود. یعنی از استاد خود بخواهید منابع خودآموزی را به شما معرفی کند تا بتوانید دروس تدریس شده را بیشتر درک کرده و آنها را تمرین کنید.
پنجم اما انتخاب دوره های موثق برای آموزش رایگان آیلتس است. اگر از جمله افرادی هستید که میخواهید صفر تا صد مسیر را به تنهایی و به صورت خودآموز طی کنید، حتما از منابع و دوره‌های موثق برای یادگیری استفاده کنید.
ششمین نکته‌ای که باید بدانید اینست که واقع بین باشید و گول تیترهای تبلیغاتی را که می‌خواهند در عرض 6 ماه شما را به بهترین نمره برسانند، نخورید. 
و در آخر برای انتخاب استاد آیلتس، بهترین راه حل اینست که بعد از مشاهده رزومه اساتید مختلف، هزینه یک جلسه را پرداخت کرده و با اساتید منتخب کلاس بگیرید چون معمولا در همان جلسه اول مشخص خواهد شد که آیا می‌خواهید با این استاد ادامه دهید یا خیر. اینهم در نظر بگیرید استادی که برای دوست شما خوب است ممکن است برای شما مناسب نباشد چون باید تشخیص دهید که با توجه به روحیات شما آیا قادر هستید با استاد مورد نظر ارتباط برقرار کنید یا خیر.




تگ ها ielts آیلتس

خبرنامه - شبکه های اجتماعی