پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          12 شهریور 1402 - 03 September 2023


روایتی جذاب در پس تأسیس هر موسسه ای وجود دارد، حال اگر این موسسه، در حوزه خودش، اولین باشد، این روایت جذاب‌تر نیز می‌شود. در واقع، معلوم است در پس شکل گیری هر اولینی، خلاقیتی شگرفت وجود دارد. دارالترجمه آنلاین ساترا نیز اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است و روایت بسیار جذابی در مورد تأسیسش وجود دارد. در این مطلب، از دارالترجمه آنلاین ساترا و داستان تاسیس آن برای تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید!

دارالترجمه آنلاین ساترا چیست؟

دارالترجمه آنلاین ساترا اولین دارالترجمه آنلاین است که خدمات ترجمه رسمی را به صورت آنلاین و به زبان های مختلف ارائه می دهد. در واقع، می توانید ترجمه رسمی اسناد و مدارک تان را بدون مراجعه در این دارالترجمه انجام دهید. فقط کافی است وارد سایت دارالترجمه آنلاین ساترا شوید تا بتوانید اسناد و مدارک تان را ترجمه رسمی کنید و در همان خانه، ترجمه های تان را دریافت کنید، بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری باشد.

چرا ساترا خدمات ترجمه رسمی را به صورت آنلاین ارائه می دهد؟

و اما چرا ترجمه رسمی آنلاین؟ جالب است بدانید دارالترجمه آنلاین ساترا شکل گرفت تا ایرادهای خدمات رسانی در بازار ترجمه رسمی تغییر کند و کاربران از سراسر ایران بتوانند از خدمات ترجمه رسمی، بدون نیاز به مراجعه حضوری استفاده کنند.

در سال 1390، دارالترجمه آنلاین ساترا تأسیس شد. موسس ساترا، در قدم اول، ایرادها و نقص های بازار ترجمه رسمی را بررسی کرد. در دارالترجمه های سنتی، هیچ فاکتور روشنی به کاربران ارائه نمی شد. در واقع، کاربران نمی دانستند مبلغی که می پردازند بابت چه خدماتی است. ساترا این مشکل را برطرف کرد. در واقع، موقع ثبت سفارش، در همان سایت ساترا، می توانید جزئیات فاکتورتان مشاهده کنید و بدانید دقیقاً هزینه چه خدماتی را می پردازید.

از سوی دیگر، در دارالترجمه آنلاین ساترا زمان دقیق تحویل سفارش کاملا مشخص است و کاربران می توانند با خیال راحت سفارش شان را دریافت کنند. زمان تحویل در مورد ترجمه رسمی اهمیت زیادی دارد تا جایی که اگر ترجمه را به موقع به سفارت یا نهاد مورد نظرتان نرسانید، ممکن است فرصت مورد نظرتان را از دست بدهید. دارالترجمه آنلاین ساترا این نگرانی را از کاربرانش دور کرده است و خیلی زود، ترجمه را تحویل شان می دهد. حتی در مسیر انجام ترجمه، آنان را در جریان کار قرار می دهد تا خیال شان از تحویل به موقع ترجمه راحت باشد.

مراحل ترجمه در دارالترجمه آنلاین ساترا چیست؟

روند ثبت سفارش در دارالترجمه آنلاین ساترا دشوار نیست، کافی است وارد سایت شوید و سفارش تان را ثبت کنید، پس از آن، کارشناسان ساترا در تمام مسیر همراه تان خواهند بود. در ضمن، از زمان ثبت ترجمه تا وقتی سفارش تان را در منزل تحویل بگیرید، در جریان تمام روند کار قرار خواهید گرفت.

در قدم اول، وارد وبسایت ساترا، به آدرس satraa.com ، شوید، سپس سفارش تان را به همراه تأییدات مورد نیازتان ثبت کنید. پس از آن، منتظر تماس کارشناسان ساترا باشید. بسته به محل سکونت تان، کارشناسان ساترا، از طریق پست یا پیک رایگان، اصل اسناد و مدارک را از شما تحویل می گیرند، چرا که ترجمه رسمی بدون ارائه اصل اسناد و مدارک غیرقانونی است. پس از آنکه مدارک به دست مترجم رسمی رسید، ترجمه کارتان آغاز می شود. پس از اتمام ترجمه، رونوشت ترجمه را برای تان ارسال می کنند تا آن را مشاهده کنید. در صورت تأیید شما، مترجم رسمی ترجمه را پرینت و مهر و امضا می کند. اگر هنگام ثبت سفارش، تأییدات خاصی را انتخاب کرده باشید، آن ها را برای تان دریافت می کند و در نهایت، ترجمه را به همراه مدارک تان برای تان ارسال می کنند.

بدین ترتیب، اسناد و مدارک تان ترجمه رسمی می شوند، تأییدات لازم برای تان اتخاذ می شود، بدون اینکه نیاز باشد از خانه خارج شوید.

سخن آخر

ساترا اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است و از اولین روز تأسیسش، در سال 1390، خدمات ترجمه رسمی را به صورت آنلاین ارائه می دهد. ساترا تأسیس شد تا کاربران بتوانند بدون دردسرهای دارالترجمه های سنتی، سفارش ترجمه رسمی دقیقی را دقیقاً سر وقت تحویل بگیرند. اگر به هر دلیلی، نمی خواهید به دارالترجمه مراجعه کنید، کافی است سفارش ترجمه رسمی را در دارالترجمه آنلاین ساترا ثبت کنید تا ترجمه رسمی اسناد و مدارک تان را به همراه تأییدات لازم، در محل زندگی تان تحویل بگیرید.   





خبرنامه - شبکه های اجتماعی