پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


در این مقاله در رابطه با قیمت معلم خصوصی در منزل و هزینه تدریس خصوصی در خانه توضیحاتی ارائه می گردد.
توضیحات کلی در رابطه با قیمت معلم خصوصی آنلاین و حضوری
در حال حاضر یکی از دغدغه های والدین و متقاضیان کلاس های تدریس خصوصی قیمت این کلاس ها است. برای هزینه کلاس خصوصی و نرخ معلم خصوصی در حقیقت نرخ مشخص و مصوب شده ای وجود ندارد. در این مقاله توضیحاتی ارائه می شود تا با توجه به آن بتوانید یک معلم خصوصی خوب و فوق العاده با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب نمائید. هزینه کلاس خصوصی و نرخ و قیمت معلم خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در سایت ایران مدرس می توانید لیست کامل اساتید تدریس خصوصی، شماره تماس مستقیم مدرسین و هزینه درخواستی هر استاد را مشاهده کنید.
مقایسه قیمت معلم خصوصی آنلاین با تدریس خصوصی در منزل
نرخ کلاس های آنلاین حتی تا 40 یا 50 درصد به نسبت کلاس خصوصی حضوری و تدریس خصوصی در منزل کمتر است. پس اگر می خواهید هزینه مناسب تری را پرداخت کنید کلاس آنلاین و مجازی را مد نظر داشته باشید. البته واضح است که بازدهی تدریس آنلاین به اندازه تدریس حضوری در منزل نیست ولی در هر صورت هم ارزان تر است و هم اینکه در هر زمان و مکانی قابل برگزاری می باشد. قیمت کلاس های خصوصی به پارامترهایی مانند درس تدریسی، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها، تعداد جلسات، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس، سابقه کاری استاد، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها و .... بستگی دارد.
مثال هایی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی
به عنوان مثال اگر یک معلم ریاضی خوب هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی نهم را با نرخ 300 هزار تومان برگزار کند، اگر تعداد جلسات بالا باشد و مثلا 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید، احتمالا تخفیف خوبی به شما داده و هر جلسه را با هزینه 250 هزار تومان و یا شاید کمتر هم برگزار نماید. بنابراین، نرخ کلاس های خصوصی حالت توافقی دارد و برای تمامی مدرسین عدد یکسانی نیست. به عنوان یک مثال دیگر، استادی که کلاس حضوری زبان انگلیسی یا آیلتس را هر جلسه با نرخ 400 هزار تومان برگزار می نماید، اگر از کلاس های آنلاین ایشان استفاده نمائید احتمالا با نرخ 300 یا 250 هزار تومان هم می توانید کلاس داشته باشید. با در نظر گرفتن این موارد می توانید یک استاد خوب با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب کنید. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس سوابق تدریس، رزومه کاری و مشخصات بسیار کاملی برای تمامی اساتید ارائه شده و برای هر استاد هم می توانید نرخ درخواستی ایشان را ببینید. بنابراین، انتخاب معلم خصوصی خوب با نرخ مناسب از سایت ایران مدرس www.IranModares.com کار راحت و آسانی است.
 

مقایسه هزینه تدریس خصوصی تضمینی با تدریس خصوصی معمولی
اگر می خواهید از خوب نتیجه گرفتن خودتان مطمئن شوید باید با استادی کلاس داشته باشید که نتیجه گرفتن شما را تضمین می کند. البته باید حاضر باشید تمرینات زیادی را هم انجام دهید چون این اساتید سخت گیر هم هستند. نرخ کلاس های تضمینی به نسبت کلاس های معمولی بیشتر است. نکته بعدی اینکه، اگر می خواهید هم خوب نتیجه بگیرید و هم نرخ کلاس ها مناسب تر باشد بهتر است از اوایل ترم به فکر برگزاری کلاس ها باشید. معمولا اساتید خوب اوایل ترم وقت آزاد دارند و با نرخ مناسبتری هم کلاس برگزار می کنند. در ضمن بهتر هم نتیجه می گیرید. به هر میزان درس و یا نرم افزاری که شما می خواهید یاد بگیرید سخت تر و سطح بالاتر باشد و مدرسین کمتری بتوانند این درس یا نرم افزار را تدریس کنند کمتر باشند مسلما قیمت کلاس های آن هم بالاتر خواهد بود. پس اگر نرم افزار خاصی را در نظر دارید و یا به عنوان مثال در مقطع ارشد و دکتری قصد دارید معلم خصوصی داشته باشید باید انتظار داشته باشید قیمت کلاس ها بالا باشد.
هزینه و قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل
مدرسین برتر ریاضی و سایر دروس خودشان از دانشگاههای خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، شریف، علم و صنعت، خواجه نصیر، امیرکبیر و سایر دانشگاههای معتبر دولتی شهرستان ها مانند دانشگاه تبریز، دانشگاه شیراز، صنعتی اصفهان و .... فارغ التحصیل شده اند. فارغ التحصیل شدن از دانشگاه معتبر بسیار مهم است چرا که در مرحله اول نشان می دهد استاد مد نظر شما در کنکور عملکرد موفقی داشته که توانسته است در دانشگاه خوبی قبول شود و در مرحله بعد تحصیل در یک دانشگاه سطح بالا باعث شده است استاد مد نظر شما سطح سواد بالایی داشته باشد. بنابراین بسیار خوب است که اگر در جستجوی یک مدرس فوق العاده ریاضی یا سایر دروس هستید، حتما به دانشگاه محل تحصیل استاد دقت نمائید و با مدرسی کلاس ها را هماهنگ کنید که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده باشد. اساتید خصوصی ثبت نامی در سایت ایران مدرس نرخ درخواستی خودشان برای تدریس را ارائه نموده اند. البته توجه کنید که تعدادی از اساتید به صورت ساعتی و برخی دیگر به صورت جلسه ای قیمت ها را ذکر کرده اند و به این نکته هم دقت داشته باشید.
هزینه کلاس تقویتی ریاضی در تهران و کل ایران
هزینه کلاس تقویتی ریاضی در تهران، کرج، مشهد، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران و قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل، ساعتی یا جلسه ای، به عوامل مختلفی بستگی دارد. وقتی تعداد جلسات بالایی نیاز دارید مدرسین هزینه هر جلسه را کمتر در نظر می گیرند. اگر فاصله محل سکونت مدرس با منزل شما زیاد باشد هزینه ها را بالاتر می گویند. پس با استادی کلاسها را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی و موقعیتی به شما نزدیکتر باشد. در نهایت ارزان هماهنگ کردن کلاسها خوب است ولی مهمتر از آن این است که نتیجه بگیرید. بنابراین با یک مدرس و استاد خوب کلاسها را برگزار کنید هر چند قیمت کلاسهای ایشان کمی بیشتر باشد. برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی ریاضی علاوه بر سایت ایران مدرس می توانید به سایت http://www.tadris-riazi.com/ هم مراجعه نمائید.

 
راهنمایی انتخاب معلم خصوصی زبان خوب با قیمت مناسب
یک روند خوب و مناسب برای انتخاب معلم خصوصی زبان خوب با قیمت مناسب این است که در ابتدای کار بدون توجه به نرخ درخواستی مدرسین، 5 استاد عالی برای خودتان انتخاب نمائید. در ادامه از بین این 5 استاد با استادی که نرخ مناسب تری پیشنهاد کرده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. برخی از مدرسین در بخش هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده نموده اند. برای اطلاع از قیمت کلاس های این اساتید باید با خودشان تماس بگیرید. توجه داشته باشید که در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج هزینه کلاس ها بیشتر است و اساتیدی که در این شهرها در زمینه تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی فعالیت دارند مسلما نرخ بیشتری برای کلاس های خودشان تقاضا می کنند. نکته بعدی اینکه کلاس هایی که برای یادگیری زبان در سطح پیشرفته برگزار می شود و مثلا برای آمادگی آزمون آیلتس https://www.ielts.org/ و تافل برگزار می گردد به نسبت کلاس های معمولی مکالمه و گرامر زبان هزینه بیشتری دارد. نرخ کلاس های زبان انگلیسی کنکور هم به نسبت کلاس های زبان انگلیسی متوسطه بیشتر است.
مقایسه هزینه و بازدهی کلاس خصوصی حضوری و آنلاین آیلتس و زبان انگلیسی
هزینه تدریس خصوصی آیلتس و قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال نرخ کلاس های خصوصی در تهران و کرج و شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچک بیشتر است. هزینه تدریس خصوصی آیلتس از ۱۰۰ هزار تومان برای هر جلسه یا هر ساعت تا ۲ میلیون تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. واضح است که نرخ کلاس آنلاین آیلتس به نسبت کلاس خصوصی در منزل کمتر است و معلم خصوصی آنلاین آیلتس هزینه کمتری دریافت می کند. به همان نسبت بازدهی کلاس های خصوصی در منزل بیشتر است. البته اگر با یک استاد خوب و مجرب کلاس داشته باشید مسلما کلاس آنلاین یا حضوری هر دو برای شما مفید خواهد بود.

 
هزینه تدریس خصوصی زبان آلمانی در تهران و ایران
نرخ و هزینه کلاس های خصوصی زبان آلمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حال حاضر کلاس های آنلاین به نسبت کلاس های حضوری با استقبال بیشتری مواجه شده است و خوشبختانه نرخ کلاس های مجازی به نسبت کلاس های حضوری در منزل کمتر می باشد. به عنوان مثال اگر یک استاد خوب زبان آلمانی برای هر ساعت تدریس نرخ 200 هزار تومان را در نظر داشته باشد، به احتمال زیاد ایشان کلاس آنلاین را با قیمت 150 یا حتی 120 هزار تومان هم برگزار خواهد نمود. کلاس های آنلاین آلمانی برای اساتید هم به صرفه تر است چرا که وقت ایشان در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود. برای زبان آموزان هم کلاس خصوصی آنلاین می تواند بسیار مفید باشد و در عین حال ارزان تر هم می باشد. بعضی از سایت های معلم خصوصی خارج از ایران شامل Tutor.com، https://tutorme.com/ و Skooli.com است. سایت معلم خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی آلمانی تهران و کل ایران را دارد.
عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی در منزل
علاوه بر موارد ذکر شده، نرخ کلاس های خصوصی به تعداد جلسات هم بستگی دارد و اگر جلسات بیشتری لازم داشته باشید معمولا اساتید تخفیف هم در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر یک معلم خصوصی مجرب و خوب برای یک جلسه کلاس مبلغ 250 هزار تومان را مد نظر داشته باشد، اگر تعداد جلسات بالا (مثلا 10 یا 15 جلسه) لازم داشته باشید، این استاد با نرخ 200 هزار تومان یا 180 هزار تومان برای هر جلسه تدریس موافقت خواهد کرد. بنابراین، دوباره به عنوان مثال، اگر می خواهید برای فرزند خودتان معلم خصوصی داشته باشید، با استادی کلاس برگزار کنید که تدریس خصوصی کلیه دروس ابتدایی را انجام می دهد و به این ترتیب با یک معلم تعداد جلسات بالایی لازم خواهید داشت و در نتیجه نرخ هر جلسه کمتر حساب شده و به شما تخفیف می دهد. هزینه کلاس های خصوصی در سال 1402 به درس تدریسی هم بستگی دارد و نرخ کلاس خصوصی علوم با هزینه کلاس زبان انگلیسی سطح پیشرفته یکی نیست. نکته بعدی اینکه اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند و از دانشگاههای معتبر دولتی فارغ التحصیل شده اند هم هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان درخواست می کنند. البته واضح است داشتن کلاس با استاد با تجربه نتیجه بهتری هم دارد. منبع: ایران مدرس
پارامترهای موثر بر هزینه تدریس خصوصی ریاضی در منزل
قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد که تعدادی از آنها در ادامه ارائه شده است:
- شهر محل تدریس: هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر معمولا بیشتر است.
- سابقه مدرس ریاضی: مدرسینی که سابقه تدریس بالاتری دارند معمولا هزینه بالاتری برای کلاسهای خصوصی درخواست می کنند.
- درس تدریسی: ممکن است هزینه تدریس جبر و احتمال به نسبت ریاضی اول متوسطه بالاتر باشد.
- مقطع تحصیلی: تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر سخت تر است و در نتیجه قیمت بالاتری هم دارد.
- تعداد جلسات تدریس ریاضی: هر چه تعداد جلسات تدریس بیشتر شود معمولا مدرسین قیمت کمتری برای هر جلسه در نظر می گیرند.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوم دبستان 1402 و 1403
قیمت تدریس خصوصی ریاضی پایه ۳ ابتدایی در سال ۱۴۰۲ و 1403 به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای ۱ جلسه تدریس از ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع شده و تا ۵۰۰۰۰۰ تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. همانطور که گفته شد برای تمامی مدرسین سوم ابتدایی و سایر مقاطع شماره تماس مستقیم مدرسین و قیمت درخواستی هر معلم را در سایت ایران مدرس می توانید مشاهده کنید. منبع: http://teaching-price.blogfa.com/


 
یک معلم بدون سابقه و تازه کار ممکن است هر جلسه با نرخ ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان هم در سال ۱۴۰۲ تدریس خصوصی ریاضی را انجام دهد. اما مدرسین با تجربه که برخی از آنها بیش از ۲۰ سال سابقه کاری دارند و معلم رسمی آموزش و پرورش هستند نرخ کلاس های که دارند ممکن است تا ۵۰۰۰۰۰ تومان و بیشتر هم افزایش یابد. البته باید قیمت درخواستی هر معلم را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ببینید و در نهایت خودتان قضاوت کنید هزینه درخواستی استاد با توجه به سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان مناسب است یا خیر.
معرفی شاگرد به استاد، یک راهکار خوب برای گرفتن تخفیف!
شاگردهای دیگری معرفی کنید و برای کلاس خودتان تخفیف بگیرید. برای مدرس و استاد شما هم خوب است که شاگردهای بیشتری داشته باشد. می توانید کارت ایشان را در کلاس خودتان در مدرسه یا دانشگاه توزیع کنید و اگر از نحوه تدریس ایشان رضایت هم دارید می توانید حتی از ایشان تعریف هم بکنید تا شاگردهای بیشتری جذب کنند. به این ترتیب مطمئنا می توانید برای کلاس های خودتان تخفیف خوبی بگیرید. اگر هر جلسه مثلا 50000 تومان هزینه پرداخت می کنید و 10 جله کلاس لازم دارید با این کار اگر 20 درصد از ایشان تخفیف بگیرید در کل جلسات 100000 تومان به نفع شما خواهد بود. بنابراین این روش هم روش خوبی است.
فقط روی ارزان هماهنگ کردن کلاس ها متمرکز نشوید
در ادامه نکاتی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ذکر می شود. اگر تمام تمرکز شما روی این باشد که کلاس با نرخ ارزان هماهنگ شود واضح است که فرصت داشتن یک استاد خوب را از دست خواهید داد. شما می توانید در مرحله اول اصلا به قیمت های درخواستی اساتید توجه نکنید و فقط رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان را مد نظر داشته باشید. سعی کنید بهترین استاد که از نظر خودتان معلم خوبی است را انتخاب کنید. می توانید 5 استاد خوب را انتخاب نمائید و از بین این اساتید با معلمی که بهترین و مناسب ترین قیمت را درخواست کرده است تماس بگیرید. فکر نکنید که بهترین معلم های خصوصی حتما با نرخ خیلی بالا تدریس می کنند. شما در سایت ایران مدرس می توانید یک مدرس خصوصی بسیار عالی که قیمت معقول و منصفانه ای را درخواست کرده است را انتخاب نمائید. در ضمن، درست است که نرخ هر جلسه تدریس یک استاد خوب ممکن است بالاتر باشد، اما چون در تعداد جلسات کمتر درس را به پایان می رساند و کیفیت کار هم بهتر است و از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر هستید، نهایتا به نفع شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی از سایت تبیان را بخوانید.


جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

تگ ها تدریس خصوصی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی