پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / موسسه آموزش عالیارسال شده در   18 شهریور 1391 - 08 September 2012





موسسه آموزش عالی دیلمان موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001- 2008 گردید


سرپرست موسسسه آموزش عالی دیلمان ضمن بیان مزایای فراوان پژوهش واستقرار سیستم های مدیریت  کیفیت در موسسات و دانشگاه ها به نقل از پژوهش های انجام شده در این زمینه اعلام نمود استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی به معنی آن است که دانشجویان و پژوهشگران نه فقط دانشجو و پژوهشگر بلکه مشتری نیز به حساب می آیند.
شاخص های اصلی چنین دیدگاهی شرایط ورودی هزینه های انجام شده در امور آموزشی و پژوهشی برنامه زمان بندی ورود دانشجویان و کاریابی فارغ التحصیلان است.برای استقرار مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد های ایزو 9001 باید وضعیت موجود، نقاط ضعف، نقاط قوت و تطابق سازمان را شناسایی و با این استانداردها مقایسه نمود.

همچنین ضرورت اتخاذ یک روش پیشگیر مبتنی بر استاندارد در نظام آموزشی و پژوهشی از این واقعیت سرچشمه می گیرد که بروز اشتباه در این قلمرو سبب از بین رفتن سرمایه های مادی و از آن مهمتر انسانی می شود که گاهی اوقات جبران ناپذیر است.

سیستم مدیریت کیفیت سازمان را قادر می سازد تا کیفیت را به دست آورده، حفظ نموده و بهبود بخشد.
کیفیت به طور اتفاقی به دست نمی آید، بنابراین باید آن را برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل نمود تا به اهداف کیفیت دست یافت.بهبود مستمر، ارزیابی مستمر رضایت و شکایت مشتریان و باز نگری مدیریت بر مبنای آن و تعیین اهداف خرد و کلان و خط مشی از جمله مسایل مطرح در استاندارد های ایزو 9000 می باشد.

iso





تگ ها موسسه آموزش عالی دیلمان گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 2008

پر بازدیدترین موسسه آموزش عالی

اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت