پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کنکور          24 خرداد 1395 - 13 June 2016


روش مطالعه ریاضی کنکور به سبک رتبه های برتر کنکور

تعداد تست در کنکور سراسری رشته ریاضی ۵۵ تست٬ زمان ۸۵ دقیقه و زمان هر تست حدود ۹۲ ثانیه. تعداد تست در کنکور سراسری رشته تجربی ۳۰ تست٬ زمان ۴۷ دقیقه و زمان هر تست ۹۴ ثانیه. ریاضی هم در کنکور ریاضی و هم در کنکور تجربی تاثیر خوبی در تراز داوطلب دارد.

دوستان من ریاضی هم مانند فیزیک از جمله درس های حل کردنی است و خواندن و روخوانی فایده ای ندارد. بهتر است ابتدا مفهوم را یاد بگیریم و با سناریو خیلی کوتاه آن مفهوم را در ذهن کد کنیم و همزمان با یادگیری مفهوم تعدادی مثال یا تست ساده حل کنیم تا هم مفهوم یاد گرفته شود و هم لازم است فرمول ها با تست به خاطر سپرده شوند.

riazi paye tajrobi afba

خیلی از مطالب ریاضی به هم پیوسته هستند و بهتر است آن ها را به ترتیب جلو برویم. به عنوان مثال ابتدا لگاریتم و تابع نمایی٬ بعد تابع و مثلثات٬ حد٬ مجانب٬ پیوستگی٬ مشتق٬ انتگرال و بعد کاربرد مشتق. قسمت های خوبی از ریاضی وجود دارد که هم از نظر بودجه بندی و هم از نظر سهولت تست زنی برای بدست آوردن تراز نباید از آن ها غافل شویم مانند: دنباله و صاعد٬ لگاریتم٬ ماتریس٬ آمار٬ ترکیبات٬ احتمال و بعد مباحث قبلی که بالاتر ذکر شد. گاهی لازم است بعضی مباحث را در اولویت آخر قرار دهیم مانند: مقاطع٬ هندسه پایه و یا هر جا که دور از دسترس می باشد. یعنی در نقشه ریاضی ابتدا قلمروهای ساده تر و در دسترس تر را بدست آورده و با تست زنی تثبیت کنیم بعد برویم سراغ قلمرو های دورتر. در نهایت حل کردن تست های متنوع حرف اول و آخر را در ریاضی می زند.

مطالب دیگر ما را دنبال کنید.
 موفق و پیروز باشید.

منابع قوی ریاضی:

ریاضی جامع مهر و ماه برای تجربی
ریاضی پایه و دیفرانسیل اندیشه فائق

لینک دی وی دی های عالی ریاضی کنکور استاد مقدم نیا و استاد موئینی ویژه رشته تجربی



لینک دی وی دی های عالی دیفرانسیل کنکور استاد یگانه  ویژه رشته ریاضی

http://www.unp.ir/shop/p-cat/konkoor/math/riazi/

تگ ها روش مطالعه ریاضی کنکور رتبه های برتر کنکور کنکور کنکور ریاضی ریاضی کنکور

پر بازدیدترین کنکور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی